Hledat |
Nefunkční dálkové ovládaníObčas sa mi stane, že dialkové nechce odomknúť auto. Tak musím klúčom a potom už funguje aj dialkové. Stáva sa to cca raz za mesiac. Aj som sa pýtal v servise a chceli vedieť či to robí aj druhé dialkové. Lenže smola nikdy sa to nestalo doma a oba klúče nenosím. Má ešte niekto taký problém? Vložil Miro, 8. Květen 2008 - 14:17
|
4D 1.8 LS
mám od: 15.5. 2019
v provozu od: 10.4. 2007
precital som celý kilometer vasich starostí.
Lebo ma to tiež zacalo trápit a dufal som , že sa tu niečo dopátram.
Moj problem bol, že jeden z mojich dvoch klucov - ten predtým používaný a teda ovela viac opotrebovaný - zacal mat problem s odomykaním. Dioda sa sice rozsvietila , ale neodomklo to, resp. na XX pokusov.
Diagnoza od znameho servisaka - vymackané tlacitka , treba novu elektroniku do kluca. To sa mi nejako nezdalo a tak som zacal rozmýšlat.
Riešenia tu popísané sa mi teda moc nepozdávajú - piate dvere nemám - sedan, o záruke už sa hovorit nedá ani omylom a nejaké zaklínanie baterie je podla mna blbost ( prepacte tí , ktorí tomu veríte).
tak som to rozobral a sedliackym rozumom sa snažil pochopit preco to nejde.
Preskocím seriu pokusov typu cimrmanových "tudy ne , přátelé" a rovno k veci.
Primitívne , jasne a uplne jednoduché - očistit a prihnut kontakty od baterie. Take tie 3 nožičky.
Ak odmyslím neuspešné pokusy s podkladaním gumy tlačitka , kontrolou mikrospínača a pripadnehho studeneho spoja atd... potom celá oprava 5 min.
Funguje jak nový a ak predtým neodomkol ani ked som ho doslova priložil na sklo auta , tak teraz z bytu na 6.poschodí na prvý dotyk odomkne aj zamkne auto zaparkované na ulici 40 metrov od domu. Baterka nebola menená. Stále ta istá, minimálne cca. 3 roky - tak dlho mam to auto.
tak dufam, že toto moje výskumne a hlavne uspešné snaženie niekomu pomože
...a ak možem pridam este jednu radu - striedajte kluce pravidelne. Ani tak nie kvoli dialkovemu ako kvoli opotrebeniu planžety. Honda používa delené stavítka v zámkoch. Tak ako sa opotrebováva kluc , opotrebovavaju sa aj stavítka. A tak nejak sa k sebe prisposobuju... Lenže...Po case sa može stat , ze bude treba použiť niekde odložený a nepoužívaný náhradný kluc ( alebo ak si date urobit nový podla kodu). A nebude možne ho zasunut do spinačky ( dvere zvycajne nerobia problem, lebo tu sa az tak zamok nepoužíva). A platí to aj naopak. Ak si date urobit spinačku nanovo, lebo sa zasekáva a tak podobne , pravdepodobne starý kluc nepojde použit.
Že je problem na obzore, zistite podla toho, že sa zacina problem so zasunutím.
Civic 1.8 FD7 4D LS 2006 made in Turkey
5D 2.2 Sport
mám od: 29.12. 2015
v provozu od: 3.3. 2011
Mqm specifický problém, ktery souvisí, ale nechci zakládat nové téma:
Dalkove ovládání nezamyka
musim.manualne klíčem. Nicmene dálkové odemykání funguje bez problému.
Setkal se s tim nekdo?
Mam jediny klic, ktery je viceme denne v provozu.
Zacalo to delat vcera vecer piprijezduz posilovne vny
bývalý majitel
Já dával GP z Datartu a vše OK. Ale vím, že Roger měnil a taky baterka nefungovala...prostě nějaký vyjetý ležáky.. Chce to kupovat tam, kde ty baterky roky neleží, vzhledem k jejich nízkému napětí.
bývalý majitel
Zajimave, ja takhle menil uz asi ve 4 klicich vetsinou za Varty a vsechny fungovaly a funguji do dnes.
5D 1.8 Executive
mám od: 29.10. 2014
v provozu od: 20.8. 2007
Tak presne toto se mi stalo taky, v obou klíčích mi už dosluhují původní baterie a občas se stává, že se prostě dioda už nerozne a dálka nejde.
Koupil jsem dvě nové baterie a vyměnil jednu z nich v jednom klíčku. Dálka nešla už vůbec, dioda ani neblikla. Zkoušel jsem různě mačkat i tlačítka na druhém klíčku, jestli náhodou ten 1. neztratil kódování..
Ale nic nepomohlo. Zkusil jsem vyměnit baterku i v druhém klíči a i ten přestal na dálku fungovat. Úplně jsem se opotil a říkám si a je to v prd..., teď už nemám ani jeden funkcni klíč a bůhví jak to nakoduji.
Vím že u některých aut, je nutné při výměně baterie v klíčku jej pak nakodovat signálem z 2. fungujícího klíče. Tak jsem se vyděsil, že by to u Civica mohlo být stejně...
No už jsem se s tím pomalu smiřoval, když m napadlo, dát do klíče nazpět původní baterii... a ejhle, klíč zase odemykal...A přitom jsem staré i nové baterie porovnával měřením multimetrem a nové baterie měli o pár desetin voltu vyšší napětí, ale klíče s nimi nefungují. Záhada..??
Tak jsem si vyfotil původní baterii Panasonic a zkusím ji tu samou objednat na netu a uvidím...
Docela dobrý výdrb. Tak hodně štěstí s novými bateriemi..
5D 1.8 Sport
mám od: 31.1. 2011
v provozu od: 31.3. 2010
Nene, nedal. Jsou tam správně. Je to divný no. Ale kupoval jsem ty baterky ve stejným obchodě, ve stejné poličce... Tak jedině třeba zkusit koupit nějakou novou?
bývalý majitel
Nedal jsi je tam obracene? Je divne ze ti neblika ani jeden klic.
5D 1.8 Sport
mám od: 31.1. 2011
v provozu od: 31.3. 2010
OK, to už chápu děkuji. Ale problém je ten, že mi nebliká ani jeden klíč..... Byť jsem do obou dal novou baterku (na obalu baterky je životnost do 2021).... Tak asi jedině zkusit koupit jinou baterku?
příspěvků: 1893
bývalý majitel
Zdenek Vobecký: ten druhý popisovaný problém je následující: ovladač normálně funguje, ale sporadicky auto nereaguje na tlačítko odemknutí (ovladač bliká). Pomuže přijít ke kufru a zmáčknout tlačítko na kufru, kterým se otevírá kufr. Řídící jednotka odemykání se zázračně zpamatuje a když zmáčneš odemknutí na klíčku, tak se auto normálně odemkne.
5D 1.8 Sport
mám od: 31.1. 2011
v provozu od: 31.3. 2010
Myslíš otevírání kufru na klíčích? To na klíčích nemám, mám tam jen odemknout, zamknout....