novacik potrebuje pomoct pri vybere

Uvodom by som Vas chcel vsetkych pozdravit.

Neviem ci nie dalsi repost ale skusim stastie Směju se

Kedze mi ako pracujucemu studentovi zachvilu skoncia studentske zlavy treba vyriesit otazku transportu.
Do uzsich vyberov postupili Honda Civic vs Ford Focus.
Focus bol skrknuty po rade kolegu ktory tvrdi Fix Or Repair Daily.

Bratranec ma 1.8 Civica 2010 krasny novy uzasny Směju se
sedi na ceste, taha ...

Kedze planujem robit vacsie vylety tak volba padla na diesel. Bydlisko vs praca 50 km + spat 50

Plan je doviest to z Nemecka na SVK (kedze nemci chodia do oreginal servisov atd atd ale zase solia cesty Jsem smutný )
Kriteria:
2007+
do 125 000 km
cena co najmensia Směju se

Forum som si samozrejme precital.
Preklzujuca spojka nepotesi ale tak clovek si nepomoze ked sa prejavi.
Vrzgajuce plasty
Spotreba brzdovych platniciek
Tazko preraditelne rychlosti

Otazky:
Ako zistim ze nebolo burane a opravene?
Stacaju nemci km?
Vie volakto zistit ako to auto vyzera na zaklade VIN?
Co pri kolkatich km treba vymenit / je najvacsia pravdepodobnost ze nieco odide?

Zatial taky top:
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=matwcwtu3qye
mohlo by byt
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=map1a2p4vs4c
toto tam hnije strasne dlho asi bude volacim poznaceny kedze je "najlacnejsi"
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=ma3uigenlpd4
dost vela prachov tolko by som uz dat nechcel
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=wktovimkmqh1

Kludne ma zjebte ale kazda rada pomoze.
Dakujem

Vložil RespectaSVK, 14. Únor 2012 - 12:11
 

Kubajsu
Obrázek uživatele Kubajsu
příspěvků: 486
bývalý majitel

Bully napsal:
Vidis, ja ziju v Lucembursku, porad se pohybuju po Nemecku i Francii (tu posledni jmenovanou zemi mam asi 2 km od domu) a UFOnu vidim vsude plno.

Tak asi to bude rozdílem sever/jih. Kolem Lucemburska jsem od doby výroby 8G nebyl, to je fakt. Dálnicím se vyhýbám jak to jenom jde...
Spritmonitor.de
http://moje.auto.cz/Kubajsu/honda.html

--
29. Březen 2012 - 11:43
2bep
Obrázek uživatele 2bep
Administrátor
příspěvků: 5047
bývalý majitel

Bully napsal:
Byl jsi vubec nekdy v Nemecku? Hlasitě se směju Je jich tam plno a majitele se za ne nestydi a normalne s nimi jezdi.
link

Vašku upravil jsem Ti odkaz, aby se to vlákno dalo číst Směju se


--
29. Březen 2012 - 9:46
jenda200
Obrázek uživatele jenda200
příspěvků: 643
majitel jiné generace
--
29. Březen 2012 - 9:15
Bully
Obrázek uživatele Bully
příspěvků: 1955
bývalý majitel

Vidis, ja ziju v Lucembursku, porad se pohybuju po Nemecku i Francii (tu posledni jmenovanou zemi mam asi 2 km od domu) a UFOnu vidim vsude plno. Navic ve vsedni dny sem dojizdi spousta lidi z D, F a B za praci a docela by ses divil kolik UFOnku ma jejich SPZky Mrk Min jich vidim jenom na dovolene v CR Hlasitě se směju
Kazdopadne C8G neni typicke dalnicni auto, potkas je vsude ale pokud projizdis jenom po dalnici tak jich na "zapade" moc neuvidis.

Kubajsu napsal:
Bully napsal:
Byl jsi vubec nekdy v Nemecku?

Byl. Nejednou. Pravda, že hlavně Bavorsko. Ale míň Civiků jak v Německu jsem viděl už jenom ve Francii...

____________________________________________

Civic Type-R 8G Beruna

--
28. Březen 2012 - 19:54
Bully
Obrázek uživatele Bully
příspěvků: 1955
bývalý majitel

Dejv, 2bep:
delsi interval vymeny oleje- benzin vic toci a rozhodne bych u nej olej nemenil po 20 tkm jak predepisuje navod (u meho 2,2i-CTDi, i kdyz u jineho auta).
Neco je malinko drazsi u benzinu, neco u nafty, rozhodne ale nejde rict ze by byl bezny servis (bez oprav) u nafty drazsi nez u benzinu, to se na me nezlobte Hlasitě se směju
____________________________________________

Civic Type-R 8G Beruna

--
28. Březen 2012 - 19:46
2bep
Obrázek uživatele 2bep
Administrátor
příspěvků: 5047
bývalý majitel

Bully napsal:
Souhlasim, az na nazor ze u benzinu "krom paliva budou všechny ostatní náklady nižší", to je vic dogma nez realita- mozna je tomu lehce obracene Hlasitě se směju . Ten litr oleje u dieselu navic je zanedbatelny, zato jsou zpravidla delsi intervaly jeho vymen. Neni potreba menit svicky, vic rozdilu asi nebude.

2bep napsal:
Corey napsal:
...
...


No nechci začínat nějaký flame, ale tím, že jsem byl dnes na 1. garančce, jsem si prošel "Plán údržby" a pokud bych mohl některé věci vypíchnout:
- výměna palivového filtru, benzín po 120.000km/6let vs. nafta 40.000km/2roky (+ v polovině intervalu odvodnění).
- výměna chladící kapaliny má u nafty poloviční interval.(200.000km/10let vs. 100.000km/5let)
- dle Honda normohodin je většina garančních prohlídek u nafty časově náročnějších
- ty svíčky se mění po 120.000km Směju se

Za mě prostě platí doporučení, že pokud to má na krátší vzdálenosti má jít do 1,8i-VTEC Směju se


--
28. Březen 2012 - 18:26
Kubajsu
Obrázek uživatele Kubajsu
příspěvků: 486
bývalý majitel

Bully napsal:
Byl jsi vubec nekdy v Nemecku?

Byl. Nejednou. Pravda, že hlavně Bavorsko. Ale míň Civiků jak v Německu jsem viděl už jenom ve Francii...
____________________________________________

Spritmonitor.de http://moje.auto.cz/Kubajsu/honda.html

--
28. Březen 2012 - 11:00
Dejv
Obrázek uživatele Dejv
příspěvků: 1522
5D 1.8 Sport
mám od: 1.4. 2011
v provozu od: 1.4. 2011

Delší intervaly výměn u dieselu? No to asi ne, ledaže bych měl šotka v návodu.

--
28. Březen 2012 - 6:25
Bully
Obrázek uživatele Bully
příspěvků: 1955
bývalý majitel

Souhlasim, az na nazor ze u benzinu "krom paliva budou všechny ostatní náklady nižší", to je vic dogma nez realita- mozna je tomu lehce obracene Hlasitě se směju . Ten litr oleje u dieselu navic je zanedbatelny, zato jsou zpravidla delsi intervaly jeho vymen. Neni potreba menit svicky, vic rozdilu asi nebude.

2bep napsal:
Corey napsal:
Hmm no som zúfalý, v De sú schopné kusy ale všetko s DPF čo je na p... a tu u nás SR/ČR zase kusy s veľa km ... jedine žeby som kúpil 1.8 i-VTEC ale bojím sa o spotrebu. Auto chcem do roboty 30km diaľnica a inak mesto, okres... čo by si odporučil?

Počítej s tím, že mezi 1,8i-VTEC a 2,2CDTi máš rozdíl ve spotřebě cca 1,5L v rámci všech standartních provozních režimech.
Benzín bude náchylnější na zvyšování spotřeby v ostrém tempu či při velkém zatížení auta.
Ale to už musíš vědět Ty s jak naloženým autem budeš většinou cestovat a jakým tempem.

Zvláště u ojetiny bych osobně volil benzín, motor má dostatečný výkon, dá se s ním jezdit s rozumnou spotřebou, menší riziko nákladných oprav spojených s pohoným ústrojím a krom paliva budou všechny ostatní náklady nižší, řekl bych, že je na trhu i větší výběr a za nižší ceny. Navíc bych čekal, že u aut stejného stáří budou nafty více olítané, jelikož si je většinou pořizují lidé s velkým nájezdem.



____________________________________________

Civic Type-R 8G Beruna

--
28. Březen 2012 - 0:47
2bep
Obrázek uživatele 2bep
Administrátor
příspěvků: 5047
bývalý majitel

Corey napsal:
Hmm no som zúfalý, v De sú schopné kusy ale všetko s DPF čo je na p... a tu u nás SR/ČR zase kusy s veľa km ... jedine žeby som kúpil 1.8 i-VTEC ale bojím sa o spotrebu. Auto chcem do roboty 30km diaľnica a inak mesto, okres... čo by si odporučil?

Počítej s tím, že mezi 1,8i-VTEC a 2,2CDTi máš rozdíl ve spotřebě cca 1,5L v rámci všech standartních provozních režimech.
Benzín bude náchylnější na zvyšování spotřeby v ostrém tempu či při velkém zatížení auta.
Ale to už musíš vědět Ty s jak naloženým autem budeš většinou cestovat a jakým tempem.

Zvláště u ojetiny bych osobně volil benzín, motor má dostatečný výkon, dá se s ním jezdit s rozumnou spotřebou, menší riziko nákladných oprav spojených s pohoným ústrojím a krom paliva budou všechny ostatní náklady nižší, řekl bych, že je na trhu i větší výběr a za nižší ceny. Navíc bych čekal, že u aut stejného stáří budou nafty více olítané, jelikož si je většinou pořizují lidé s velkým nájezdem.


--
27. Březen 2012 - 23:01

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".