Nestartuje, len kruti a nic

Ahojte,

vcera mi civic prestal startovat len kruti a nechyti (videjko). Ked dam do polohy II tak na starom aute bolo pocut ako taha palivove cerpadlo malo by to byt pocut aj u R18A2 ???

Hladam som to tu na fore a nasiel som podobne problemy.
- http://8g.hondaclub.cz/forum/civic-toci-ale-nestartuje
- http://8g.hondaclub.cz/forum/civic-nestartuje

Vraj bol na chybe kluc ze ho treba preprogramovat??? Moze to byt aj moj problem? Nedalo by sa to vyskusat s druhym (nahradnym) klucom ci treba oba preprogramovat?

Vopred vdaka

Vložil ths, 15. Duben 2015 - 14:45
 

stihacX
Obrázek uživatele stihacX
příspěvků: 7
5D 1.8 GT
mám od: 14.6. 2014
v provozu od: 14.6. 2014

Ďakujem už mi to je jasné.

--
22. Duben 2015 - 15:04
ths
Obrázek uživatele ths
příspěvků: 58
3D 1.8 Sport
mám od: 13.3. 2015
v provozu od: 31.3. 2015

stihacX napsal:
poprosil by som vás o nejaké foto kde hľadať tú poistku. Prosím.

2015-04-22_09_43_25.jpg   2015-04-22_09_43_38.jpg

Ked otvoris dvere das dole ten trojuholnikovy plastovy kryt zboky palubky. Za tym najvacsim otvorom najdes trocha vzadu gumou obalenu poistku (tlacidko).

--
22. Duben 2015 - 14:51
niio
příspěvků: 1655
bývalý majitel

a to si si ako myslel, ze ja si bezne necham zakvaltovane a startujem si pre radost, aby mi auto skakalo?
Na druhej strane ked potrebujem vyskusat, preco auto nedrzi na kopci so zaradenou rychlostou, tak raz tuknut do startu s kvaltom a vyskusat, ci auto skoci a zistit tak, ze spojkou to nebude, to nie je asi az tak moc hardcore....

--
21. Duben 2015 - 10:13
mortein75
Obrázek uživatele mortein75
příspěvků: 479
5D 1.8 Executive
mám od: 29.10. 2014
v provozu od: 20.8. 2007

niio napsal:
a to sa nikdy nikomu z vas nestalo, ze omylom nastartoval cez kvalt?

To asi ano, ale v té tvé větě je právě důležité to slovíčko "omylem"..
--
21. Duben 2015 - 8:52
niio
příspěvků: 1655
bývalý majitel

a to sa nikdy nikomu z vas nestalo, ze omylom nastartoval cez kvalt?

--
21. Duben 2015 - 8:30
Petr78
Obrázek uživatele Petr78
příspěvků: 1293
4D 1.8
mám od: 28.4. 2012
v provozu od: 27.7. 2006

Já myslím, že niio reaguje na mojí větu: "Ale zrovna niiovi by to asi nevadilo po tom co provádí svému autu."

Měl jsem na mysli třeba to jeho startování motoru přes kvalt.

--
20. Duben 2015 - 21:00
mortein75
Obrázek uživatele mortein75
příspěvků: 479
5D 1.8 Executive
mám od: 29.10. 2014
v provozu od: 20.8. 2007

To se ptáš koho a na co? Věta nedává smysl..

--
20. Duben 2015 - 13:57
niio
příspěvků: 1655
bývalý majitel

Petr78 napsal:
mortein75 napsal:
Raděj bych toto Petře nikdy nezkoušel, čerpadla jsou dnes celoplastová a i krátkodobý běh na sucho je výrazně teplotně poškozuje. A nehledě na to, že na dně nádrže není nikdy úplně čisto a ta koncentrace nasátých nečistot které projdou i přes sítko do čerpadla se rapidně zvyšuje. Toto bývá přesně důvod, proč se životnost těchto ponorných čerpadel v nádrži snižuje.
Proto vždy apeluji na to, nevyjíždět benzínové nádrže až do dna, podobně jako to kdysi platilo jen pro dieselové motory ale z trochu jiných důvodů (zavzdušnění)...
Jen aby to někdo hned zítra nešel zkoušet :angel:

Jo, máš pravdu.
Zapomněl jsem na dodatek: "zkoušet na vlastní riziko - hrozí poškození palivového čerpadla"
Ale zrovna niiovi by to asi nevadilo po tom co provádí svému autu.

a co by som mu asi tak mal robit podla teba?

--
20. Duben 2015 - 7:32
Petr78
Obrázek uživatele Petr78
příspěvků: 1293
4D 1.8
mám od: 28.4. 2012
v provozu od: 27.7. 2006

ths napsal:
Hellboy napsal:
Prč jsi to nenapsal hned že jsi neco dělal s palubovkou nebo s autemjako takovým Jsem rozzlobený To můžeme radit do nekonečna.

vobec ma nenapadlo ze by vybratie radia na to malo mat vpliv

Ani mě by to nenapadlo, že to může mít nějakou spojitost. Měl jsi odpojenou baterku, když jsi vyndaval to radio?

--
17. Duben 2015 - 20:12
Petr78
Obrázek uživatele Petr78
příspěvků: 1293
4D 1.8
mám od: 28.4. 2012
v provozu od: 27.7. 2006

mortein75 napsal:
Raděj bych toto Petře nikdy nezkoušel, čerpadla jsou dnes celoplastová a i krátkodobý běh na sucho je výrazně teplotně poškozuje. A nehledě na to, že na dně nádrže není nikdy úplně čisto a ta koncentrace nasátých nečistot které projdou i přes sítko do čerpadla se rapidně zvyšuje. Toto bývá přesně důvod, proč se životnost těchto ponorných čerpadel v nádrži snižuje.
Proto vždy apeluji na to, nevyjíždět benzínové nádrže až do dna, podobně jako to kdysi platilo jen pro dieselové motory ale z trochu jiných důvodů (zavzdušnění)...
Jen aby to někdo hned zítra nešel zkoušet :angel:

Jo, máš pravdu.
Zapomněl jsem na dodatek: "zkoušet na vlastní riziko - hrozí poškození palivového čerpadla"
Ale zrovna niiovi by to asi nevadilo po tom co provádí svému autu.

--
17. Duben 2015 - 20:10

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".