Hledat |
Na voľnobehu žere jak ĎabolČaute. Včera som mal klasický tatranský problém, ráno som nenaštartoval. Baterku som vypojil, rutil na nabíjačku, po 5 hodinách sa nabila (takže hádam aspoň do vianoc ešte vytrime). No ale problém je ten, že odkedy som ju mal na nabíjačke, tak mi pri voľnobehu rastie priemerná spotreba do astronomických výšok. Normálne som 10 minút stál na neutrale a prepnem, pozerám, spotreba 22/100. Za minútu pozrem, spotreba 24/100. Nikdy predtým mi to nerobilo. Keď som stál na neutrale, tak proste aj spotreba sa tvárila, akoby bola nula. Žiadne iné problémy som si nevšimol - ani viac nedymi, zrýchľuje tak ako vždy... netuším, čo by to mohlo byť. Vie niekto dať advice? Len mi nehovorte, že sa spotreba vynulovala, keď som vybral baterku a že je to tým, lebo ja si spotrebu nulujem hocikedy. Pri tankovaní sa mi vynuluje A-profil a B-profil nulujem na začiatku každého mesiaca. A nikdy predtým som si nič také nevšimol. Kde môže byť problém? Treba zresetovať na tovarenske nastavenia, alebo čo? Hej, motor je 2.2 ctdi dieslak. Zabudol som. Vložil Megosvk, 5. Prosinec 2016 - 9:12
|
5D 2.2 Executive
mám od: 5.2. 2014
v provozu od: 17.9. 2006
U civica som si toho nevsimol ale ked som mal passata a zostal som s nim niekde stat s nastartovanym motorom tak zo spotreby 6.0l bolo razom aj 15.0l. Povedal by som ze je to uplne normalne a nejedna sa o chybu.
3D 2.2 Sport
mám od: 20.9. 2011
v provozu od: 12.8. 2008
je to zřejmě civic klasika. Včera jsem si byl pro ufounka v servisu, kde byl 14 dní, pač jsem dostal ránu na zadek, bratru škoda za 131 tis... no a měli ho tam na káblich nastartovaného... nevím jak dlouho, ale spotřeba vyskočila na 18 litrů
bývalý majitel
Pokud to neudelas, tak si to proste nacte pozdeji pri normalnim provozu. Jen ti muze zlobit ze zacatku volnobeh.
bývalý majitel
No nevím. Já rozhodně takovouhle opičárnu nedělal a všechno funguje už 2 roky úplně normálně...
5D 1.8 Sport
mám od: 16.5. 2014
v provozu od: 10.1. 2009
Po odpojení baterie,a následný 10 min.běh motoru na volnoběh .jsem dělal vždycky i u jiných značek aut.
Je to proto aby si řídící jednotka nahrála všechny údaje,třeba u forda doporučovali i projížďku různou rychlostí.
3D 2.0 Plus
mám od: 8.3. 2014
v provozu od: 17.2. 2010
Zajimave, baterku jsem parkrat odpojoval a nevedel jsem, ze je na to takova procedura.
Nicmene ano, po odpojeni baterky se vyresetuje spotreba, ale napocitane kilometry ne, coz mi prijde zvlastni.
A dela mi to normalne, treba pri malem najezdu po resetu pocitadla a naslednem ponechani auta na volnobehu leze spotreba nahoru raketove.
Tedy ten postup s 10m na tom neco zmeni?
Jinak mi prijde taky vtipne, ze OBD hlasi trvale spotrebu tusim asi 7,2 litru nebo tak nejak, proste ji to nepocita.
Vzhledem k tomu, ze tahle uroven diagnostiky slouzi vlastne jen k emisni kontrole, tak ve svetle dieselgate mam pocit, ze je to tak schvalne...
bývalý majitel
robil som to tak na starom civicu, ze som ventilator chladica odpojil, aby ho nespinalo a nechal otvorenu kapotu, aby sa motor chladil. teplota bola OK.
bývalý majitel
Jeste pozor, je to 10min, ale az od doby kdy se motor zahreje a do toho casu se nezapocitava cas kdy bezi ventilator chladice. Jinak je to videt na diagnostice.
5D 1.8 Comfort
mám od: 14.1. 2014
v provozu od: 25.10. 2010
Po vybratí batérie napr.kvôli dobitiu, treba následne po vložení batérie nechať bežať motor aspoň 10 minút, kým sa poriadne nezahreje. Dôvodom je ECU. Takto mi to odporúčali v značkovom servise Honda. Keď som to tak na jeseň urobil, tak som nemal následne žiadne problémy.
bývalý majitel
ako pise dzulio, tiez som odpojil baterku a zresetovalo priemerku, ale nie km a cudoval som sa, ze mi spotreba po prejdeni 3000km stupla zo 6.7 na 7litrov behom 26km...