Hledat |
Na co si dát pozor u 2.2 CTDiDobrý den, A ještě z obecnějšího - co se dá za 190 000,- pořídit? Výbava, rok, nájezd.... Předpokládám, že Honda nepodává informace o vozu dle VIN jen tak nějakému kolemjdoucímu, že? Děkuji za každou podnětnou informaci. Vložil Marsias, 28. Září 2013 - 17:58
|
5D 2.2 Executive
mám od: 2.2. 2014
v provozu od: 1.4. 2009
Též jsem s dieslem neměl problémy, mnohem větší sračkou je MEŘO, než studený starty.
5D 1.8 Sport
mám od: 1.4. 2011
v provozu od: 1.4. 2011
Dovolím si s tou spotřebou (trochu) nesouhlasit, ze začátku jsem měl diesely 1,9tdi na dlouhé trasy (oba nalítané přes 150 tis.km), ale jak roky plynuly tak i dojezdové vzdálenosti se postupně zkracovaly a zkracovaly, až ke konci nebyl problém studený motor nastartovat, ujet 400m a za hodinu 400m zpátky... Na motoru se to nijak viditelně neprojevovalo a na spotřebě jen minimálně, třeba místo 5,2/100 to žralo 5,6/100 (o tom se mi se studeným benzínem může jenom zdát). Navíc diesel má při dálničních přesunech (alespoň pro moje uši) daleko příjemnější zvuk. Ale je pravda že v zimě cestou do práce vzdálené 18km při -10°C to začalo topit až tak po 10km, a provozní teploty ten motor vlastně vůbec nedosáhl a to mě dost štvalo. Oba diesely jezdí dodnes, jeden má najeto 190 tis. a druhý už přes 230 tis. km a nikdy žádný mechanický problém.
5D 1.8 Sport
mám od: 21.8. 2010
Tak investujte a dejte si do nafťáku nezávislé topení.
bývalý majitel
Petr78:
zase bych tak negeneralizoval. Dnesni turbodiesely uz nejsou ty stare traktory, jejichz studeny start pripominal pripravu vrtulniku na vzlet. I do mestskych vozitek se davaji turbodiesly s malym obsahem, co se ohreji sakra rychle. Obecne je ale vetsich motoru na tohle posunovani skoda, s vyssim rizikem poruch samozrejme souhlasim.
Marsias:
myslel jsem to spis jako rypnuti. Vyrazne levnejsi PH me nenapadly, jsem obycejny smrtelnik
Sam mam v A7G stejny motor a taky se obcas nevyhneme ani kratkym jizdam, ani pri nich ta spotreba nestoupne nijak nad prumer a auto to vydrzi. Jenom by me pritom nebavilo porad myslet na setreni motoru, abych ho podobnymi jizdami (kdyby byly pravidelne, coz pri takovem najezdu asi budou) nenicil.
____________________________________________
Civic Type-R 8G
4D 1.8
mám od: 28.4. 2012
v provozu od: 27.7. 2006
Motory sice nejsou z cukru, ale to že se nafťáci pomalu ohřívají a provoz na studeno jim nedělá dobře (stejně jako benzíňákům) je snad jasný, ne?
Prostě naftový motor do osobáku byl vymyšlený pro ježdění dlouhých tras.
Proto taky v "nákupních taškách" najdeš diesel velmi zřídka. Ono je to tam naprostá hovadina a asi nějaký módní trend s názvem "nafta co táhne vocpoda voe a jezdí za pět"
5D 2.2 Executive
mám od: 2.2. 2014
v provozu od: 1.4. 2009
Proto bych firemní nechtěl. Jinak celkově i co doma máme auta, tak se s něma prostě jezdí. Trasy 30, 60, 150 ale i 15km (za babičkou ) a nikdy se nic neprojevilo. To popisujete, tak by muselo nastat při 200t km, které byly nalítaný pomocí 15km tras. Snad ty motory nejsou z cukru.
5D 2.2 Executive
mám od: 2.2. 2014
v provozu od: 1.4. 2009
Já to asi napsal špatně, sám jsem to neviděl, takže nemůžu říct. Prostě bylo nacouváno do vozíku, utržen pravý zadní plast u blatníků a došlo i k nějakým promáčklinám. Nebýt to ve stříbrné barvě a s "důlkama", tak o těch 220 přemýšlím, ale takhle to nechám plavat.
majitel jiné Hondy
Ve firmě ti to může být jedno. Auto tam koupí nové, nalítá se s ním třeba 200tis. a prodá. Ty důsledky, o kterých píše Petr78 se pak projeví u dalších majitelů. Je fakt radost kupovat takové auto po firmě U nás ve firmě se na malé couračky po městě zámerně používá benzínová Corsa a na delší štreky dieselové Oktávky.
majitel jiné Hondy
Důlky se dělají vzadu špatně, protože tam je všechno z plastu a to spíše promáčkeš. Pokud by to bylo ve velmi dobrém stavu, tak bych za to i těch 220tis. dal, ale jinak bych do toho šel se slevou min. 10tis.
5D 2.2 Executive
mám od: 2.2. 2014
v provozu od: 1.4. 2009
Pokud nebudu brát Civica, ale nafťáky obecně, tak pokud si někdo koupí auto jen na "pocuky" tak předpokládám, že do něho nedá 200 000, ale třeba jen 40 000. A než se projeví to co ty popisuješ tak to bude trvat dost dlouhou dobu.
Na firmě s nafotovými motory jezdíme trasy menší než 15 km docela často (samozřejmě se jedou i velké trasy). Nikdo neřeší jestli je to krátká trasa nebo dlouhá a za 6 let žádný problém s motory nebyl.