příspěvků: 2 5D 1.4 Comfort
mám od: 20.5. 2017
v provozu od: 1.2. 2012
No, šak já ho procházím, ale němčina není mou silnou stránkou, navíc tohle tlačítko se v manuálu jmenuje jinak...
--
29. Květen 2017 - 22:06
zitnyp
Administrátor
příspěvků: 2249
bývalý majitel
Shi: zrovna ten protiprokluz si myslim, ze je vetsinou plus, umi excelentne pribrzdovat kolo, ktere se vic toci a vyjel jsem takhle dost mist, kde dost aut uz nasazovalo retezy a ja jen cejtil, jak se strida v brzdeni kol. Jednou dokonce i s vlekem do zasnezenyho kopecku a jelo to excelentne. Jsem skoro 100% presvedcen, ze bez ASR bych to spis nevyjel nez vyjel.
Civic navic nema moc tendenci to dostat az do chcipnuti motoru jako treba VW stabilizace kolem roku 2000-2006 co davali do Sharanu / Alhamber / Galaxu a urcite i do jednickovjech octavii atd atd.
Ano mohu potvrdit, ze (k memu prekvapeni) CTR jde do pretaciveho smyku na suchem asfaltu s vypnutym VSA
--
25. Květen 2017 - 10:26
2bep
Administrátor
příspěvků: 5047
bývalý majitel
Ufo jeste vypina oboje, tj. protiprokluz i stabilizaci.
Odzkouseno nescetnekrat na polygonu ci na okruhu.
--
24. Květen 2017 - 21:35
Shi
příspěvků: 1026
bývalý majitel
stew napsal:
Nemyslel si nahodou VSA? Ak ano, tak tym vypinas stabilizacny system - Vehicle stability assist.
Mám pocit, že stabilizaci to nechá zapnutou, pouze to vypne protiprokluz (ASR - Anti-Slip Regulation). Používá se to na to, aby se dalo vyhrabat se ze sněhu, případně hrabat se do zasněženého nebo ledovatého kopce, protože ASR mj. ubírá plyn a to klidně tak aktivně, že auto chcípne.
--
24. Květen 2017 - 21:28
dodo
příspěvků: 300
bývalý majitel
Mozna by nebylo na skodu si precist manual.
--
23. Květen 2017 - 6:33
vod5ka
příspěvků: 2 5D 1.4 Comfort
mám od: 20.5. 2017
v provozu od: 1.2. 2012
No, jo, myslel
Asi si zajdu k očnímu, dřív než s tím vyjedu
--
22. Květen 2017 - 21:19
Rogger01
příspěvků: 533
bývalý majitel
--
22. Květen 2017 - 18:01
tomika
příspěvků: 840
bývalý majitel
nene, tim se vypina graficky adapter...displeje pak budou zobrazovat jen cernobile
příspěvků: 5047
bývalý majitel
V sekci ke stažení je manuál v CZ
5D 1.4 Comfort
mám od: 20.5. 2017
v provozu od: 1.2. 2012
No, šak já ho procházím, ale němčina není mou silnou stránkou, navíc tohle tlačítko se v manuálu jmenuje jinak...
příspěvků: 2249
bývalý majitel
Shi: zrovna ten protiprokluz si myslim, ze je vetsinou plus, umi excelentne pribrzdovat kolo, ktere se vic toci a vyjel jsem takhle dost mist, kde dost aut uz nasazovalo retezy a ja jen cejtil, jak se strida v brzdeni kol. Jednou dokonce i s vlekem do zasnezenyho kopecku a jelo to excelentne. Jsem skoro 100% presvedcen, ze bez ASR bych to spis nevyjel nez vyjel.
Civic navic nema moc tendenci to dostat az do chcipnuti motoru jako treba VW stabilizace kolem roku 2000-2006 co davali do Sharanu / Alhamber / Galaxu a urcite i do jednickovjech octavii atd atd.
Petr Žitný - LinkedIn
bývalý majitel
Ano mohu potvrdit, ze (k memu prekvapeni) CTR jde do pretaciveho smyku na suchem asfaltu s vypnutym VSA
příspěvků: 5047
bývalý majitel
Ufo jeste vypina oboje, tj. protiprokluz i stabilizaci.
Odzkouseno nescetnekrat na polygonu ci na okruhu.
bývalý majitel
Mám pocit, že stabilizaci to nechá zapnutou, pouze to vypne protiprokluz (ASR - Anti-Slip Regulation). Používá se to na to, aby se dalo vyhrabat se ze sněhu, případně hrabat se do zasněženého nebo ledovatého kopce, protože ASR mj. ubírá plyn a to klidně tak aktivně, že auto chcípne.
bývalý majitel
Mozna by nebylo na skodu si precist manual.
5D 1.4 Comfort
mám od: 20.5. 2017
v provozu od: 1.2. 2012
No, jo, myslel
Asi si zajdu k očnímu, dřív než s tím vyjedu
bývalý majitel
bývalý majitel
nene, tim se vypina graficky adapter...displeje pak budou zobrazovat jen cernobile