Hledat |
motor 1,4- tikání na volnoběhHezký víkend všem.. možná je to hloupý dotaz, ale nejsem technicky nijak zdatný při volnoběhu a nízkých otáčkách slyším kovové tikání, které se ozývá někde vpravo nad blokem motoru nad vzduch. filtrem. Je to někdy, ne pravidelně a dříve jsem to neslyšel. Motor 1,4 i-DSI, najeto 4,8 t km. Vložil xsurgeon, 10. Leden 2009 - 16:23
|
5D 2.2 Executive
mám od: 26.11. 2010
v provozu od: 15.10. 2006
Tak pry je to uvolneny vstrik a podfukuje.Proto to tikani.Poradite nekdo jak ho dotahnout?
5D 2.2 Executive
mám od: 26.11. 2010
v provozu od: 15.10. 2006
Tak mi ufik taky zacal tikat a se studenym motorem docela hlasite.Po zahrati tikani trosku stichne.Musim rict ze je to dosti neprijemne a mam strach jestli neni neco s motorem.Vychazi to nekde po prave strane motoru ve smeru jizdy jak jsou remeny.Cetl jsem tohle vlakno ale jasnou odpoved co to je jsem nevycet.Nevite nekdo co to je a co s tim?
5D 1.8 Sport
mám od: 2.12. 2009
Bol som nedavno na garancke po 2 rokoch (mam 1.8 benzin, 23k km) a tiez sa mi objavilo to cvakanie. Nerobi to vzdy, vacsinou ked sa motor trocha zahreje. Taktiez sa objavila rezonancia na volnobeznych otackach. Ked otvorim dvere, tak sa cele trasu. Doteraz nic take markantne som si nevsimol. Oni mi tam na tej prehliadke zresetovali riadiacu jednotku, neviem sice naco, ze vraj sa to robi...
No tak som sa tam s tym do servisu vratil, tak to cvakanie je vraj normalne, ze nejake relatko ci co tlaci benzin neviem kde Kebyze sa vyznam v motoroch, tak mi to nieco povie ale tak som z toho nejak vedla.
Co ma ale hlavne stve, ze predtym to slapalo fajn, len som to dal nejakym mechanikom do ruky a uz je to v ...
příspěvků: 5047
bývalý majitel
Máme stejná auta, tak se na to příště zaměřím a dám vědět.
Teď můžu jen potvrdit, že klimatizace je vypnutá jen tehdy, pokud na displeji svítí AC/OFF, jinak jede.
Sám jsem se nachytal při první vyjíždce a uhnal si nachlazení:-(
Na displeji nic ke klimatizaci nesvítilo a já myslel, že jede jen ventilace.
Například, když mám vypnutou klimu (svítí AC/OFF) a celou ventilaci vypnu tlačítkem "OFF" a následně ji zvýšením rychlosti větráků zapnu, takse zapne i klima (na disleji nesvítí žádná signalizace klimi "AC/ON", "AC/OFF" ani "AUTO").
EDIT: Otestoval jsem to odmlžování čelního skla. Když mám vypnutou klimu a jeden jen ventilace, tak po zapnutí odmlžování se klima zapne. Po vypnutí odmlžování se ale klima vypne a jede opět jen ventilace.
5D 1.8 Sport
mám od: 1.4. 2011
v provozu od: 1.4. 2011
OK: Klimatizace je na OFF (jako ostatně už cca 2 měsíce, alespoň sem si to myslel), pokud ji v horku zapnu, rozsvítí se na displeji označení ON, popř. AUTO, podle toho kterým z těch dvou jedině možných tlačítek se spustí. Ale já ji mám protentokrát v poloze OFF.
Krok 1.Zapnu odmlžování čelního skla, rozsvítí se na tlačítku zelená dioda, zapne se zároveň i klima (bez oznámení na displeji) pro lepší odvlhčování vzduchu v kabině.
Krok2.Vypnu po pár sekundách odmlžování čelního skla, stejným tlačítkem, zelená dioda zhasne. Jsem v domnění že je všechno tak, jak bylo před krokem 1. Ale není, klima zůstává zapnutá (označení AC ON/OFF/AUTO úplně zmizí/zhasne). Následovalo několik dní jízdy s klimou, o které jsem netušil že je zapnutá a jelikož na displeji není nic vidět, a mě nenapadlo že tam něco má být vidět, podezírám ventilátory z poruchy.
Vypne se až opětovným stiskem tlačítka ON/OFF (což jsem nevěděl) a teprve POTOM se na displeji znovu zobrazí symbol AC/OFF, potvrzující že je klima skutečně vypnutá. To mi přijde trochu jak z ruského filmu, ale co už, byl jsem poučen, dám si příště majzla.
EDIT: tak mi to nejspíš vysvětlili blbě. Ono se to totiž skutečně vrátí do původního nastavení, dnes ráno cestou do práce jsem to otestoval. Ale stačí nejspíš při zapínání odmlžování nevědomky zavadit o to prokleté tlačítko AUTO a až potom stisknout to co sem chtěl, a už nesvítí na displeji nic.
bývalý majitel
A tu je vyrez z manualu k civicu.
Nevidim tam nic z toho co ti povedali.
bývalý majitel
To co pises sa mi ani trochu nepozdava, pretoze ja ked zapnem odhmlievanie celneho skla, pusti sa mi klima a predny ventilator a ked ho vypnem (tym istym tlacidlom) tak sa pekne zase vypne (pri stati na volnobeh jasne pocutelne). Ako si to vypinal ty, ked ta klima mala byt akoze stale pustena ???
Nikdy som to nevypinal sposobom AC/ON a nasledne AC/OFF. Mam sice rocnik 2007, ale aj tak by som si na tvojom mieste este informaciu od panov mechanikov overil...
5D 1.4 Comfort
mám od: 6.3. 2008
...tak nevím jak je to u modelu 2011 ale u mě 2007 se mi po vypnutí odmlžení vrátí systém větrání vždy do modu, který jsem měl nastaven před zapnutím odmlžování....ať to je režim auto nebo AC/OFF, intenzita a směr foukání....
5D 1.8 Sport
mám od: 1.4. 2011
v provozu od: 1.4. 2011
Tak závada to nebyla. Nebo spíš po pravdě já jsem úplný blbec. Podle toho co jsem pochopil, tak i když je klimatizace vypnutá, a zapne se odmlžení předního skla, tak po vypnutí (toho odmlžování) zůstává klimatizace v režimu AUTO (bez upozornění na displeji)a topí (resp. v létě chladí)i když dáte regulátor stupňů na nulu, nebo LOW. Takže stačilo znovu zapnout na AC/ON a potom na AC/OFF, tím se to na displeji jakoby restartuje a ukazuje to správně. Je třeba číst návody! (mi bylo řečeno).
Jenže to by nesměly být napsány v japonštině, přeložené do angličtiny a z ní do teprv do češtiny. Škoda že mi to někdo neporadil už tady, ale nevadí, alespoň že to není porucha, ale vlastnost.
Mějte se.
bývalý majitel
A ještě musí mít OBROVSKÝ LED displej odpočtu, a hlavně nesmí mít udělané zadrátování jednou barvou, zvlášť ne černou