Hledat |
[LOCK] Problém s dpfDobrý den,předem se omlouvám zda se to tu už řešilo ale potřeboval bych poradit.Vlastním hondu civic 2.2 8g rok 2007 a mám problém s dpf. Po roce se mi vždy po 500km ukázala hláška s problémem dpf a po cca 50 km zhasla.Myslel jsem že jde o regeneraci ale jednoho dne auto padlo do nouzáku a na palubovce se rozsvítil kontrolka check systém dpf s vykřičníkem.Koupil jsem tedy nové dpf ale bohužel ne originál(i tak stál 10) a nechal ho v servisu vyměnit.I tak se v servisu nepodařilo vymazat tu chybu a auto zůstalo v nouzáku.Navšívil jsem jiný servis kde se podařilo chybu vymazat a auto jelo zase krásně ale bohužel jen pár km než to do nouzáku padlo znova kvůli stejné chybě.Zkusili mi udělat regeneraci ale ta se po nějaké době přerušila kvůli nízké teplotě. Auto jsem tam nechal měsíc ale bohužel na nic nepřišli. Egr ventil čistý,vstřiky zkontrolovaný a jsou bez problému,všechny čidla zkontrolovaný.všechno prostě šlape jak má jen se ta regenerace nedokončí kvůli nízké teplotě.Potom jsem zajel do autorizovaného servisu honda a tam mi hned z fleku řekli že to je tím dpf protože není originál čemu se mi moc věřit nechce a víc se se mnou odmítli bavit. Může mi někdo poradit v čem by mohl být problém?jestli to může být opravdu tím že tam není originál dpf? Už jsem kvůli tomuto problému investoval opravdu hodně a nerad bych investoval další hromadu peněz za originál dpf s myšlenkou že to můžou být další vyhozené peníze. Vložil Pitbull18, 20. Srpen 2019 - 19:44
|
příspěvků: 5047
bývalý majitel
Vlevo pod Navigací najdeš skvělou fci "Hledat" (přes google).
Určitě najdeš nějaké, ve kterém můžeš pokračovat. Třeba:
https://8g.hondaclub.cz/forum/dpf-filter-pevnych-castic-type-s
https://8g.hondaclub.cz/forum/22-i-ctdi-vs-filter-pevnych-castic-dpf
Zamykám.