Lesteni CTR airboxu + KN

Protoze puvodni papirak byl uz uplne ko rozhodl jsem se ze ho vymenim a kdyz uz tak rovnou za panel, na civinfu vychazel po du luckeru nejlepe pipercross, ktery se mi podarilo sehnat i v Praze.

A kdyz uz filtr tak proc rovnou nevylestit airbox, nacetl jsem vsechno potrebne z type r owners a civinfa a dal se airbox lestit, pokud mate alespon nejake zakladni naradi a dremmel nebo jakoukoliv jinou primou bruskou melo by se cele lesteni vejit do cca 2h.

Lesteni tedy probehlo uspesne, bohuzel nemam tak dobry pocit z glorifikovaneho penoveho filtru od pipercrossu ktery je dle meho trochu vic napusteny olejem ktery rozleptal barvu jakou je napustena kryci mrizka ktera drzi cely filtr pohromade, to ma za nasledek ze na nekterych mistech se barva zacina loupat neni to ale takove to bezne loukani barvy ale spis jeji odlepovani protoze cely filtr je velice mastny a stejne tak barva na nekterych mistech je spise ve stavu lepidla nez klasickeho nastriku.

Jak to cele vypada se muzete podivat tady: https://imgur.com/a/TCPg8

Ted resim nerudovskou otazku, jestli filtr vratit a nebo to neresit, mam trochu obavy o stav klapky, sani a potazmo motoru, zkousel jsem mrizku vzit vysavacem a nic. Obecne se mi ale nelibi myslenka mit v sani bordel z filtru uz jen proto ze filtr ma prave tomuto zabranit.

F.

Vložil Fil, 28. Červen 2016 - 15:59
 

Fil
Obrázek uživatele Fil
příspěvků: 1162
bývalý majitel

Petr78 napsal:
tomika: já měl prach za filtrem i u nového filtru naimpregnovaného z výroby. Nasadit špatně ten filtr snad ani nejde. Možná jsem měl vadný kus, který neseděl jak má a netěsnil.
Nemám potřebu si nic vymýšlet, jen jsem se podělil o zkušenost.
Tím bych to taky uzavřel. Nic nového na toto téma už nevymyslíme.

Nevim jaky filtr jsi mel ty ale ver mi ze vsecho jde udelat dobre i blbe Směju se a to se tyka i filtru mel jsem kdysi vlozku od greenu na presny typ auta/motoru ale nesedela tam poradne, to same jsem videl na par jinych autech s par jinyma znackama vcetne sebe naposledy s pipercrossem ktery se pouziva treba i na rally nebo dragy ale tady asi holt spatny kus....

kazdopadne KNko sedi Směju se

--
9. Červenec 2016 - 20:21
Petr78
Obrázek uživatele Petr78
příspěvků: 1293
4D 1.8
mám od: 28.4. 2012
v provozu od: 27.7. 2006

tomika: já měl prach za filtrem i u nového filtru naimpregnovaného z výroby. Nasadit špatně ten filtr snad ani nejde. Možná jsem měl vadný kus, který neseděl jak má a netěsnil.
Nemám potřebu si nic vymýšlet, jen jsem se podělil o zkušenost.
Tím bych to taky uzavřel. Nic nového na toto téma už nevymyslíme.

--
7. Červenec 2016 - 15:50
tomika
Obrázek uživatele tomika
příspěvků: 840
bývalý majitel

ad.2 Ja mam zatim take porad cisto a to ho tam mam uz vice nez 15tis km. Nevim odkud se berou ty povery o prachu v sani. Mozna jezdite v nejakem moc prasnem prostredi nebo uz fakt nevim. Lidi si obecne spoustu veci vymysleji, aby byli zajimavejsi, nebo proste filtr spatne naimpregnovali, pripadne nasadili. Tim bych to asi na tohle tema uzavrel. Kdo chce, at si jezdi na papir, u bezne R18 stejne nevidim duvod, proc jezdit na neco jineho. A jak napsal Fil - zjevne vyhody tam jsou a nevyhody zatim nelze z nasi strany potvrdit.

Spritmonitor.de

--
7. Červenec 2016 - 10:48
Fil
Obrázek uživatele Fil
příspěvků: 1162
bývalý majitel

Borci par updatu
1. Pipercross je matka vsech mrdek, nebrat
2. KNko pro FN2 vypada vazne zajimave je skrz nej prakticky videt Jsem nadšen pred instalaci jsem vycistil cele sani za filtrem a najel par stovek km a udelal rychlou kontrolu, vse zatim naprosto ciste, ani zadna mastnota vse v puvodnim stavu co jsem vse vycistil alkoholem, po prejeti prstem porad hezke vrze Směju se
3. Vylesteny airbox s KNkem ma naprosto uzasny zvuk a auto ma lepsi odezvu na plyn

Za tech par kacek navic a za pohrani si s tim to rozhodne stoji Směju se

--
2. Červenec 2016 - 22:45
Petr78
Obrázek uživatele Petr78
příspěvků: 1293
4D 1.8
mám od: 28.4. 2012
v provozu od: 27.7. 2006

tomika: jenom jsem napsal svojí zkušenost. Nemám potřebu nikomu nic dokazovat. Je to moje zkušenost, já se z ní poučil a podělil se o ní s ostatníma.
Jestli tomu někdo věří nebo je jeho věc. Nikomu nic nenutím.

Koukal ses někdy na papírový a bavlněný filtr proti sluníčku? Fakt si myslíš, že bavlněný filtr filtruje stejně jako papírový?

Až budeš mít s KN filtrem najeto nějaké kilometry, tak koukni do sání za filtrem, jestli tam náhodou není usazený jemňouký prach. A uvidíš hned jaká je pravda Mrk

Jenže Honda servis není Honda výrobce. Proto do (ani značkového) servisu s autem nejezdím. Maximálně pro MTF, brzdovou nebo chladící kapalinu.

--
2. Červenec 2016 - 17:12
tomika
Obrázek uživatele tomika
příspěvků: 840
bývalý majitel

Petre, ohledne prachu v motoru - to mi prosim doloz nejakym testem, tve udajne osobni zkusenosti bohuzel nic nedokazuji. Na internetu je spousta testu, kde potvzuji, ze filtruje podobne jako papirove filtry - ne tedy hure a uz vubec ne do te miry, jak popisujes. Napr. zde: http://www.bobistheoilguy.com/airfilter/airtest1.htm, nejaka mereni: https://www.youtube.com/watch?v=hRnKtkl8KqM a https://www.youtube.com/watch?v=qkVK_gEK3EQ a tak dale...nektera videa moc verohodna asi nebudou, ale stejne je to s tvymi nazory. Btw. Mann filter se zatim pro Typer nevyrabi. V Honde vedi spousty veci lepe (stejne jako ty) a nejlepe je to znat u nich v servise. Ostatni nema cenu komentovat.

Spritmonitor.de

--
29. Červen 2016 - 20:28
Fil
Obrázek uživatele Fil
příspěvků: 1162
bývalý majitel

Kdyby to nekoho zajimalo tak srouby na senzoru sani jsou M4... Koulím očima

--
29. Červen 2016 - 18:54
Petr78
Obrázek uživatele Petr78
příspěvků: 1293
4D 1.8
mám od: 28.4. 2012
v provozu od: 27.7. 2006

Fil napsal:
Petr78 napsal:
Sorry, ale kdyby ses na to vykašlal a dal tam znovu seriovej papírovej filtr, tak pro motor uděláš nejlíp.
A i pro svojí peněženku.
Tenhle molitanovej filtr určitě lépe nefiltruje a výkon taky nepřidá. Ostatně stejně jako KNko. Obojí jsou vyhozené peníze a jenom starosti s možnými problémy.
Ale to je jenom můj názor, který nemusíš brát v potaz.
Je to přecijenom tvoje auto, tak si s ním můžeš dělat co chceš.

Je zmerene ze vylesteni boxu a nerestriktivni filtr pridaja 5 - 6 koni. Odmwreno na vicero autech, nacti si civinfo a type r owners. Pokud se zahodi jeste originalni potrubi s rezonatorem a da se prima hadice z airboxu do naraziku je to cca dalsich 5 - 7.

S tim ze cele to stoji jen par kacek, nejvic na tom nechas casu....

Kazfopsdne jsem rad ze si mi dovolil delat si s vlastnim autem co chci, doufam ze mi ho neznarodnis pozdeji...

Já tomu věřím, že to pár koní přidá.
Ale stojí to za tu práci, peníze, čas a horší filtraci vzduchu?
Poznáš těch 5 koní navíc?
A ikdyž dlouhé studené sání přidá až 10 koní, co to udělá s křivkou průběhu výkonu a kroutícího momentu? Zlepší se? Jezdí se s tím motorem pak lépe?

--
29. Červen 2016 - 18:25
Petr78
Obrázek uživatele Petr78
příspěvků: 1293
4D 1.8
mám od: 28.4. 2012
v provozu od: 27.7. 2006

tomika napsal:
Presne, Petr78 to ma zmereny a presne vi, co je pro tvuj motor nejlepsi i kdyz ho slysel jen kdyz ho predjizdel pri jeho predpisove rychlosti, aby nahodou nepresahl normovanou spotrebu. A taky presne vi...vi proste vsechno nejlip...btw. kolik stoji KnKo a kolik cistici sada - filter 1500 a sadu jsem koupil za 260...a kolik stoji jeden papirak v Honde - 600Kc ? ehm...no...uz mlc...dekuji...

Spritmonitor.de

Proč bych měl mlčet? Já myslel, že máme demokracii a každej má právo říct svůj názor. A ostatní mají povinnost ho respektovat. Tak se prosím nechovej totalitně a nezakazuj někomu vyslovit svůj názor Mrk
Já nevím co je pro auto nejlepší, já jenom věřím inženýrům v Hondě, že oni to vědí.
Kdyby byl filtr KN lepší než papírák, tak věř, že by ho tam dali už z výroby.
Jenže on není lepší - hůř filtruje a pouští do motoru jemný prach.
S tím mám vlastní zkušenost na více autech, kde jsem měl KN filtr.
Mě stojí papírový filtr MANN 350,- Kč a vydrží 40 000 km.
Za cenu jednoho KN filtru a čistící sady mám 5 filtrů MANN na 100 000 km.
Filtruju vzduch tak jak se má, nepouštím do motoru bordel a nemusím se pachtit s čistěním bavlněného filtru.
A navíc mi auto jede stejně.

--
29. Červen 2016 - 18:22
Fil
Obrázek uživatele Fil
příspěvků: 1162
bývalý majitel

tomika napsal:
Co jsi delal za 40, jestli to neni tabu, brzdy ? Treba me to inspiruje.

Spritmonitor.de

Brzdy, spojka, gumy, naplne, filtry, pruziny(ty jdou tedy az v patek) ale uz jsou koupeny Směju se
--
29. Červen 2016 - 13:46

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".