Hledat |
Lesteni CTR airboxu + KNProtoze puvodni papirak byl uz uplne ko rozhodl jsem se ze ho vymenim a kdyz uz tak rovnou za panel, na civinfu vychazel po du luckeru nejlepe pipercross, ktery se mi podarilo sehnat i v Praze. A kdyz uz filtr tak proc rovnou nevylestit airbox, nacetl jsem vsechno potrebne z type r owners a civinfa a dal se airbox lestit, pokud mate alespon nejake zakladni naradi a dremmel nebo jakoukoliv jinou primou bruskou melo by se cele lesteni vejit do cca 2h. Lesteni tedy probehlo uspesne, bohuzel nemam tak dobry pocit z glorifikovaneho penoveho filtru od pipercrossu ktery je dle meho trochu vic napusteny olejem ktery rozleptal barvu jakou je napustena kryci mrizka ktera drzi cely filtr pohromade, to ma za nasledek ze na nekterych mistech se barva zacina loupat neni to ale takove to bezne loukani barvy ale spis jeji odlepovani protoze cely filtr je velice mastny a stejne tak barva na nekterych mistech je spise ve stavu lepidla nez klasickeho nastriku. Jak to cele vypada se muzete podivat tady: https://imgur.com/a/TCPg8 Ted resim nerudovskou otazku, jestli filtr vratit a nebo to neresit, mam trochu obavy o stav klapky, sani a potazmo motoru, zkousel jsem mrizku vzit vysavacem a nic. Obecne se mi ale nelibi myslenka mit v sani bordel z filtru uz jen proto ze filtr ma prave tomuto zabranit. F. Vložil Fil, 28. Červen 2016 - 15:59
|
bývalý majitel
Nevim jaky filtr jsi mel ty ale ver mi ze vsecho jde udelat dobre i blbe a to se tyka i filtru mel jsem kdysi vlozku od greenu na presny typ auta/motoru ale nesedela tam poradne, to same jsem videl na par jinych autech s par jinyma znackama vcetne sebe naposledy s pipercrossem ktery se pouziva treba i na rally nebo dragy ale tady asi holt spatny kus....
kazdopadne KNko sedi
4D 1.8
mám od: 28.4. 2012
v provozu od: 27.7. 2006
tomika: já měl prach za filtrem i u nového filtru naimpregnovaného z výroby. Nasadit špatně ten filtr snad ani nejde. Možná jsem měl vadný kus, který neseděl jak má a netěsnil.
Nemám potřebu si nic vymýšlet, jen jsem se podělil o zkušenost.
Tím bych to taky uzavřel. Nic nového na toto téma už nevymyslíme.
bývalý majitel
ad.2 Ja mam zatim take porad cisto a to ho tam mam uz vice nez 15tis km. Nevim odkud se berou ty povery o prachu v sani. Mozna jezdite v nejakem moc prasnem prostredi nebo uz fakt nevim. Lidi si obecne spoustu veci vymysleji, aby byli zajimavejsi, nebo proste filtr spatne naimpregnovali, pripadne nasadili. Tim bych to asi na tohle tema uzavrel. Kdo chce, at si jezdi na papir, u bezne R18 stejne nevidim duvod, proc jezdit na neco jineho. A jak napsal Fil - zjevne vyhody tam jsou a nevyhody zatim nelze z nasi strany potvrdit.
bývalý majitel
Borci par updatu
1. Pipercross je matka vsech mrdek, nebrat
2. KNko pro FN2 vypada vazne zajimave je skrz nej prakticky videt pred instalaci jsem vycistil cele sani za filtrem a najel par stovek km a udelal rychlou kontrolu, vse zatim naprosto ciste, ani zadna mastnota vse v puvodnim stavu co jsem vse vycistil alkoholem, po prejeti prstem porad hezke vrze
3. Vylesteny airbox s KNkem ma naprosto uzasny zvuk a auto ma lepsi odezvu na plyn
Za tech par kacek navic a za pohrani si s tim to rozhodne stoji
4D 1.8
mám od: 28.4. 2012
v provozu od: 27.7. 2006
tomika: jenom jsem napsal svojí zkušenost. Nemám potřebu nikomu nic dokazovat. Je to moje zkušenost, já se z ní poučil a podělil se o ní s ostatníma.
Jestli tomu někdo věří nebo je jeho věc. Nikomu nic nenutím.
Koukal ses někdy na papírový a bavlněný filtr proti sluníčku? Fakt si myslíš, že bavlněný filtr filtruje stejně jako papírový?
Až budeš mít s KN filtrem najeto nějaké kilometry, tak koukni do sání za filtrem, jestli tam náhodou není usazený jemňouký prach. A uvidíš hned jaká je pravda
Jenže Honda servis není Honda výrobce. Proto do (ani značkového) servisu s autem nejezdím. Maximálně pro MTF, brzdovou nebo chladící kapalinu.
bývalý majitel
Petre, ohledne prachu v motoru - to mi prosim doloz nejakym testem, tve udajne osobni zkusenosti bohuzel nic nedokazuji. Na internetu je spousta testu, kde potvzuji, ze filtruje podobne jako papirove filtry - ne tedy hure a uz vubec ne do te miry, jak popisujes. Napr. zde: http://www.bobistheoilguy.com/airfilter/airtest1.htm, nejaka mereni: https://www.youtube.com/watch?v=hRnKtkl8KqM a https://www.youtube.com/watch?v=qkVK_gEK3EQ a tak dale...nektera videa moc verohodna asi nebudou, ale stejne je to s tvymi nazory. Btw. Mann filter se zatim pro Typer nevyrabi. V Honde vedi spousty veci lepe (stejne jako ty) a nejlepe je to znat u nich v servise. Ostatni nema cenu komentovat.
bývalý majitel
Kdyby to nekoho zajimalo tak srouby na senzoru sani jsou M4...
4D 1.8
mám od: 28.4. 2012
v provozu od: 27.7. 2006
Já tomu věřím, že to pár koní přidá.
Ale stojí to za tu práci, peníze, čas a horší filtraci vzduchu?
Poznáš těch 5 koní navíc?
A ikdyž dlouhé studené sání přidá až 10 koní, co to udělá s křivkou průběhu výkonu a kroutícího momentu? Zlepší se? Jezdí se s tím motorem pak lépe?
4D 1.8
mám od: 28.4. 2012
v provozu od: 27.7. 2006
Proč bych měl mlčet? Já myslel, že máme demokracii a každej má právo říct svůj názor. A ostatní mají povinnost ho respektovat. Tak se prosím nechovej totalitně a nezakazuj někomu vyslovit svůj názor
Já nevím co je pro auto nejlepší, já jenom věřím inženýrům v Hondě, že oni to vědí.
Kdyby byl filtr KN lepší než papírák, tak věř, že by ho tam dali už z výroby.
Jenže on není lepší - hůř filtruje a pouští do motoru jemný prach.
S tím mám vlastní zkušenost na více autech, kde jsem měl KN filtr.
Mě stojí papírový filtr MANN 350,- Kč a vydrží 40 000 km.
Za cenu jednoho KN filtru a čistící sady mám 5 filtrů MANN na 100 000 km.
Filtruju vzduch tak jak se má, nepouštím do motoru bordel a nemusím se pachtit s čistěním bavlněného filtru.
A navíc mi auto jede stejně.
bývalý majitel