Hledat |
Kúpa CivicuZdravím všetkých majiteľov a nadšencov tohoto auta. Chystám sa kúpiť svoje prvé auto a výber padol práve na hondu civic 8g. Kedze budem jazdit dlhé trate rozhodol som sa pre dieslovu 2.2 i-CTDi nakoľko vždy jazdím na spotebu a hladám niečo výkonnejšie, spolhlivejšie a ekonomické. Myslím, že práve toto auto by mohlo spĺnať moje požiadavky. Pozerám po jazdenke z prvých ročníkov nakoľko si novšie nemožem dovoliť. Chcel by som sa preto opýtať na čo si mám pri kúpe dávať pozor? Či má toto auto nejaké chybné súčiastky alebo niečo, čo je jeho achilovou pätou a zvykne skoro odchádzať? Budem vďačný za každý postreh a cennä radu. Ďakujem Vložil zoom, 29. Červen 2012 - 5:54
|
bývalý majitel
je to uplne bezna vec, ze sa peniaze vyplatia az po prepisani TP. ja som tak kupoval auto. proste kupujuci a predavajuci idu k policajtom a hned ako je prepisany TP, tak na mieste kupec vyplati auto.
ziadna zmluva sa pri prepise neukazuje, iba sa vyplni jeden papier a oni to podla toho prepisu.
3D 2.2 Sport
mám od: 20.9. 2011
v provozu od: 12.8. 2008
Při odhlášení musíš ukázat kupní smlouvu, protože do velkého TP je zapsanej už nový majitel a taktež je vystavený dočasný malý TP... Už vidím, jak mu někdo přepíše auto na policajtech a teprve potom si vezme peníze... Dobrá rada nad zlato...
bývalý majitel
to mu nepomoze exekucie a zalozne prava tam nezisti.
ale pokial mozno, tak je dobre aj na nete si o nom cosi zistit. napriklad sa da zistit poistovna kde malo auto povinne poistenie a napisat tam o nejake blizsie info, ci nebola havaria a pod.
jedina bezpecna moznost, ako sa vyhnut kupe kradenky a pod. je zaplatit za auto, az po odhlaseni u policajtov. Az by bol s autom nejaky problem, tak policajti ho neodhlasia...
3D 2.2 Sport
mám od: 20.9. 2011
v provozu od: 12.8. 2008
Ahoj zoom,
v prvé řadě bych případné auto prolustroval podle VIN code na autotracer.
bývalý majitel
30litrů spojka nestojí to nesmyl....imho ne tedy v autorizáku to do 10 litr pořídíš.
1.Zkontroluj spojku, to jest nalož tomu z pomalé jízdy na 4 a čekej zda proklouzne.
Zbytek auta je relativně v pohodě, pokud jsou vstřiky (podavače) nafty ok, nemusíš se nic moc bát.Nechal bych si to zkontrolovat někým , kdo tomu rozumí....
Rozhodně nekupuj verzi s DPFkem...., kolik do toho chceš "vrazit"?
bývalý majitel
Vsetko to tu je neraz popisane, staci trosku hladania...
5D 1.8 Comfort
mám od: 12.1. 2010
v provozu od: 7.1. 2006
Občas odchází spojka,to je potom baťoh 30000 lit...Přední náprava trpí více neboť je předek těžší,jinak slouží super.Dceři jsem koupil 2,2 takže přibyla další starost do rodiny ale asi to sní vyměním.Jede to lépe lak 1,8.
bývalý majitel
skusenost s dizlom nemam, ale co mam info, tak motoricky je bez problemov. vyhol by som sa dovozu a tiez, aby nemalo DPF filter (su s tym zbytocne starosti).
vseobecne civic netrpi na ziadne problemy, ktore by ti nedovolili uzivat to auto. co sa objavuju problemy, tak je to z dovodu, ze nove auta su uz prespikovane kade cim a teda cim viac veci, tym vacsia sanca, ze sa nieco pokazi alebo bude blbnut a znizi to komfort jazdy. v mojom aute napr. nefunguju zadne repro. (riesi servis), pripadne na zrnitej ceste bzuci naboj stropneho airbagu. v serii MY08 sa vyskytol problem s hlavou, kedy sa tato menila na zaruku, lebo papalo olej, ale to sa tusim tyka iba benzinu. tiez sa objavuje pukajuci spojkovy pedal, ako som pisal, tak funkcnost je zachovana, ale zo zaciatku to rozculuje, ked pri zoslapnuti vzdy pukne. Potom to uz clovek nevnima...
inac by som sa zameral iba na bezne opotrebenie vsetkych rotacnych casti a lozisk a capov a brz. zistit si volu v riadeni, opotrebenie, aby si vedel, ake nasledne "investicie" ta cakaju. skontrolovat, ci nebolo burane. skontrolovat povod auta, ci nie je zatazene nejakym uverom. postup, ako kontrolovat mechanicky stav auta najdes na nete, vo forach, pripadne na www.tipcars.cz