GTI má komfortnější podvozek, ale lepší určitě ne. Jednak mi, když jsem s ním jel, blikalo za Kingem v mém CTR skoro pořád ESP a za druhé, když jsem ho vypnul, tak jsem honil volat po jedné zatáčce o stošest pravá-levá. S CTR by se mi to nestalo. Ná "dálnici" typu D1 je ale GTI asi ideální.
--
2. Červenec 2010 - 19:36
TECH
příspěvků: 726
bývalý majitel
Civic napsal:
Podle mě nejlepší BMW 1, pak Civic s Focusem, Golf ani omylem Pouze na podvozek Civica je třeba si trochu zvyknout, někoho může ten přechod mezi prudším náklonem a řádným zakleknutím trochu znejistit, ale čím rychleji se jede, tím je to lepší....teda neplatí to pro české rozbité okrsky kde tluče a skáče jak koza :thumbdown:
Golf má hodně dobrej podvozek, akorát je jinej amnohem více komfortní.Nakonec na Hondaclubu testovali GTI versus TypeR a GTI byl tak nějak o chlouúek lepší a rychlejší....ale méně sportovnější.Takže bych byl velmi opatrnej v záporných soudech na toto neprávem nenáviděné auto.(taky bych si ho krom GTI nekoupil)
--
2. Červenec 2010 - 18:37
Zdenalbo
příspěvků: 28
bývalý majitel
Zdravím, já tam mám 18" kola a 225/40 gumy, no a minulý majitel uváděl že i sportovní povozek.
Na hladkých silnicích je to paráda a zatáčky projedu hodně hodně rychle. Ale většina silnic sou zalátany hrbatý potvory.
Takže citím uplně všechno. Auto má najeto 82tis.km. Zatím se uvnitř nic moc netřepe a neklepe ale ty díry...
Když na tom ty kola byly tak je tam asi nechám ale na zimu koupím náky 16". No a pak uvidím jak velkej bude rozdíl
--
2. Červenec 2010 - 9:20
Civic
příspěvků: 192
majitel jiné Hondy
Podle mě nejlepší BMW 1, pak Civic s Focusem, Golf ani omylem Pouze na podvozek Civica je třeba si trochu zvyknout, někoho může ten přechod mezi prudším náklonem a řádným zakleknutím trochu znejistit, ale čím rychleji se jede, tím je to lepší....teda neplatí to pro české rozbité okrsky kde tluče a skáče jak koza
--
29. Červen 2010 - 13:56
Misko42
příspěvků: 776 3D 1.8 Sport
mám od: 2.4. 2008
Swift??? sice ja to porovnavam so svojou type s,a ta v porovnani so swiftom.... dost tvrde
FERRARI fan
--
29. Červen 2010 - 10:08
Shi
příspěvků: 1026
bývalý majitel
lse napsal:
FoFo II jsem měl před Civikem, měl jsem ho 3 roky. Co se týká kvality podvozku, tak Civik zdaleka nedosahuje kvalit FoFo. Podle mého je to tak 70%. Bohužel. FoFo má takový naprosto tuhý, jistý a čitelný podvozek. Civik je takový více gumovější, zadek občes odskočí, chybí mu ta jistota. Není to žádná tragédie, ale je prostě horší. Samostatnou kapitolou je přenos rázů do karoserie, to už je docela nepříjemné. Já jsem se s takovým projevem u žádného jiného auta nesetkal.
Přesně tu nejistotu do značné míry řeší Koni FSD. Přenos rázů pak hodně závisí na tlaku gum. V pneuservisu mi nahustili 2,7, pak jsem upustil na 2,5 a teď jsem konečně na svých oblíbených 2,2 a přenos rázů je najednou docela přijatelný. Odskakování na nerovnostech sice Koni FSD taky dost potlačily, ale nerovnosti jsou jediné místo, kde chybí víceprvek. Jinak docela O.K.
Když to porovnám se Suzuki Swift, tak je Civik velmi komfortní a měkký
--
29. Červen 2010 - 9:27
lse
příspěvků: 23 5D 1.8 Sport
mám od: 27.11. 2008
FoFo II jsem měl před Civikem, měl jsem ho 3 roky. Co se týká kvality podvozku, tak Civik zdaleka nedosahuje kvalit FoFo. Podle mého je to tak 70%. Bohužel. FoFo má takový naprosto tuhý, jistý a čitelný podvozek. FoFo jede opravdu jako po kolejích. Samozřejmě FoFo má zase jiné nectnosti.
Civik je takový více gumovější, zadek občes odskočí, chybí mu ta jistota. Není to žádná tragédie, ale je prostě horší. Samostatnou kapitolou je přenos rázů do karoserie, to už je docela nepříjemné. Já jsem se s takovým projevem u žádného jiného auta nesetkal.
--
29. Červen 2010 - 8:23
HandrejH
příspěvků: 648 5D 1.8 Sport
mám od: 25.4. 2009
v provozu od: 25.4. 2009
Jazdne vlastnosti su podla mna skvele. Horsi komfort na 17" kolesach je vykupeny skvelou ovladatelnostou a gripom v zakrutach. Jediny limitujuci faktor u nasich aut su pneumatiky a napr. Focus (etalon) nebude rychlejsi s pouzitim identickych pneumatik, tie rozdiely su tak male, ze sa v praxi uplne stracaju, moj nazor.
--
28. Červen 2010 - 17:17
Shi
příspěvků: 1026
bývalý majitel
mikimi napsal:
Shi napsal:
Lepší auto v tomto segmentu je podle mě jedině BMW "1"....
Myslíš jako celek nebo co se jízdních vlastností týče?
Myslím jako celek - zase nejsem takový řidič, abych dokázal kvalifikovaně porovnat podvozky, aniž bych měl v každém z aut naježděno docela dost km.
A jinak v mém případě tím vylepšením podvozku myslím Koni FSD. Jako ideální kompromis na naše cesty bych viděl Koni FSD + 16" kola ovšem se sportovními gumami.
--
28. Červen 2010 - 16:51
volňaska
příspěvků: 1034
obdivovatel
mikimi napsal:
Shi napsal:
Lepší auto v tomto segmentu je podle mě jedině BMW "1"....
Myslíš jako celek nebo co se jízdních vlastností týče? Předpokládám to první, ale prakticky jsem neměl možnost vyzkoušet "etalony" v této třídě (BMW1, Focus, Golf). Vlastně jen jednou Focus 1 na dobrém povrchu a tam mi to přišlo +/- stejné, akorát motoricky naše 1.8 byla o dost pružnější než 1.6(74 KW) ve FoFo.
vsechny ty co jsi vyjmenoval jsou podvozkove na tom lip,
1-BMW
2-FOCUS
3-GOLF
4-CIVIC
příspěvků: 1893
bývalý majitel
GTI má komfortnější podvozek, ale lepší určitě ne. Jednak mi, když jsem s ním jel, blikalo za Kingem v mém CTR skoro pořád ESP a za druhé, když jsem ho vypnul, tak jsem honil volat po jedné zatáčce o stošest pravá-levá. S CTR by se mi to nestalo. Ná "dálnici" typu D1 je ale GTI asi ideální.
bývalý majitel
Golf má hodně dobrej podvozek, akorát je jinej amnohem více komfortní.Nakonec na Hondaclubu testovali GTI versus TypeR a GTI byl tak nějak o chlouúek lepší a rychlejší....ale méně sportovnější.Takže bych byl velmi opatrnej v záporných soudech na toto neprávem nenáviděné auto.(taky bych si ho krom GTI nekoupil)
bývalý majitel
Zdravím, já tam mám 18" kola a 225/40 gumy, no a minulý majitel uváděl že i sportovní povozek.
Na hladkých silnicích je to paráda a zatáčky projedu hodně hodně rychle. Ale většina silnic sou zalátany hrbatý potvory.
Takže citím uplně všechno. Auto má najeto 82tis.km. Zatím se uvnitř nic moc netřepe a neklepe ale ty díry...
Když na tom ty kola byly tak je tam asi nechám ale na zimu koupím náky 16". No a pak uvidím jak velkej bude rozdíl
majitel jiné Hondy
Podle mě nejlepší BMW 1, pak Civic s Focusem, Golf ani omylem Pouze na podvozek Civica je třeba si trochu zvyknout, někoho může ten přechod mezi prudším náklonem a řádným zakleknutím trochu znejistit, ale čím rychleji se jede, tím je to lepší....teda neplatí to pro české rozbité okrsky kde tluče a skáče jak koza
3D 1.8 Sport
mám od: 2.4. 2008
Swift??? sice ja to porovnavam so svojou type s,a ta v porovnani so swiftom.... dost tvrde
FERRARI fan
bývalý majitel
Přesně tu nejistotu do značné míry řeší Koni FSD. Přenos rázů pak hodně závisí na tlaku gum. V pneuservisu mi nahustili 2,7, pak jsem upustil na 2,5 a teď jsem konečně na svých oblíbených 2,2 a přenos rázů je najednou docela přijatelný. Odskakování na nerovnostech sice Koni FSD taky dost potlačily, ale nerovnosti jsou jediné místo, kde chybí víceprvek. Jinak docela O.K.
Když to porovnám se Suzuki Swift, tak je Civik velmi komfortní a měkký
5D 1.8 Sport
mám od: 27.11. 2008
FoFo II jsem měl před Civikem, měl jsem ho 3 roky. Co se týká kvality podvozku, tak Civik zdaleka nedosahuje kvalit FoFo. Podle mého je to tak 70%. Bohužel. FoFo má takový naprosto tuhý, jistý a čitelný podvozek. FoFo jede opravdu jako po kolejích. Samozřejmě FoFo má zase jiné nectnosti.
Civik je takový více gumovější, zadek občes odskočí, chybí mu ta jistota. Není to žádná tragédie, ale je prostě horší. Samostatnou kapitolou je přenos rázů do karoserie, to už je docela nepříjemné. Já jsem se s takovým projevem u žádného jiného auta nesetkal.
5D 1.8 Sport
mám od: 25.4. 2009
v provozu od: 25.4. 2009
Jazdne vlastnosti su podla mna skvele. Horsi komfort na 17" kolesach je vykupeny skvelou ovladatelnostou a gripom v zakrutach. Jediny limitujuci faktor u nasich aut su pneumatiky a napr. Focus (etalon) nebude rychlejsi s pouzitim identickych pneumatik, tie rozdiely su tak male, ze sa v praxi uplne stracaju, moj nazor.
bývalý majitel
Myslím jako celek - zase nejsem takový řidič, abych dokázal kvalifikovaně porovnat podvozky, aniž bych měl v každém z aut naježděno docela dost km.
A jinak v mém případě tím vylepšením podvozku myslím Koni FSD. Jako ideální kompromis na naše cesty bych viděl Koni FSD + 16" kola ovšem se sportovními gumami.
obdivovatel
vsechny ty co jsi vyjmenoval jsou podvozkove na tom lip,
1-BMW
2-FOCUS
3-GOLF
4-CIVIC