příspěvků: 619 5D 1.8 Comfort
mám od: 12.1. 2010
v provozu od: 7.1. 2006
Pocitově je to lepší.Skoro všichni výrobci píšou že olej v převodovce vydrží do konce života auta,ale není to pravda.Dělal jsem to na všech vozech co jsem vlastnil i na služebních a fungují i po velkém nájezdu kylometrů stále dobře.To je jenom můj názor.
--
29. Duben 2014 - 18:18
daemon
příspěvků: 16 5D 2.2 Sport
mám od: 24.9. 2009
Vím, že řazení není "zadarmo", ale domnívám se, že výměna není tak kritická, jako např. u motorového oleje. Píšu jen to, co mi řikali v servise. Zajímá mě Pájův názor a pocit z jiízdy. Změnilo se něco? Třeba jen subjektivně? Dík.
---
Zajímá mě zejména hluk, který se po čase u některých převodovek se starším olejem objeví. Tenhle topic je ale o servisech, tak se omlouvám, že jsem tématem "zajel" trochu jinam.
--
29. Duben 2014 - 5:33
ajdus
příspěvků: 76 5D 1.8 Sport
mám od: 9.6. 2012
v provozu od: 1.11. 2007
tlak a teplota tam mozno nie je, ale ak si myslis ze radenie v 6-7 tisic otackach je "zadarmo", tak ver ze nie je... takisto olej casom degraduje... kazda honda ma predpisanu vymenu po xx tisic km, ale potom ta prevodovka aj vydrzi, nie ako francuzi s dozivotnymi naplnami, pricom dozivotna je tak 200-250tisic km, a uz po polke tychto km sa tam neda radit tak ako ked bolo auto nove, s cim hondy nemavaju problem (mam na 6g 310k km a stale radim jednym prstom, na 8g deto). Sa spytaj nabuduce zo zvedavosti servisaka, pre ktoru znacku predtym robil, ked ti toto tvrdi.
--
28. Duben 2014 - 15:49
daemon
příspěvků: 16 5D 2.2 Sport
mám od: 24.9. 2009
jj taky bych rád věděl, zda to má nějaký význam, např. vliv na hluk a pod. Kdysi jsem se na nutnost výměny převod. oleje ptal a vždy jsem slyšel (a paradoxně mi to řikali i v tomto servisu!!!) že je to celkem zbytečný a že se olej v převodovce běžně nemění. Jen když např. teče a pod., jinak prej ne. Zdá se mi to celkem logický, prčé tam nejsou žádný tlaky ani teplota. Tak nevim. Můžeš stručně popsat, jak to vidíš ty, po výměně? Změnilo se něco? Dík.
--
28. Duben 2014 - 12:06
nexus_cz
příspěvků: 2438
bývalý majitel
Pájo, můžeš pak někam poreferovat, zda se výměna oleje v převodovce nějak projevila. Mám '07 a 95tis km, tak se chystám měnit. Díky.
--
25. Duben 2014 - 13:26
Pája
příspěvků: 619 5D 1.8 Comfort
mám od: 12.1. 2010
v provozu od: 7.1. 2006
Dnes v ústí u Beka výměna svíček,oleje v převodovce,sametky okna u řidiče,prohlídka vozu za 1030kč.Svíčky jsem měl svoje.1,5 hodina práce,spokojenost s přístupem i s prací.
--
25. Duben 2014 - 13:11
petous
příspěvků: 271
bývalý majitel
Včerejší 1. servisní prohlídka, najeto 15800km. Olej vlastní 4l Fuchs Titan Supersyn 0w/30 1294,-Kč s poštovným.
Likvidace odpadů: 32,-Kč
Spotřební materiál: 29,50-Kč
Filtr olejový: 311,-Kč
Filtr vzduchu: 633,-Kč (na moji žádost)
Filtr pylový: 412,-Kč
Podložka ol. šroubu: 21,-Kč
Antibakteriál spay Clim 0.3x : 101,40Kč
Čistič brzd: 61Kč
Celkem materiál: 1600,90Kč
Práce: jedna normohodina za 520,-Kč
1. roční servisní prohlídka : 0,8h za 416,-
kontrola brzd: 1,4h 728Kč
Vyčištění a promazání brzd / konzervace 0,5h 260Kč
Výměna vzduch filtru: 0,1h 52Kč
Výměna pylového filtru včetně dezinfekce: 0,2h 104,-Kč
Kontrola + seřízení ruční brzdy: 0,2h 104,-Kč
Antikorozní prohlídka karosérie: 0h za 0Kč
Celkem: 1664,-Kč sleva 17,30%
Celkem po slevě: 1376,-Kč
Dohromady práce + materiál: 2977,-Kč + 565,70Kč DPH = 3542,00Kč + vlastní olej 1294 = 4836,-Kč.
Věci nad rámec 1. serv. prohlídky mi dělali na vlastní žádost (vzducháč, pyl. filtr a rozborku brzd), takže jsem docela spokojený.
--
3. Červen 2009 - 11:32
magpies
příspěvků: 108 5D 1.8 Sport
mám od: 21.3. 2007
Bylo to hned po té I. GP, takže někdy na konci března a odpověď mi přišla asi na začátku dubna, protože ve vláknu http://8g.hondaclub.cz/node/83?page=5 jsem odpověď z Prahy vyvěsil 2.4. 2008
5D 1.8 Comfort
mám od: 12.1. 2010
v provozu od: 7.1. 2006
Tak dnes návštěva servisu.vymena tyče řízení, výměna ukazatele směru v zrcátku,plus sbíhavost a diagnostika.suma 3500 Kč.Spokojenost.
příspěvků: 5047
bývalý majitel
Pánové pls. debatu k řazení přesuňte sem: Problém s řazením.
5D 1.8 Comfort
mám od: 12.1. 2010
v provozu od: 7.1. 2006
Pocitově je to lepší.Skoro všichni výrobci píšou že olej v převodovce vydrží do konce života auta,ale není to pravda.Dělal jsem to na všech vozech co jsem vlastnil i na služebních a fungují i po velkém nájezdu kylometrů stále dobře.To je jenom můj názor.
5D 2.2 Sport
mám od: 24.9. 2009
Vím, že řazení není "zadarmo", ale domnívám se, že výměna není tak kritická, jako např. u motorového oleje. Píšu jen to, co mi řikali v servise. Zajímá mě Pájův názor a pocit z jiízdy. Změnilo se něco? Třeba jen subjektivně? Dík.
---
Zajímá mě zejména hluk, který se po čase u některých převodovek se starším olejem objeví. Tenhle topic je ale o servisech, tak se omlouvám, že jsem tématem "zajel" trochu jinam.
5D 1.8 Sport
mám od: 9.6. 2012
v provozu od: 1.11. 2007
tlak a teplota tam mozno nie je, ale ak si myslis ze radenie v 6-7 tisic otackach je "zadarmo", tak ver ze nie je... takisto olej casom degraduje... kazda honda ma predpisanu vymenu po xx tisic km, ale potom ta prevodovka aj vydrzi, nie ako francuzi s dozivotnymi naplnami, pricom dozivotna je tak 200-250tisic km, a uz po polke tychto km sa tam neda radit tak ako ked bolo auto nove, s cim hondy nemavaju problem (mam na 6g 310k km a stale radim jednym prstom, na 8g deto). Sa spytaj nabuduce zo zvedavosti servisaka, pre ktoru znacku predtym robil, ked ti toto tvrdi.
5D 2.2 Sport
mám od: 24.9. 2009
jj taky bych rád věděl, zda to má nějaký význam, např. vliv na hluk a pod. Kdysi jsem se na nutnost výměny převod. oleje ptal a vždy jsem slyšel (a paradoxně mi to řikali i v tomto servisu!!!) že je to celkem zbytečný a že se olej v převodovce běžně nemění. Jen když např. teče a pod., jinak prej ne. Zdá se mi to celkem logický, prčé tam nejsou žádný tlaky ani teplota. Tak nevim. Můžeš stručně popsat, jak to vidíš ty, po výměně? Změnilo se něco? Dík.
bývalý majitel
Pájo, můžeš pak někam poreferovat, zda se výměna oleje v převodovce nějak projevila. Mám '07 a 95tis km, tak se chystám měnit. Díky.
5D 1.8 Comfort
mám od: 12.1. 2010
v provozu od: 7.1. 2006
Dnes v ústí u Beka výměna svíček,oleje v převodovce,sametky okna u řidiče,prohlídka vozu za 1030kč.Svíčky jsem měl svoje.1,5 hodina práce,spokojenost s přístupem i s prací.
bývalý majitel
Včerejší 1. servisní prohlídka, najeto 15800km. Olej vlastní 4l Fuchs Titan Supersyn 0w/30 1294,-Kč s poštovným.
Likvidace odpadů: 32,-Kč
Spotřební materiál: 29,50-Kč
Filtr olejový: 311,-Kč
Filtr vzduchu: 633,-Kč (na moji žádost)
Filtr pylový: 412,-Kč
Podložka ol. šroubu: 21,-Kč
Antibakteriál spay Clim 0.3x : 101,40Kč
Čistič brzd: 61Kč
Celkem materiál: 1600,90Kč
Práce: jedna normohodina za 520,-Kč
1. roční servisní prohlídka : 0,8h za 416,-
kontrola brzd: 1,4h 728Kč
Vyčištění a promazání brzd / konzervace 0,5h 260Kč
Výměna vzduch filtru: 0,1h 52Kč
Výměna pylového filtru včetně dezinfekce: 0,2h 104,-Kč
Kontrola + seřízení ruční brzdy: 0,2h 104,-Kč
Antikorozní prohlídka karosérie: 0h za 0Kč
Celkem: 1664,-Kč sleva 17,30%
Celkem po slevě: 1376,-Kč
Dohromady práce + materiál: 2977,-Kč + 565,70Kč DPH = 3542,00Kč + vlastní olej 1294 = 4836,-Kč.
Věci nad rámec 1. serv. prohlídky mi dělali na vlastní žádost (vzducháč, pyl. filtr a rozborku brzd), takže jsem docela spokojený.
5D 1.8 Sport
mám od: 21.3. 2007
Bylo to hned po té I. GP, takže někdy na konci března a odpověď mi přišla asi na začátku dubna, protože ve vláknu http://8g.hondaclub.cz/node/83?page=5 jsem odpověď z Prahy vyvěsil 2.4. 2008