Hledat |
HKS RSK kit pro CTRResil uz nekdo s CTR, nabizi ho nekdo v CR za rozumny peniz? Zatim jsem ho nasel pouze v UK bez heatshildu, ktery je potreba koupit od tegiwy zvlast , pripadne nejake alternativy? TDI north? Vložil Fil, 11. Únor 2015 - 20:20
|
bývalý majitel
A co doporucis ty Maxxi? Na kompresor to zatim nevidim
3D 2.0 Sport
mám od: 17.4. 2010
v provozu od: 20.10. 2011
No aby auto fungovalo jen kompresor nestačí, kompresor v FN2 mám .
4D 1.8 LS
mám od: 21.11. 2012
v provozu od: 1.6. 2006
Musíš hledat a čekat, až se někde objeví:P to se nekupuje jak rohlíky a jetý bude možná kolem 20ti litrů
Myslím, že se spokojíš i s tegiwa airboxem, mugen by byl pro Vás škoda
V níže uvedeném odkaze je i RSK za cca 10200kč.
http://www.eightspeed.co.uk/acatalog/FN2_Induction_Kits.html
bývalý majitel
Tak sup doporuc
4D 1.8 LS
mám od: 21.11. 2012
v provozu od: 1.6. 2006
Však ja viem do boha, že RSK je zkratka pro racing suction kit
Hele, kdo chce, ať si to koupí...já bych za ty prachy sháněl jetý mugen airbox
bývalý majitel
Kluci z Anglice je maji skoro vsichni, RSK prave znamena ten Racing Suction Kit kdyz si das vyhledat ten kit a zaroven keyword "heat soak" tak zjistis ze tam neni skoro zadny ale pro jistotu se tam muze dat stit od tegiwa. Sehnat se to da uz za 12.
4D 1.8 LS
mám od: 21.11. 2012
v provozu od: 1.6. 2006
Ty brďo, 14 litrů za kus molitanu, alu plechu a trubky
Sice nemám CTR ani RSK, ale něco už mám načteno i odjeto na filtru HKS super power flow reloaded.
Kluci z anglie sice doporučují tento racing suction kit, ale na jejich slova bych moc nedal, protože v jedné diskuzi jsem se dokonce dočetl, že typ " wet" je do mokrého-deštivého počasí a my všichni víme, že je to typ mokré vložky, která je dvouvrstvá, určená pouze na okruhy nebo tam, kde se tolik nepráší jako ve městě a impregnuje se olejem k tomu určeným.
Pak tu máme zelenou vložku - street, která je třívrstvá, suchá a neimpregnuje se.
Červené, fialové atd. barvy vložek jsou taky 2vrstvé racing...
By mě zajímalo, jak mohli přijít na to, že to bude dobře fungovat i bez toho tepelného štítu, zrovna u CTR, když zepředu jde horký vzduch od chladiče vody a zezadu, kde je filtr, jsou výfukové svody
Ten filtr bude "správně" fungovat jen tehdy, pokud bude v airboxu nebo na něj bude přímo foukat vzduch z hadice o průměru 70-80mm přivedeného z masky nebo nárazníku.
A pokud bude v boxu, zvuk se téměř ztratí.
Co se fitrace týče, dodnes nevím, co si o něm myslet.Za 4tis.km vypadal jakžtakž( výměna za novou ), velocity stack byl malinko poprášený a trubka ke klapce naprosto čistá
Dle mě, všechen bordel musel motor sežrat
Neberte, prosím, můj koment nijak zle, jen jsem to tady chtěl trošku uvést na správnou míru, a že né vše, co řeknou kluci "venku", je svaté
bývalý majitel
Nejlepsi uprava FN2 je samosvor, tim se celkove chovani vozu zmeni dost vyrazne. BBK (4 nebo 6ti pistek, kotouce aspon 330 mm a poradne desticky) a kdo jezdi rad okruhy, tak urcite semislicky, nebo aspon neco mezi, jako treba Yoko Advan A08. Na kraval prime sani a dobry catback
Tohle je urcite lepsi, nez zacinat nesmyslne nahanenim koni, to by melo nasledovat az potom. K cemu je kompresor, kdyz auto vyjede tupe cumakem po tecne ven z kazde zatacky a v pripade potreby ani nezabrzdi, jak ma.
____________________________________________
Civic Type-R 8G
příspěvků: 5047
bývalý majitel
Obecně platí, že každej přidanej atmosférickej koník je těžce zaplacenej
Samozřejmě je jen na Tobě, jaký výsledek očekáváš. Ale nejvíc bych asi doufal v "More noise, more fun"
3D 2.0 Plus
mám od: 8.3. 2014
v provozu od: 17.2. 2010
Hele Filipe ja vim cim prochazis.
Uzij si to, pokud mas rozum, po pul roce budes tam kde ja - dojde ti, ze bud to chce pridat kompresor (nebo turbo, ale zatim jsem necetl ze by ho nekdo v CR ve FN2 mel) nebo vymenit za vykonejsi auto.
V tehle serepetickach do toho narves spoustu penez.
Jsem taky chtel RSK a FlashPro nejlip do konce minulyho roku, ale krome toho ze mam k reseni jiny veci mi doslo, ze nejlevnejsi budou ty popsane 2 moznosti...