Přidám dotaz ohledně kvality ,mám originál 17ky z CTR 7G ,tuším že to jsou Enkei,někde jsem četl že by snad měla být kovaná - víte někdo jestli ano a o co přesně jde ? díky
CTR 7G EP3 mel kola Enkei, ale kovana nebyla. To by stala nekolikanasobek ceny, za jakou se prodavaji. Kazdopadne jde o relativne lehka kola (9,3 kg) a jsou i dostatecne odolna.
Jinak kovana kola = jde o vykovek, ktery se nasledne opracovava uz stejne, jako bezny odlitek. Tim, ze se nakove (i kdyz jde de facto o lis, nicim se do nich nemlati ), se "zhutni" jejich struktura. Takze mene materialu (nizsi hmotnost) muze mit podobne, nebo i lepsi pevnostni parametry, nez klasicka lita kola.
____________________________________________
Civic Type-R 8G
--
15. Leden 2015 - 22:06
petchko
příspěvků: 243
bývalý majitel
Ano, obecně jsou všechny Hondí alu těžký jako kráva, ale na druhou stranu i velice odolný.
CTR 18" jsem navážil nějakých 13kg a těmtom poface 17" nějakých 12kg. Nevim o nikom, komu by se OEM nějak várazně kroutili.
presne ako pise Martin,su sice tazke ako prasa ale zas su odolne a vydrzia vselico.Ja som mal origo 18-ky STORMy a komplet obute koleso vazilo cca 20kg,ale pri kazdom prezuvani a kontrole na vyvazovacke kazdy cumel ze su v super stave...teda okrem povrchovej uprave ktora je normalne hakliva ako asi na kazdom disku...
--
15. Leden 2015 - 20:58
nexus_cz
příspěvků: 2438
bývalý majitel
Všechna origo kola by snad měla vydržet i zimu...alespoň koncernová kola s tím problémy nemají..tím neříkám, že nemají jiné.
--
15. Leden 2015 - 20:48
Kajka
příspěvků: 71
majitel jiné generace
Přidám dotaz ohledně kvality ,mám originál 17ky z CTR 7G ,tuším že to jsou Enkei,někde jsem četl že by snad měla být kovaná - víte někdo jestli ano a o co přesně jde ? díky
--
15. Leden 2015 - 20:31
Petr78
příspěvků: 1293 4D 1.8
mám od: 28.4. 2012
v provozu od: 27.7. 2006
Aby alu kola odolávala zimnímu provozu bez úhony, musí mít lakování odolné zimnímu provozu. To není standart na všech alu kolech.
Takže buď kupovat alu kola určená pro zimní provoz nebo nechat kvalitně nalakovat.
Třeba kvalitně provedený komaxit vydrží zimní provoz v pohodě.
--
14. Leden 2015 - 20:55
nexus_cz
příspěvků: 2438
bývalý majitel
Pravda, nicméně třeba ty Accordí sice drží, ale jak píše Martin, povrchově už to není ono, zasloužila by si celolak.. to zase na jiných kolech (typicky třeba Ofce z roku 2001) nevídám, že by měla lak kol v takovém stavu.
--
14. Leden 2015 - 13:51
GibonArt
příspěvků: 73 5D 1.8 Sport
mám od: 5.1. 2015
v provozu od: 29.10. 2009
Ještě mám v záloze plastidip na tyhle ale díky za zkušenosti.
--
14. Leden 2015 - 13:50
2bep
Administrátor
příspěvků: 5047
bývalý majitel
Snažte se držet tématu vlákna a tím je kvalita OEM disků.
Pokud se tady rozjedou obecné debaty na téma alu, tak to zamknu, jelikož k tomu zde již vlákna jsou: Alternativní alu na vašem 8G
a ALU kola
Ano, obecně jsou všechny Hondí alu těžký jako kráva, ale na druhou stranu i velice odolný.
CTR 18" jsem navážil nějakých 13kg a těmtom poface 17" nějakých 12kg. Nevim o nikom, komu by se OEM nějak várazně kroutili.
např. Spousta z nás jezdí v zimě na 16" z A7G, která jsou i 10let stará a kromě povrchových známek zimního provozu jsou naprosto v pohodě.
--
14. Leden 2015 - 13:44
Jirka75
příspěvků: 299 5D 1.8 Sport
mám od: 25.8. 2014
v provozu od: 21.2. 2011
To je těžký. Když tam dáš odlehčený, tak na našich silnicích je po pár dírách můžeš zničit a to zavěšení taky.
--
14. Leden 2015 - 13:34
GibonArt
příspěvků: 73 5D 1.8 Sport
mám od: 5.1. 2015
v provozu od: 29.10. 2009
bývalý majitel
CTR 7G EP3 mel kola Enkei, ale kovana nebyla. To by stala nekolikanasobek ceny, za jakou se prodavaji. Kazdopadne jde o relativne lehka kola (9,3 kg) a jsou i dostatecne odolna.
Jinak kovana kola = jde o vykovek, ktery se nasledne opracovava uz stejne, jako bezny odlitek. Tim, ze se nakove (i kdyz jde de facto o lis, nicim se do nich nemlati ), se "zhutni" jejich struktura. Takze mene materialu (nizsi hmotnost) muze mit podobne, nebo i lepsi pevnostni parametry, nez klasicka lita kola.
____________________________________________
Civic Type-R 8G
bývalý majitel
Ano, obecně jsou všechny Hondí alu těžký jako kráva, ale na druhou stranu i velice odolný.
CTR 18" jsem navážil nějakých 13kg a těmtom poface 17" nějakých 12kg. Nevim o nikom, komu by se OEM nějak várazně kroutili.
presne ako pise Martin,su sice tazke ako prasa ale zas su odolne a vydrzia vselico.Ja som mal origo 18-ky STORMy a komplet obute koleso vazilo cca 20kg,ale pri kazdom prezuvani a kontrole na vyvazovacke kazdy cumel ze su v super stave...teda okrem povrchovej uprave ktora je normalne hakliva ako asi na kazdom disku...
bývalý majitel
Všechna origo kola by snad měla vydržet i zimu...alespoň koncernová kola s tím problémy nemají..tím neříkám, že nemají jiné.
majitel jiné generace
Přidám dotaz ohledně kvality ,mám originál 17ky z CTR 7G ,tuším že to jsou Enkei,někde jsem četl že by snad měla být kovaná - víte někdo jestli ano a o co přesně jde ? díky
4D 1.8
mám od: 28.4. 2012
v provozu od: 27.7. 2006
Aby alu kola odolávala zimnímu provozu bez úhony, musí mít lakování odolné zimnímu provozu. To není standart na všech alu kolech.
Takže buď kupovat alu kola určená pro zimní provoz nebo nechat kvalitně nalakovat.
Třeba kvalitně provedený komaxit vydrží zimní provoz v pohodě.
bývalý majitel
Pravda, nicméně třeba ty Accordí sice drží, ale jak píše Martin, povrchově už to není ono, zasloužila by si celolak.. to zase na jiných kolech (typicky třeba Ofce z roku 2001) nevídám, že by měla lak kol v takovém stavu.
5D 1.8 Sport
mám od: 5.1. 2015
v provozu od: 29.10. 2009
Ještě mám v záloze plastidip na tyhle ale díky za zkušenosti.
příspěvků: 5047
bývalý majitel
Snažte se držet tématu vlákna a tím je kvalita OEM disků.
Pokud se tady rozjedou obecné debaty na téma alu, tak to zamknu, jelikož k tomu zde již vlákna jsou:
Alternativní alu na vašem 8G
a
ALU kola
Ano, obecně jsou všechny Hondí alu těžký jako kráva, ale na druhou stranu i velice odolný.
CTR 18" jsem navážil nějakých 13kg a těmtom poface 17" nějakých 12kg. Nevim o nikom, komu by se OEM nějak várazně kroutili.
např. Spousta z nás jezdí v zimě na 16" z A7G, která jsou i 10let stará a kromě povrchových známek zimního provozu jsou naprosto v pohodě.
5D 1.8 Sport
mám od: 25.8. 2014
v provozu od: 21.2. 2011
To je těžký. Když tam dáš odlehčený, tak na našich silnicích je po pár dírách můžeš zničit a to zavěšení taky.
5D 1.8 Sport
mám od: 5.1. 2015
v provozu od: 29.10. 2009
No těžký teda jsou jako prase. Uvidím, jak se budou v létě líbit až umeju, naleštim. Ale pokukuji po těchto http://www.alubazar.cz/new/index.php?page=detail&id=12383