Hledat |
Dávkování plynu u 1.8Ahoj lidi. Pročítám s čím vším máte problémy a to různé vrzání z palubní desky a od horní hrany čelního skla se u mého auta objevují také. Mám však ještě jeden problém a nevím zda je to konstrukční vada nebo závada. Při velmi jemném dávkování plynu, hlavně při popojíždějí v koloně auto nepříjemně cuká. Může to být dané tím, že auto má elektronické ovládání plynového pedálu a otevírání/uzavírání v nějaké špatně nastavené poloze. Při zapnutém tempomatu tento problém není. Vložil mario, 12. Říjen 2006 - 19:02
|
majitel jiné Hondy
Tak tedka při dvouleté prolídce-servis budou mít hoši od Hondy co řešit....jsem na ně zvědav co mi poví.
majitel jiné Hondy
Buďte v klidu, mě už to škubnutí okolo 2 600ot dělá od nova a to mám najeto přes 120 tisíc.. A je to pořád stejné, s klimou je to znatelnější a nedělá to jenom při 2 600, dělá to při každém časování, naposled při 6 300 ot/min. Teď mám půjčeného Civica 1,8 z Hondy a ten to nedělá vůbec. Předtím jsem měl půjčeného jiného a ten to dělal taky...tak nevím
5D 1.8 GT
mám od: 21.10. 2008
v provozu od: 26.7. 2010
Do 6000km sem to taky pozoroval.ted mam 12000km a zda se mi, ze us to nedela. Nebo jsem to prestal vnimat.
majitel jiné Hondy
Také to pozoruji, ale nejdříve jsem to přisuzoval autom. spínání klimatizace. Mam naj.10000km a nejvíce je to cítít při 3.rychlostním st. kde lehká noha, motor jemně táhně a někde zhruba v 2600 otáčkách škubnutí-zpomalení-zbrždění, tedy jen na okamžik a pak už zase táhne normálně. Zařadím trojku , jemný plyn a situace se opakuje ale při malinko vyších otáčkách cca 2800. Tak nevím zda je to úplně normální.
5D 1.8 Sport
mám od: 5.2. 2006
v provozu od: 14.2. 2015
Hlučnosť stúpne, keď si hriadele "urobia vôle". Je to prirodzený jav (pokiaľ to vyslovene neklepe). Motor tým získa ľahkosť (klesnú odpory trenia). Ja som to tiež zaregistroval, ale nie je dôvod pre paniku. Len teraz je to ten pravý Hondamotor
majitel jiné Hondy
Ad cukatura:
Jám mám najeto asi 9.000km. A bojím se že cukat mi to začalo (i na tempomat na 3. a 4. př. st.) až tak ve 2.000, kdy jsem to poprvní pořádně prohnal. Kazdopádně motor je od tehdy na volnoběh o malinko hlučnější, spotřeba kolem 6.8 podle PP.
To samý mi ale dělá a dělal motor v roveru 600 (Honda 2.0i 16V 96kW, r.v.98 najeto 190.000, není to VTEC, ale má výbornou charakteristiku - max výkon při 5400 a max torque při 4800 rpm). Dělá to samý, taky je a býval honěnej, ale jinak je 100% ok.
Ale cukala mi i fabia 1.4MPI a řek bych že víc.
Turin 8G-1.8ES
5D 1.8 Sport
mám od: 6.10. 2006
pravdu mas predsedo !
Pepec
8G 1,8 SPORT Royal Blue Pearl
lovec UFOnov
5D 1.8 Sport
mám od: 5.9. 2006
v provozu od: 5.9. 2006
Tak já teda nevím, ale já nic takového nepozoruji Může to ale být tím, že prakticky pořád používám tempomat Zrovna jsem říkal manželce, že jsou čtyři věci v civicu, které jsme v minulém autě neměli a bez kterých si neumím už auto představit a to je kožený volant, ovládání na volantu, vyhřívaná sedadla a tempomat
náhodná návštěvnice
Tak potvrzuji, nám Civic také lehce cuká (jakoby se zahltil palivem). Máme 1,8 benzín. Ptal jsem se na to v servisu, prodejce mi říkal, že to registruje, ale nepřipadá mu to jiné než v jiných Civicích. Najeto máme asi 1400 km. Tak vydržíme, snad se to "vyhladí".
5D 1.8 Sport
mám od: 5.2. 2006
v provozu od: 14.2. 2015
tiež registrujem skok pri jemnom zašliapnutí plynu. Príčin môže byť viacero. Snažím sa to obchádzam štýlom jazdy.