Zdravím všetkých priaznivcov 8-mej generácie.
Rád by som Vám aspoň v skratke predstavil môjho sedana.
Kúpil som ho pred cca dvomi rokmi, mal najazdených 53 000 km a bol v hroznom stave, ale CHCEL SOM HO.
Najprv nasledovala očista a vytepovanie. Bolo treba vymeniť synchróny 3 a 4 a nejaké plastové záležitosti.
Keď už bola rozobratá prevodovka ojednal som spojku Exedy Stage 1 a na posilnenie brzdného účinku aj
kotúče EBC Turbo Groove + platničky Ferodo DS2500, pancierové hadice a brzdovú kvapalinu EBC 307+.
S brzdami som veľmi spokojný, ale keď som skúsil 6 piestikové XYZ dostal som chrobáka do hlavy,no
momentálne upgrade bŕzd musí počkať.
Vymenil som aj kabínový fiter za uhlíkový, motor dostal trochu irídia od firmy NGK a do interiéru
sa nasťahovali budíky na kontrolu tlaku a teploty od firmy Glowshift.
Pred dvomi týždňami som nahodil nové papuče Yokohama Advan Sport, ktoré som obul na disky z TypeR EP3.
Plány do budúcna sú, ale uvidím, čo na to povie peňaženka
Zatiaľ asi toľko, ešte pridám nejaké parametre.
rok výroby: 2007
motor: K20Z3, 2.0L 16V DOHC i-VTEC
výkon: 197HP/7800 RPM, 188Nm/6300 RPM
karoséria: FA5
farba: Taffeta White
váha: 1344kg
5D 1.4 Executive
mám od: 28.10. 2013
v provozu od: 1.8. 2008
Vypadá moc hezky ! dobrá práce !
3D 1.8 Sport
mám od: 9.8. 2013
v provozu od: 1.6. 2007
krásnej!! dnes jsem potkala něco hodně podobnýho, ale mihli jsme se kolem sebe tak rychle, že nedokážu říct, jestli to bylo to samý.. myslím že ano
4D 1.8 ES
mám od: 7.4. 2010
v provozu od: 28.6. 2007
Luxusní autíčko, líbí se mi sedany a tento s americkou maskou šupa prostě
3D 2.0 Sport
mám od: 17.4. 2010
v provozu od: 20.10. 2011
Moc pěkný
5D 1.8 Sport
mám od: 28.7. 2010
majitel jiné generace
achjo, kde se tyhle kupujou, ja to ci
4D 2.0 Si
mám od: 17.8. 2010
Na kapote bola VTN fólia,ale už je prestriekaná na bielo,tak isto aj maska.
bývalý majitel
Si super. Ta kapota je karbon nebo folie?
bývalý majitel
Moc pěkný, pašák!
4D 2.0 Si
mám od: 17.8. 2010
Ďakujem, ešte je čo to vylepšovať,ale zatiaľ som s ním spokojný.