Civic 8 swap ECU motora DPF verzie na non DPF

Zdravím vespolek.
Mám UFO 2.2 CDTI 2009. Prestal vypaľovať sám od seba DPF(robil som viacej vecí naraz vrátane výmeny plechových zvodov za liatinu tak neviem kde sa stala chyba), tak som kúpil origo kat miesto DPF, vycvakol druhé teplotné čidlo a zaslepil čidlo dif tlaku. Ešte pred tým som čistil v dobrej viere EGR (auto mám krátko a je z ITA) a zistil som že bol natvrdo zaslepený, tak som ho oblokoval. Ono to bolo jedno, po montáži katu miesto DPF som zistil že ECU niekto otváral a boh vie čo s ňou vystrájal. Isto bolo v nej EGR off, pretože Deplhi mi ukazuje otvorenie na 5% a HDS mi ukazuje konštantnú PWM duty na 5%. MAF je samozrejme na voľnobehu kdesi na 14g/s čo je moc. Chyba ale žiadna. Po prepojení hadičiek na motore napriamo, EGR pekne otvára, takže je to len v ECU. Podarilo sa mi za dobrý peniaz zohnať ECU neotváranú a zrejme origo stav, ale nie DPF verziu. Nikde nemôžem nájsť schému DPF verzie Civica aby som si porovnal pinout ECU medzi sebou. Pretože DPF a non DPF verzia civica má rozdielne kódy káblového zvezku k ECU, čo je pochopiteľné, chýba tam zopár drátov k čidlám. Má niekto schému na DPF verziu? Moje ECU sú:
DPF: 0 281 013 407 / 37820-RSS-E26 (delphi vyčítala 37805-RSS-E270)
Non DPF: 0 281 013 406 / 37820-RSR-E26

Zatial non DPF ECU sedí na stole, pretože neviem či to vôbec môžem nacvaknúť do DPF verzie káblového zvezku, takže na diagnostike nebola pripojená.

Vďaka páni

Vložil Damos, 20. Listopad 2023 - 22:25