Čau všichni. Asi před půl rokem jsem si koupil civica 8g 1.8 i-VTEC executive a pořád se nemůžu smířit se strašně citlivým řízením, hlavně ve středové poloze volantu.
I na menších nerovnostech je problém jet rovně. Vím, že už to tady na fóru bylo několikrát řečeno, že má honda strmé a citlivé řízení, ale jak jsem auto kupoval tak se tak auto nechovalo a řízení bylo příjemně tuhé. Začal jsem si toho všímat až po pár týdnech. Dokonce několikrát když jsem si polohovat volant, tak řízení bylo opět tuhé a chvíli se s ním jelo parádně, ovšem po nějaké době začalo být zase citlivé. Většinou to je citlivé extrémně, jindy zase méně, nedokázal jsem přijít na tom, čím to může být. Nedokážete někdo poradit?
Po 2 týdnech po koupit jsem byl převažovat kola, dělali mi geo, celou prohlídku auta a všechno v pořádku.
Pneu mám obuty 225/45 R17 staré cca 7 let.
5D 1.8 Sport
mám od: 1.5. 2015
v provozu od: 27.10. 2009
Vyřešeno, špatně vyvážené - ztratilo se závaží a i disk prý trochu hází... už je na zadku A VŠE OK, jen proč se chybějícího závaží nevšiml nikdo v servise Honda v Příbrami.... A to jsem říkal, že na dálnici se divně chová.... Tak jen udělali geometrii, bylo to placeno z pojistky při opravě dveří.... Ale na toto nepřišli....
bývalý majitel
neriesil som to, stavalo sa to totiz iba na jednom useku jednej dialnice, casom to prestalo, alebo som to prestal vnimat. mohla to byt aj zla guma alebo krivy disk
5D 1.8 Sport
mám od: 1.5. 2015
v provozu od: 27.10. 2009
Ahoj niio, kde a co jsi dotahoval když se ti zdálo, že ti kolo zatáčí samo? Mám podobný pocit když jedu po dálnici, tak čas od času jako by mi kola sama cukla s volantem trochu doleva
5D 1.8 Sport
mám od: 21.8. 2010
A se zimním obutím na 16 palcích mám řízení kolem středu ještě lehčí
Mě to vadí, ale co mužu dělat? Původně jsem přesedlal z Focuse I,II, tam bylo řízení perfektní.
5D 1.8 Executive
mám od: 12.4. 2017
v provozu od: 7.1. 2007
Tak jsem si byl projet civica od zdejšího kolegy.
Očekával jsem trochu tužší řízení, ale zjistil jsem, že se chová velmi podobně (citlivě).
Nicméně problém pořád přetrvává. Někdy je to řízení extrémně citlivé, někdy snad i tužší než jiné civicy. Pořád jsem nepřišel na to čím to, až mě zaráží, že nikdo podobný problém neměl
Problém by prý snad ještě mohl být ve volantu v nějaké pružině, gumě? Nevíte o tom někdo něco?
Příští týden ho hodím do servisu, tak bych byl rád za rady, na co by se měl technik zaměřit
5D 1.8 Sport
mám od: 21.8. 2010
Ten šroub u posilovače u C8G jsem si nechával utahovat v Hondě Řečkovicích, protože mě vadil velký účinek posilovače řízení.
Vůbec jsem necítil řízení, hlavně kolem středu. Trochu to pomohlo. Zajimavé je, že na druhém Civicovi (1,4), se kterým
také jezdím, je projev posilovače mnohem příjemnější a řízení je celkově tužší s lepší zpětnou vazbou při zatáčení.
bývalý majitel
mal by to byt nejaky velky srob odspodu posilovaca, tiez by na nom mala byt nakreslena farebna znacka vyznacujuca uhol dotiahnutia.
5D 1.8 Executive
mám od: 12.4. 2017
v provozu od: 7.1. 2007
Jo, zkoušel jsem cca pře půlrokem jak jsem auto kupoval. Malinká vůle v uložení kol byla, ale skoro fakt nepostřehnutelná. Technik říkal, že to je pravděpodobně vlastnost auta, že to nejde nijak seřídit.
5D 1.8 Executive
mám od: 12.4. 2017
v provozu od: 7.1. 2007
Hledal jsem, ale nenašel Nevíte někdo kde to dotáhnout?
5D 1.8 GT
mám od: 7.9. 2017
v provozu od: 8.9. 2011
A nemáš v čoudu axiální táhlo teda za předpokladu jestli ho 8G má.