Hledat |
Benzinova honda,zvuk ako z TDI.Zdravim vas,mam problem s mojou Hondou.Vcera som zapocul zvuk ako keby nieco silno zaklepalo v motore,2x po sebe.Potom nic tak som si to nevsimal.Tak po ceste domov mi zasvietila kontrolka "skontrolujte hladinu oleja" tak som asi po 4 km zastavil a olej tam dolial.Ked som potom znovu nastartoval auto tak strasne klepal motor bol to zvuk ako ked po vymene oleja taha cerpadlo olej,ale ten zvuk neprestal.Auto som nechal cez noc stat,a dnes rano ked som nastartoval tak auto ide normalne akurat huci ako stary dizel TDI,proste to klepe uplne totozne ako TDIcko.S autom sa da normalne jazdit,ani vykon nestraca len proste hrozne huci,ten zvuk je najviac pocut po starte,potom uz je to tichsie,ale stale je to pocut.Stretol sa niekto s niecim podobnym?Za vsetky radi dakujem. Vložil dzakyb1, 15. Únor 2015 - 11:25
|
4D 1.8
mám od: 28.4. 2012
v provozu od: 27.7. 2006
Tady si můžeš vybrat co potřebuješ
Jestli budeš potřebovat jenom spojku (č.4) nebo i cívku (č.9)
http://www.lingshondaparts.com/honda_car_parts_selection.php?block_01=17SMRA01&block_02=B__5700&block_03=10155
3D 1.8 Plus
mám od: 29.10. 2010
v provozu od: 29.10. 2010
JE to shhfn1360au001275.
Koukal jsem na to, ale vubec se v tom nevyznam Jediny co se mi podarilo najit je lista nad kolem do blatniku, kterou taky shanim.
4D 1.8
mám od: 28.4. 2012
v provozu od: 27.7. 2006
Ano, dá se to zjisti tady: http://www.lingshondaparts.com/
Pokud se ti to nebude dařit, tak dej vědět - pomůžu ti.
Anebo sem rovnou hoď VIN a já ti zjistím OEM kód té spojky.
5D 1.8 Executive
mám od: 11.1. 2014
v provozu od: 1.8. 2006
Ja som mal auto na zdvihaku,ale ide to jednoducho aj v garazi,staci odmontovat spodny plastovy kryt a velmi opatrne strhnut ten stitok z kompresora.
3D 1.8 Plus
mám od: 29.10. 2010
v provozu od: 29.10. 2010
Zvladnu to doma v garazi?
5D 1.8 Executive
mám od: 11.1. 2014
v provozu od: 1.8. 2006
Najjednoduchsie je dat dole ten spodny plastovy kryt motora,a tam to bud odfotit alebo ztrhnut dole celu tu etiketu.Ja som to ztrhol dole,pretoze je tam zly pristup na odfotenie toho cisla.
3D 1.8 Plus
mám od: 29.10. 2010
v provozu od: 29.10. 2010
Ahoj, mam uplne ten stejny problem jako mel dzakyb1. Problem je v tom, ze jsou na trhu tri ruzne spojky klimatizace a ja potrebuji znat typ(cislo) kompresoru, abychom objednali tu spravnou. Neni nekde nejaka aplikace na internetu, kde podle VIN zjistim, co tam je za kompresor? Dokazou mi toto rici v Honde?
Díky.
5D 1.8 Executive
mám od: 11.1. 2014
v provozu od: 1.8. 2006
Nakoniec to bola spojka klimatizacie,kedze po vymene remena a kladky sa nic nezmenilo a pri jazde domov mi pri 100 km/h vyplo auto a zacalo sa dymit z pod kapoty,nastastie horel "len" kompresor klimy.Kompresor objednany z nemecka za 300 eur plus 70 eura za vymenu u sukromneho mechnika.Auto ide zase ako nove
5D 1.8 Executive
mám od: 11.1. 2014
v provozu od: 1.8. 2006
Zatial neviem ktora kladka to bola,po auto idem az v piatok kedze mechanik objednal zly remen.A taktiez nechapem ako to mohlo tak hucat,ono ked to clovek pocuje na vlastne usi tak ho hned napadne poskodenie motora.V piatok dam vediet co presne s tym bolo ked vyzdvihnem auto.Kazdopadne dakujem vam za rady.Znovu som o nieco mudrejsi
5D 1.8 Executive
mám od: 29.10. 2014
v provozu od: 20.8. 2007
Takže byl nakonec problém v některé z kladek venkovního plochého řemene?
To bych byl i za sebe samotného rád. Je fakt, že i tyto kladky dokážou dělat pěknej randál když jsou vysypané a motorem se to někdy tak rozléhá, že jedinou možností zvuk identifikovat je řemen zhodit a natočit to bez něj..