Zdravím pánové poprosil bych o radu ohledně tohoto problému:
Studený motor - zapnu klíček a z motorového prostoru se ozývá tiché tlumené a pravidelné klapkání jakoby nějaká membránka nebo co nevíte někdo co to je ? a pak start ...motor jede jede cca půl minuty pak začne stahovat otáčky a začne se ozývat nepravidelné klepkání které po cca další půl minutě až se motor začne více zahřívat a snižovat otáčky zmizí.
Podotknu jen že tohle klepkání se sem tam ozve i po jízdě když třeba stojím na volnoběhu otvírám vrata apod.
Vůbec nic mě nenapadá,po sešlápnutí spojky se to neztratí a po sešlápnutí plynu a zvýšení otáček neregistruju že by to narůstalo spíše naopak.
Předem díky za jakékoliv rady jsem z toho kapánek nervózní
5D 1.8 Sport
mám od: 29.9. 2011
v provozu od: 29.9. 2011
som rad ze somnou suhlasis. Na Megan 1.4 16V stoji jedno zdvihatko 50E x 16 a vide ti pekna cifra a to nieje cena v servise Renault
4D 1.8
mám od: 28.4. 2012
v provozu od: 27.7. 2006
Jo přesně tak. Zaplaťpánbůh za klasické seřizování vůle ventilů jako u staré škodovky.
Hydraulická zdvihátka dělají jenom problémy snad u všech aut, které je mají. A jejich výměna není zrovna nejlevnější.
Radši si jednou za 40 000 km vezmu spárové měrky, desítku klíč a šroubovák a udělám si vůle ventilů sám a zadarmo.
5D 1.8 Sport
mám od: 29.9. 2011
v provozu od: 29.9. 2011
ono nieze to po zohriati zmizne ale az po zohriati celeho motoroveho priestoru nie len motora. a ja to neberiem ako poruchu sak som to tu nizsie pisal len viem ze sa rozbehla takato konverzacia tak pisem postrehy ktore som zistil na to fora su. a co sa tika tych zdvihadiel no za to inzinierov z hondy chvalim ze tam nechali spolahlivu klasiku a nie sproste hydraulice zdvihatka ktore klepu ako traktor (sestrin Megane )
4D 1.8
mám od: 28.4. 2012
v provozu od: 27.7. 2006
Pokud ten zvuk po ohřátí na provozní teplotu zmizí, tak to je v pořádku a opravdu hledáš závadu tam kde není.
Za studena jsou v motoru vůle, které se po ohřátí vymezí a zvuky zmizí.
Holt Honda nemá hydraulická zdvihátka ventilů, tak je za studena hlučnější.
Fakt to neřeš. Jezdi a užívej si svoji Hondu
bývalý majitel
zober si stetoskop alebo staru trubicu od vysavaca a prikladaj to na miesta v motore, ze odkial to budes pocut.
ja som to pocuval na stuploch sennheiseroch tu nahravku a pocujem presne to, co aj v mojom motore. ked je studeny, je hlucnejsi, ked sa zohreje, tak stichne...
5D 1.8 Sport
mám od: 29.9. 2011
v provozu od: 29.9. 2011
blbost! keby to boly vstrekovace tak to tika aj za uplneho zohriatia motora a priestoru okolo neho lenze prave vtedy to prestane. Skusal som to pozorovat v garazi, otvoril som kapotu nastartoval a zistil som ze ked je motor studeny a ma zvysene otacky cca 1300 tak to neroby az ked sa zohreje na pracovnu teplotu a otacky sa ustalia na volnobehu. No a kazdy mame odlisne citlivy sluch, niekto by zistil poruchu az ked sa mu neda pohnut z miesta (nieje to smerovane na teba ani nikoho z tohto fora)
bývalý majitel
ja tam nic zvlastne nepocujem, to cvakanie su vstrekovace, inac normalny zdravy zvuk...
5D 1.8 Sport
mám od: 29.9. 2011
v provozu od: 29.9. 2011
budem si na 100% isty ze ten zvuk vychadza odtial i ked to porucha urcite nebude ked ze som to spozoroval uz na zaciatku ked malo auto nabehane sotva 1000Km
4D 1.8
mám od: 28.4. 2012
v provozu od: 27.7. 2006
A až ho najdeš, tak co potom?
Má to smysl ho hledat?.....
5D 1.8 Sport
mám od: 29.9. 2011
v provozu od: 29.9. 2011
no to zvysovanie otacok a take zopinanie je kompresor klimy ale zapocuvajte sa poriadne! je tam pocut to tikanie o ktorom tu bola rec a to je ten elektromagnet. a prestane to robyt az vtedy nie ked sa zohreje len motor ale cely motorovy priestor! musim ho najst kde sa nachadza pohladajte aj vy ak ste sikovnejsi