Zacal jsem ho zajizdet v tech nejvetsich mrazech, vzpomen si na letosni leden-unor na ty minus 15-20ky, takze vim za jakych podminek jsem ho zajizdel. Protoze predpokladam, ze na nem najedu asi dost, nez se s nim rozloucim - viz uz po 9 mesicich mam 25000 - tak jsem chtel dostat ven nastrouhany material, ktery samozrejme u zabehu noveho motoru vznika nejvic. Ale udelal bych to i kdybych ho zajizdel v lete. Skodit to logicky nemuze, v nemecku te nektere servisy taky zahy zvou na preventivni vymenu oleje. Jedine negativum a duvod, proc by se to nemelo delat, vidim v cene za 6 litru noveho syntetickeho oleje plus filtr (tak 4.500Kc min), coz uz si ale asi leckdo rozmysli. Shledavam v tom vetsi efekt nez napr investici do neuccinnych postrannich listicek. U sveho predchoziho noveho auta (mazda) jsem to udelal tez, vzdycky zustal na syntetice a ten motor nezral ani kapku oleje asi do 370.000 km, naprosto konstantni spotreba a vykon. Tak asi tak.
--
18. Říjen 2006 - 15:03
Dr.ball
příspěvků: 29 5D 1.8 Executive
mám od: 26.7. 2006
proč po 5.000 km vymena oleje? Je to lepsi, neni to lepsi, nebo jaky to je?
--
18. Říjen 2006 - 13:11
radium56
příspěvků: 5 5D 2.2 Executive
mám od: 13.1. 2006
Start 13.1.
6.5l (5.000, výměna oleje)
6.2l (10.000)
6.0l (15.000)
5.8l (20.000)
5.9l (25.000)
Styl jízdy velmi, velmi svižně, kdykoliv můžu, použiju tempomat, neutrál nezařazuju, před vypnutím nechám motor vždycky alespon 10 sec doběhnout. Diesel pouze značkový - OMV, BP. Kdybych byl schopen jezdit podle předpisů (což s tímto autem a s tímto motorem dost dobře nejde), odhaduji moji spotřebu tak 5.2-5.5l, tak to vypadalo asi 3 týdny po novém zákoně. Znatelný nárůst výkonu nemohu posoudit, jelikož ho je od začátku nadbytek a pár měsíců trvá, než se s autem zžiješ.
--
18. Říjen 2006 - 10:42
TECH
příspěvků: 726
bývalý majitel
Doporučuji jezdit pokud to jde, na tempomat...50 km/h- 4rychlost, případně městské okruhy kde 70...na 5rychlost.Spotřeba jde dolů.U nás je rovina takže to jde....provoz většinou plynulý.
HONDA CIVIK 8G 2,2iCTDi Executive ULTRA BLACK
--
6. Říjen 2006 - 19:15
marapara (bez ověření)
příspěvků: 11
náhodná návštěvnice
OK děkuji
já mám teď průměr 7.2 ale je v tom z větší části město takže spokojenost. Dealer mi řekl že po záběhu bude nárust výkonu znatelný cca 20 % už teď to jede super ale výkonu není nykdy dost:)
M
--
6. Říjen 2006 - 16:56
TECH
příspěvků: 726
bývalý majitel
Zdar a sílu...Takže já mám najeto cca 7000 a spotřeba mě šla dolů a prý ještě půjde.(okolo 13-15tkm)Z prvu jsem jezdil průměr za 6,8 a teď za 6 litrů...je v tom i město.Ve městě se dá jezdit do 7 litrů a musel jsem přijít jak na to.Hodně záleží na tom, jak se akceleruje.Plynulost je důležitáa bohužel 340 Nm svádí a svádí....nejvíc se mi líbí, že ten diesel dávkuje krouťák jak benzín až do omezovače.Jen mě překvapilo že jsem musel dlít 0,5 litru 0W-30W...prý ale už bude klid.Nakonec v těch vedrech v čem to makalo(i zajíždělo), se ani nedivím že si to 0,1 litru/1000km vzalo.(nevím ale kolik toho tam bylo na začátku)Byl z vás někdo se CIVIKEM na brzdě??
PS - Jinak spotřeba u tohoto motoru opravdu hodně záleží na stylu jízdy a na zkušenostech řidiče.Dá se s tím jezdit pomalu a za hodně a naopak.Tož tak..
HONDA CIVIK 8G 2,2iCTDi Executive ULTRA BLACK
--
6. Říjen 2006 - 13:43
Iček
příspěvků: 2643 5D 1.8 Comfort
mám od: 12.6. 2006
Tak u mé benzínové 1.8 klesla spotřeba až o 1 ltr./100 km a to po cca 5.000 km, konečně i na to mne prodejce upozornil a měl pravdu. Jak je to u dieselů, to nevím. Snad někdo odpoví, např. Pepetr ze Zlína?
Subjektivně mám pocit, že se i zlepšil kroutící moment a snad i výkon. Motor jde lépe do otáček od 2.000 ot./min. Nad 5.000 ot./min. téměř nejezdím, takže zlepšení výkonu nemohu objektivně popsat, ale dá se předpokládat, že se i výkon zvedne!
A co vy, pánové? Jak vám "dupe Civic"? Napište to sem!
5D 2.2 Executive
mám od: 13.1. 2006
Zacal jsem ho zajizdet v tech nejvetsich mrazech, vzpomen si na letosni leden-unor na ty minus 15-20ky, takze vim za jakych podminek jsem ho zajizdel. Protoze predpokladam, ze na nem najedu asi dost, nez se s nim rozloucim - viz uz po 9 mesicich mam 25000 - tak jsem chtel dostat ven nastrouhany material, ktery samozrejme u zabehu noveho motoru vznika nejvic. Ale udelal bych to i kdybych ho zajizdel v lete. Skodit to logicky nemuze, v nemecku te nektere servisy taky zahy zvou na preventivni vymenu oleje. Jedine negativum a duvod, proc by se to nemelo delat, vidim v cene za 6 litru noveho syntetickeho oleje plus filtr (tak 4.500Kc min), coz uz si ale asi leckdo rozmysli. Shledavam v tom vetsi efekt nez napr investici do neuccinnych postrannich listicek. U sveho predchoziho noveho auta (mazda) jsem to udelal tez, vzdycky zustal na syntetice a ten motor nezral ani kapku oleje asi do 370.000 km, naprosto konstantni spotreba a vykon. Tak asi tak.
5D 1.8 Executive
mám od: 26.7. 2006
proč po 5.000 km vymena oleje? Je to lepsi, neni to lepsi, nebo jaky to je?
5D 2.2 Executive
mám od: 13.1. 2006
Start 13.1.
- 6.5l (5.000, výměna oleje)
- 6.2l (10.000)
- 6.0l (15.000)
- 5.8l (20.000)
- 5.9l (25.000)
Styl jízdy velmi, velmi svižně, kdykoliv můžu, použiju tempomat, neutrál nezařazuju, před vypnutím nechám motor vždycky alespon 10 sec doběhnout. Diesel pouze značkový - OMV, BP. Kdybych byl schopen jezdit podle předpisů (což s tímto autem a s tímto motorem dost dobře nejde), odhaduji moji spotřebu tak 5.2-5.5l, tak to vypadalo asi 3 týdny po novém zákoně. Znatelný nárůst výkonu nemohu posoudit, jelikož ho je od začátku nadbytek a pár měsíců trvá, než se s autem zžiješ.bývalý majitel
Doporučuji jezdit pokud to jde, na tempomat...50 km/h- 4rychlost, případně městské okruhy kde 70...na 5rychlost.Spotřeba jde dolů.U nás je rovina takže to jde....provoz většinou plynulý.
HONDA CIVIK 8G 2,2iCTDi Executive ULTRA BLACK
náhodná návštěvnice
OK děkuji
já mám teď průměr 7.2 ale je v tom z větší části město takže spokojenost. Dealer mi řekl že po záběhu bude nárust výkonu znatelný cca 20 % už teď to jede super ale výkonu není nykdy dost:)
M
bývalý majitel
Zdar a sílu...Takže já mám najeto cca 7000 a spotřeba mě šla dolů a prý ještě půjde.(okolo 13-15tkm)Z prvu jsem jezdil průměr za 6,8 a teď za 6 litrů...je v tom i město.Ve městě se dá jezdit do 7 litrů a musel jsem přijít jak na to.Hodně záleží na tom, jak se akceleruje.Plynulost je důležitáa bohužel 340 Nm svádí a svádí....nejvíc se mi líbí, že ten diesel dávkuje krouťák jak benzín až do omezovače.Jen mě překvapilo že jsem musel dlít 0,5 litru 0W-30W...prý ale už bude klid.Nakonec v těch vedrech v čem to makalo(i zajíždělo), se ani nedivím že si to 0,1 litru/1000km vzalo.(nevím ale kolik toho tam bylo na začátku)Byl z vás někdo se CIVIKEM na brzdě??
PS - Jinak spotřeba u tohoto motoru opravdu hodně záleží na stylu jízdy a na zkušenostech řidiče.Dá se s tím jezdit pomalu a za hodně a naopak.Tož tak..
HONDA CIVIK 8G 2,2iCTDi Executive ULTRA BLACK
5D 1.8 Comfort
mám od: 12.6. 2006
Tak u mé benzínové 1.8 klesla spotřeba až o 1 ltr./100 km a to po cca 5.000 km, konečně i na to mne prodejce upozornil a měl pravdu. Jak je to u dieselů, to nevím. Snad někdo odpoví, např. Pepetr ze Zlína?
Subjektivně mám pocit, že se i zlepšil kroutící moment a snad i výkon. Motor jde lépe do otáček od 2.000 ot./min. Nad 5.000 ot./min. téměř nejezdím, takže zlepšení výkonu nemohu objektivně popsat, ale dá se předpokládat, že se i výkon zvedne!
A co vy, pánové? Jak vám "dupe Civic"? Napište to sem!
e_czech@volny.cz - Honda CIVIC 8G 1.8 Comfort (od 12. 06. 2006)