Hledat |
2.2 i-ctdi slábý zátah motoruZdravim vsechny hondare.nedavno jsem vymenil svyho vernyho accorda za ctyri roky starou CR-V 2.2 i-CTDi.Mam takovy problem. po zakoupeni vozu motor zurive akceleroval a jel jako divy. asi po ujeti dvou tisic kilometru mi pripada jako by zeslabl, zatah uz neni takovy co byval. auto ma najeto poctivych 94000km. ve znackovem servisu honda se s tim projeli a rekli ze je vse v poradku a jede jako kazdy jiny ctdi jak v civicu,accordu nebo cr-v, ale mi opravdu pripada ze zeslabl.naftu leju vervu benzina nebo omv sprint diesel.napada nekoho z vas kde by mohl byt problem?? slysel jsem moznost ze by mohl byt pricpany palivovy filtr a nema uz radnou propustnost. pokud ma nekdo nejakou zkusenost budu rad za pomoc ...Vsem hondarum zdar Vložil veleba4, 28. Září 2010 - 8:50
|
bývalý majitel
Spíše bych si tipnul, že nebyl vyměněn ani jednou filtr.Kor když to udělalo vlastně v létě, tohle se povětšinou děje hlavně v zimně....takže imho původní filtr.
bývalý majitel
Koukám že je tu hodně názorů.taky jeden napíši.Možná by to chtělo z toho udělat samostatné téma.
Protože jsem tak nějak z jistých důvodů nevěřící tomáš, tak nějak raději vždy jsem u všeho, co se na mém autě dělá, tak na rovinu i v servisu říkám, že je to proto, že chci mít jistotu že vše je vyměněné tak jak má bejt a vím že to vyměněno bylo.
Pokud vezmu v potaz filtr nafty u Civika, tak všem pánové doporučuji aby jste u výměny byli.Bohužel filtr je tak nepřístupný, že se málokomu chce ho měnit.Trvá to relativně dlouho, ačkoli v servisce je čas, kterej na dlouhou operaci nevypadá, ale opak je pravdou!!!!Byl jsme u toho, spousty se toho musí vyndat, no prostě fakt SUPERu pakárna a blbě zaplacená.Takže opravdu věřím, že se najdou servisáci, kteří napíší že filtr byl vyměněn, ale nic nevymění.Doporučuji fakt u toho bejt.Nechci nikoho osočovat a házet servisáky do jednoho pytle, ale něco o tom pánové vím a vím jak se to dělá.Každá kačka v chalupě je dobrá a zákazník většinou nic nepozná.
Jinak doporučuji dolejvat do nafty VIF a není potřeba nakupovat u značkových pump.Třeba taková Hypernova bere od OMV, takže palivo je v pohodě a ještě se vylepší aditivem....s tím že vím že jsem to tam nalil.U těch co říkají co vše tam je(viz Shell), vy platíte a nevíte.....tak nějak nikomu raději moc nevěřím a vypklácí se to.Nikdo vám nezaručí, že to není obyč nafta.I když i ta by měla stačit, pokud je OK.
Co se týče vstřiků, tak tam je to individuální.Samozřejmě, nafta jakou tam ženu je důležitá.Co vím tak vstřik by měl minimálně vydržet cca kolem 180 - 190 tis. km.Někomu to ale vydrží mnohem více, stane se že i méně.Uvědomte si, že to je spotřební materiál.Už jdou i opravit.U Hondy je výhoda, že má odzkoušenej CR druhé generace, kterej je opravdu téměř bezporuchovej.Dáli tam už vše co v dané době 100% fungovalo.Konkurence sice byla dál, ale ná úkor "neposlehlivosti".Sice motory jim běželi "hladčeji", ale mělo to zas jiné zápory.Ale to je na delší debatu....
majitel jiné Hondy
Asi to tak bude. Jak vime vsichni I-CTDI pouziva vstrikovaci soustavu common rail od firmy Bosch.takze unavene vstriky ve 94000 km je asi opravdu nesmysl. Pokud nepujde o nejakou nepredvidanou zavadu ucpani nebo neco podobnyho. I-CTDI neni prece zadny sunt jako treba 2.0 TDI PD v passsatu kde vstriky menily trikrat do najetych 100000 km a to nemluvim o selhavajici hlinikove hlave a ozubenem kole olejoveho cerpadla a tak podobne. Muj pripad byl opravdu palivovy filtr. nebyl vymenen pri 80000 km ale az mnou v onech 94000km , takze mel prejezd 14000km a tim uz nepropoustel dobre naftu. Ted uz zase jede jako divy,staci trosku mokro nebo prach na cerste a uz na me pri plynu na podlaze bilka VSA.....
5D 2.2 Sport
mám od: 5.3. 2009
Záleží kde tankoval předchozí majitel vozu. Když si teď tankoval paliva s aditivy tak se mohl uvolnit nějaký bordel v nádrži a ucpat naftový filtr.
5D 1.8 Sport
mám od: 5.2. 2006
v provozu od: 14.2. 2015
... mám ešte jedno dodatočné info. Podľa výpovede skúsenejšieho kolegu, u nemeckých aut (Bosch common rail systémy) je reálne počítať s 300 000, u Peugeotu s 200 000, u nákladných vozidiel to lezie ďaleko vyššie (robustnejšia, kvalitnejšia konštrukcia, plynulejšia prevádzka).
toš toľko,
5D 1.8 Sport
mám od: 5.2. 2006
v provozu od: 14.2. 2015
nazdar. Keďže sa motormi živíme, tak som obišiel kanceláriu, ale i tu nevládne zhoda okolo životnosti common rail vstrekovačov. Prevláda domniekna, že by to malo byť viac ako 200 000 km. Kolega s BMW, 2,0 litrom, tvrdí, že jeho motor má plánovanú výmenu vstrekovačov od 180 000 km. Tak si vyberte.
Pravdu pozná asi len sám pán Bosch, Delpy, Siemens, Denso, ....
5D 2.2 Comfort
mám od: 17.1. 2008
Já jsem napsal, že životnost vstřikovačů ovlivňuje nekvalitní nafta. To je ta nafta, do které se nyní přidává povinně 5% biosložek. To je známá věc a každý odborník to ví-viz. články v časopise Autodiesel. Biosložky se do nafty přidávají cca 1.5 roku. Takže se to na motoru projeví v budoucnu. Já žádnou paniku nešířím , jen konstatuji pravdu!!!
5D 2.2 Comfort
mám od: 17.1. 2008
Zpráva pro VELEBA4- vážený, já jsem žádnou radu vám neposkytl, jen jsem publikoval svoji doměnku, to je,že když diesel při více najetých km ztrácí výkon, že to může být závada vstřikováčů. Totˇ vše - nic víc nic míň.To není žádná novinářská kachna- jen pravda!!!
Ještě poznámka k tomu, že motor kolem 100.000km je v nejlepším stavu- tak proč je záruka jenom 100.000km a né víc? Tak tomu doopravdy nerozumím.
bývalý majitel
Už dlouho jsem se tak nezasmál !! Životnost railových vstřikovačů do 100tk
A na to jsi prosím přišel jak? Nebo že by jsi byl dealer oněch vstřiků??
Jenom tak pro zajímavost, není to sice na Civicu, ale je to taky systém Comonrail a to od fordu, mám najeto na Mondeu 220tk, tankuji tam kde je nejlevněji (ONO, Globus atd..)přidávám pravidelně VIF a vstřikovače i čerpadlo jsou absolutně v pořádku
Jeden můj kolega má úplně to samé Mondeo, tankuje jenom u Shellu ,nedává žádná aditiva a má najeto něco kolem 350tk, na původní vstřiky a čerpadlo
Měj se a nešiř paniku
5D 1.8 Sport
mám od: 26.9. 2008
Máš úplnou pravdu. Pro dosažení optimálního výkonu motoru musí mít směs dopravená do spalovacího prostoru určitý poměr mezi vzduchem a palivem. Pokud je zanesený vzduchový filtr - buď nečistotami nebo atmosférickou vlhkostí/navlhlý po delším stání - a zanesený palivový filtr nečistotami nebo zplodinami z nekvalitního paliva (platí obojí jak pro benzin, tak pro naftu), optimálního výkonu motoru nelze dosáhnout.
V servisu, pokud je solidní, ti vzduchový filtr alespoň vyfoukají stlačeným vzduchem a nemusí ho ihned měnit. Záleží na tom, v jakých podmínkách (prašnost, vlhkost atd.) s autem jezdíš. Filtr jakýkoli je tam proto, aby zamezil vstupu nečistot do spalovacího prostoru. Proto se musí čas od času (v servisních intervalech nebo i dříve) vyčistit stlačeným vzduchem nebo vyměnit za nový.
Jirka