Hledat |
Nebrzdici FabieCo si myslite o tomto? Hliníková kola v zimě mohou způsobit problémy při brzdění Osobne jezdim na hlinikovych kolech druhou zimu, a s necim podobnym jsem se zatim nesetkal. Vložil Tomík010, 29. Leden 2008 - 23:28
|
5D 1.8 Executive
mám od: 27.4. 2006
v provozu od: 1.2. 2009
Jak se ale v tom článku píše - bylo to po 70ti kilometrové jízdě (všechno bez brzd?) a bylo kolem nuly! To mi nepřijde jako zase takový extrém. Přijde mi to trochu divné.
příspěvků: 2241
4D Hybrid
mám od: 5.2. 2007
Mně se to samé stalo v únorovém počasí, někde před Bolzanem ve služebním Passatu, hupnul mi tam kamion, brzdil jsem i očima. Passat měl přitom zimní obutí na plechových discích. Od té doby, jak jedu v marastu také občas čistím kotouče. Neřekl bych, že je to specialita jen Fabie.
5D 1.8 Sport
mám od: 12.4. 2007
Volvo u svých nejvyšších modelů má systém, který občas přitlačí desky na kotouče, aby se teplem zahřály a vysušily. Nejsem si jistý, jestli to dělá průběžně nebo jen v případech, které auto vyhodnotí jako nebezpečné a připravuje systém na intenzivní brždění.
příspěvků: 1893
bývalý majitel
JJ, tohle znám. Sice ne že by mi namrzly kotouče od ledu, ale když jsem se vracel jednou z Holandska tak jsem jel přes Německo v podstatě v nulovém provozu, v dešti. Nebylo potřeba se dotknout brzdy cca 80km. No a když jsem pak sešlápl pedál tak jsem se sakra divil že se nic neděje, musel jsem pořádně přitlačit a i tak trvalo aspoň 5 vteřin než se něco stalo. Ještě štěstí, že tam bylo dost místa. Od té doby si za podobných podmínek občas přibrzdím, prohřeju kotouče a je to v pohodě.
5D 1.8 Comfort
mám od: 12.6. 2006
Myslím, že je to možné. Švédové jsou machři, na losí test dostali i Mercedes A. Za těch arktických podmínek tomu tak mohlo být a mohlo by klidně být i u jiných značek, Hondu nevýjimaje. Mám kamaráda ve Švédsku a ten mi řekl, že i auta tam rezivějí rychleji a to vlivem klimatu (moře, střídání teplot v obrovském spektru).