Hledat |
Minirecenze na CR-V Elegance 2.0 ATMěl jsem na jeden den, po dobu opravy Civica, zapůjčen automobil CR-V 2.0 AT v základní výbavě. Byl jsem rád, protože jsem byl zvědavý, co dělá z tohoto auta nejprodávanější model v kategorii terénní (za říjen 2007 dle sda-cia.cz). Cena tohoto automobilu je 859 tis Kč. Co mě zarazilo během prvních pár kilometrů po usednutí za volant bylo, že jsem stále nemohl najít ovladače vyhřívání sedadel! Už jsem začínal proklínat inženýry, kam že to ty ovladače schovali! Po kontrole výbavy na stránkách Hondy, jsem zjistil, že jsem je hledal zbytečně, protože vyhřívané sedačky u této výbavy nejsou! To byl pro mě docela šok u auta za 859 tis! Pro mě osobně veliké mínus, protože vyhřívání sedaček používám denně. Až teď jsem si uvědomil jak nepříjemné jsou sedačky bez vyhřívání, když i po 10 kilometrech a dávno zahřátém motoru mě stále zebou záda a zadek! Dalším velkým zklamáním pro mě byla automatická převodovka. Po velkém nadšení z převodovky CVT v CITY jsem byl zvědavý na "klasický" automat. Převodovka absolutně zabíjí potenciál motoru, místo 150 koní bych mu hádal tak 90 Řazení je komfortní a velice svižné, ale nikdy bych si nezvykl na tu bezmoc v ovládání auta. Člověk si projíždí krásnou šikanu pod plynem a převodovka si přímo uprostřed zatáčky začně řadit! Ještě horší situace je ale u předjíždění, pokud totiž člověk nesešlápne pedál plynu skutečně až na podlahu, tak převodovka většinou nepodřadí Takže před každým předjížděním vás napadne "podřadí? ... přežiju? Nebo nepodřadí a možná mě smete tirák, co se vyřídí z další zatáčky". Takže automat, minimálně ten bez možnosti ručního řazení, pro mě určitě ne! Teď ale nějaká pozitiva . Potěšilo mě odhlučnění a bytelnost podvozku. S CR-V se člověk nebojí přejet železniční přejezd rychlostí 50 km/h. Podvozek je skutečně skvěle odhlučněný a jízda díky tomu komfortnější. Dalším úžasným pozitivem je pohon 4x4. Na zkoušku jsem si vyjel na Černou studnici (rozhledna). Cesta se v zimě pouze pluhuje, takže byl na silnici krásný bílý uježděný sníh. V tom největším stoupání jsem zastavil, prachsprostě sešlápl pedál plynu skoro až na podlahu a vyrazil v před! Úžasný zážitek! Dále bych řekl, že se z větší výšky nad silnicí lépe odhaduje prostor před autem. S couváním bych si tak jistý ale nebyl, auto nemělo senzory a nebyla příležitost si parkování pořádně vyzkoušet, ale ta vzdálenost na konec auta, kterou jsem viděl ve zpětném zrcátku mě trošku děsila Jízdní vlastnosti hodnotím pozitivně, podvozek je příjemně tuhý ale je znát, že auto je velké a těžké. Osobně preferuji mrštnost menších aut. Abych řekl pravdu, osobně si neumím představit, že bych si takové auto koupil! Když si představím, že je o 100 tis dražší než Type-R, tak by moje volba byla jasná! Dokonce pokud by toto CR-V stálo 559 tis (jako civic 1.8 sport), stejně bych šel radši do Civica. Určitě je to o tom, kdo co potřebuje, ale řekněme si upřímně, nejvíce lidí si tyto auta kupuje pouze proto, že jsou "IN". Já jsem naštěstí tuto SUV horečku, po dni stráveném ve společnosti CR-V, nechytil! Vložil JOE, 2. Prosinec 2007 - 0:53
|
5D 1.8 Sport
mám od: 24.1. 2006
AHoj, velmi pekne napisane, ale chcem sa vyjadrit k tej automatickej prevodovke. Na tomto aute som tiez nieco najazdil, a hoci suhlasim ze potencial motora zostava skryty, vela tu urobi aj samotna vaha automobilu, ale samozrejme aj automat. Akurat chcem podotknut, ze na automate mas rezim 3, co znamena ze preradis okamzite do tretieho prevodoveho stupna. Je to prave na to predbiehanie...