Cafte civickari:)
Uz o 2tyzdne nasadnem do mojho vytuzeho CIVICa 2,2 i-CTDi a chcem sa spytat ci v tomto aute umoznuje klima kurenie v zime ked motor este neni zohriaty?
Dneska jsem do prace jel jinudy (23 semaforu na 6.5 km ) a nejprve topil kompresorem, pak se zahral motor a kompresor vypl, ale pri castem stani to jen motor tepelne neutahl, tak se zase pridal kompresor. Po dalsim delsim odjetem useku se zase kompresor vypl. Toz tak to nejak funguje
--
30. Srpen 2007 - 18:51
JeT
příspěvků: 45 5D 1.8 Executive
mám od: 12.2. 2006
makak napsal:
Dela. Nehraj si prosim se slovicky
Uz po par desitkach sekund od studeneho startu fouka dovnitr "trochu" teply vzduch. Zvuk, ktery pritom kompresor vydava, nelze zamenit (je hlasitejsi a pistivejsi, nez kdyz klimatizace chladi). Zvuk ustane po par minutach, coz se vicemene shoduje s okamzikem zahrati chladici kapaliny.
Kompresorem se netopi, je-li rozdil vnejsi/vnitrni teplota prilis maly (par stupnu).
Opakuji, ze jsem to zkousel zatim jen v lete a zduraznuji, ze mam diesel. Nemylim-li se, vzdy jsem pritom mel "klimatizaci" vypnutou (tu zapinam, jen kdyz je teplota uvnitr vozu pocitove prilis vysoka).
Bezpecne mohu rict, ze 1.8 klimatizaci netopi (
--
27. Srpen 2007 - 19:52
makak
příspěvků: 11 5D 2.2 Executive
mám od: 16.5. 2007
Dela. Nehraj si prosim se slovicky
Uz po par desitkach sekund od studeneho startu fouka dovnitr "trochu" teply vzduch. Zvuk, ktery pritom kompresor vydava, nelze zamenit (je hlasitejsi a pistivejsi, nez kdyz klimatizace chladi). Zvuk ustane po par minutach, coz se vicemene shoduje s okamzikem zahrati chladici kapaliny.
Kompresorem se netopi, je-li rozdil vnejsi/vnitrni teplota prilis maly (par stupnu).
Opakuji, ze jsem to zkousel zatim jen v lete a zduraznuji, ze mam diesel. Nemylim-li se, vzdy jsem pritom mel "klimatizaci" vypnutou (tu zapinam, jen kdyz je teplota uvnitr vozu pocitove prilis vysoka).
--
26. Srpen 2007 - 10:17
JeT
příspěvků: 45 5D 1.8 Executive
mám od: 12.2. 2006
Pokud to umoznuje, proc to u Civica nedela?
--
25. Srpen 2007 - 19:19
Iček
příspěvků: 2643 5D 1.8 Comfort
mám od: 12.6. 2006
U nás také v zimě topíme ledničkou! "Obracíme ji naruby!"
--
19. Srpen 2007 - 18:56
makak
příspěvků: 11 5D 2.2 Executive
mám od: 16.5. 2007
V zime jsem to jeste nezkousel, ale jinak je odpoved ANO. Kompresor klimatizace umoznuje "obracenou" funkci a zahratym vzduchem vytapi.
5D 2.2 Executive
mám od: 16.5. 2007
Dneska jsem do prace jel jinudy (23 semaforu na 6.5 km ) a nejprve topil kompresorem, pak se zahral motor a kompresor vypl, ale pri castem stani to jen motor tepelne neutahl, tak se zase pridal kompresor. Po dalsim delsim odjetem useku se zase kompresor vypl. Toz tak to nejak funguje
5D 1.8 Executive
mám od: 12.2. 2006
Bezpecne mohu rict, ze 1.8 klimatizaci netopi (
5D 2.2 Executive
mám od: 16.5. 2007
Dela. Nehraj si prosim se slovicky
Uz po par desitkach sekund od studeneho startu fouka dovnitr "trochu" teply vzduch. Zvuk, ktery pritom kompresor vydava, nelze zamenit (je hlasitejsi a pistivejsi, nez kdyz klimatizace chladi). Zvuk ustane po par minutach, coz se vicemene shoduje s okamzikem zahrati chladici kapaliny.
Kompresorem se netopi, je-li rozdil vnejsi/vnitrni teplota prilis maly (par stupnu).
Opakuji, ze jsem to zkousel zatim jen v lete a zduraznuji, ze mam diesel. Nemylim-li se, vzdy jsem pritom mel "klimatizaci" vypnutou (tu zapinam, jen kdyz je teplota uvnitr vozu pocitove prilis vysoka).
5D 1.8 Executive
mám od: 12.2. 2006
Pokud to umoznuje, proc to u Civica nedela?
5D 1.8 Comfort
mám od: 12.6. 2006
U nás také v zimě topíme ledničkou! "Obracíme ji naruby!"
5D 2.2 Executive
mám od: 16.5. 2007
V zime jsem to jeste nezkousel, ale jinak je odpoved ANO. Kompresor klimatizace umoznuje "obracenou" funkci a zahratym vzduchem vytapi.