Hledat |
Kdy začne mít 1,8 optimální výkon?Rad bych se zeptal majitelu benzinovych motoru od kolika najetych kilometru zacal jejich Civic mit poradnej vykon. Ja mam zatim najetou necelou tisicovku, s autem maximalni spokojenost, jen ten vykon...me trochu zklamal, auto nechci zatim zbytecne vytacet-zatim max. 4.000 otacek. Tak budu rad, kdyz nekdo napise od kdy se mam zacit tesit na poradnou jizdu! PS:timto tady nechci rozpoutat dalsi diskuzi o tom jak zajizdet... Vložil papin23, 22. Červen 2007 - 7:05
|
bývalý majitel
Ty mas posunuty omezovac?
5D 1.8 Sport
mám od: 5.2. 2006
v provozu od: 14.2. 2015
47 000 a oproti prvým kilometrom je to už iný motor. Výborne sa vytáča a "táhne vodspodu (3000 až po 7200 ".
majitel jiné Hondy
Mám teď 34 000 km. A je to čím dál tim lepší. Na maximálu se to už nějak nemění, ale na akceleraci a odezvu plynu to jde den ode dne lépe. Počítám že ideál bude tak v 60 000. Po stopadesáti to ale obvykle zase nabírá jiný směr........
obdivovatel
Papine, vůbec se neboj tomu šlápnout na plynový pedál. Já jsem motor šetřil tak do 1000km a teď už muí poslouchat on mě. Teď už mám najeto 2,5 T a už jsem dvakrát rozsvítil diody REV a jednou mi zapracoval omezovač otáček. Přesně jak píší ostatní, je to vysoobrátkový motor a pokud chceš cítit výkon pak musíš točit otáčky nad 3500. Jinak je to klidný a tichý stroj s velmi příjemnou spotřebou.
obdivovatel
This comment has been moved here.
5D 1.8 Sport
mám od: 12.4. 2007
Moje zkušenost se zajiždění motoru je taková, že při asi 3.000 km jsem se v Luhačovicích účastnil závodu ve sprintu a vysledek se projevil ihned v následné nižší spotřebě, takže bych řekl, že mu KRÁTKODOBÝ vytáčení až k hranici jen prospěje. Na pružnosti motoru jsem si změny nevšimnul. K tomu je potřeba asi větší počet km. Často slýchám 10.000 - 15.000 km.
příspěvků: 1398
bývalý majitel
papin23: Tak to si zatial spoznal iba tichého a kultivovaného Dr.Jekylla Mr.Hyde sa schováva v pásme 4000-7000ot. Myslím, že 900km je tak akurát, aby si začal vytáčať motor do vyšších sfér.
Mne sa motor s ubiehajúcimi tisíckami km subjektívne zdal živší, s lepšou reakciou na plyn, ale nečakaj žiadne zázraky. Je to vysokootáčkový benzín navyše skombinovaný s relatívne dlhými prevodmi, takže jeho charakter je jasný. Čakať že pri napríklad 2500ot. zaburáca a vyrazí vpred je naivné. To neznamená, že nie je pružný, aj na šestke pekne plynulo zrýchluje. Len je si treba zvyknuť na to, že pod 4000ot. je pásmo kultivovaného prejavu s nízkou spotrebou, pritom s dostatočným výkonom pre svižnú a úspornú jazdu. Optimálne pre dlhé cesty alebo každodennú jazdu po meste a okolí s pasažiermi. Nad 4000ot. je hlučná a nevychovaná druhá stránka motoru, ktorá žerie, ale poskytuje emócie pre tie chvíle keď človek jazdí vyložene pre radosť.
5D 1.8 Executive
mám od: 8.2. 2006
Mi to jezdit zacalo tak po 15000. Tocit to muzes, ale hned, motor se vychovava od mlada jizda je vsak linejsi nez posleze. Klonim se vsak k nazoru, honit to jen kratkodobe.
Moje predesla Honda 6G 1.4 zacala jezdit po 40000.
příspěvků: 583
5D 1.8 Sport
mám od: 11.5. 2006
A proc bys nemohl? Kdyz jsem mel 900km, tak jsem uz zkousel jestli mi sviti REV diody
5D 1.8 Executive
mám od: 13.6. 2007
Jo ale mam najeto teprve 900km, takze 4000 jeste moc tocit nemuzu...