Kde je filtr oleje u 2,2 iCTDi

Docela by mě zajímalo , kde je filter oleje u 2,2 i CTDi.Nevíte někdo.Čumím do motoru jako husa do flašky a kde nic tu nic.

Vložil TECH, 14. Červen 2007 - 14:54
 

tom
Obrázek uživatele tom
příspěvků: 92
5D 2.2 Sport
mám od: 13.3. 2007

Tak filtr je opravdu nahoře, pěkně přístupnej.

--
20. Říjen 2007 - 14:21
funtomino
Obrázek uživatele funtomino
příspěvků: 754
5D 2.2 Sport
mám od: 27.9. 2007

Hondik: podtacanie mu vadi viac, tomu som sa mal vyvarovat aj pri zabehavani auticka, teraz slape jako hodinky..!

--
16. Říjen 2007 - 13:51
TECH
příspěvků: 726
bývalý majitel

Gonda napsal:
Hoši, našiel som kompletnú analýzu 2,2 i-CTDi, ktorú si objednalo VW v roku 2005. Veľa vecí tam vychválili. Za všetko dobrá rada: v otáčkach od 1800 do 2800 ot/min, má tento motor najnižšiu špec. spotrebu ( gramm/kW ). Odporúčam teda držať tento motor v týchto otáčkach. Ušetríte najviac paliva.

Motor má veľa vychytávok: -sacie kanály majú rôznu geometriu kôli lepšiemu plneniu a víreniu vzduchu. Triska má nominálny tlak 1600 bar a má 6 dierok.
Motor má i elektrické ohrievanie paliva (aby nezamŕzalo v tuhej zime ... ja to poznám z čias minulých), ba dokonca i ručnú pumpu v prípade nutnosti (vyzerá ako ručný granát)
Motor má veľa komponent od európskych výrobcov (napr. hnacia časť vačkového mechanizmu je od Bosch).
Válce sú presadené (asi 6,5 mm) od vert. roviny kľuk. hriadeľa (ušetrili priestor) a má EGR s chladením (návrat výfukových plynov späť do spaľovania=dokonalejšie spaľovanie+rýchlejší ohrev po štarte).
Má aj malé nedostatky (Common Rail by vraj mohol fungovať ešte lepšie), ale tie nezatienia to, že je fakt podarený (to priznali i Nemci).

Šťastným majiteľom gratulujem k dobrej kúpe.

Nemáš odkaz kde je o tom celej článek???

--
11. Říjen 2007 - 18:46
Gonda
příspěvků: 363
5D 1.8 Sport
mám od: 5.2. 2006
v provozu od: 14.2. 2015

Hoši, našiel som kompletnú analýzu 2,2 i-CTDi, ktorú si objednalo VW v roku 2005. Veľa vecí tam vychválili. Za všetko dobrá rada: v otáčkach od 1800 do 2800 ot/min, má tento motor najnižšiu špec. spotrebu ( gramm/kW ). Odporúčam teda držať tento motor v týchto otáčkach. Ušetríte najviac paliva.

Motor má veľa vychytávok: -sacie kanály majú rôznu geometriu kôli lepšiemu plneniu a víreniu vzduchu. Triska má nominálny tlak 1600 bar a má 6 dierok.
Motor má i elektrické ohrievanie paliva (aby nezamŕzalo v tuhej zime ... ja to poznám z čias minulých), ba dokonca i ručnú pumpu v prípade nutnosti (vyzerá ako ručný granát)
Motor má veľa komponent od európskych výrobcov (napr. hnacia časť vačkového mechanizmu je od Bosch).
Válce sú presadené (asi 6,5 mm) od vert. roviny kľuk. hriadeľa (ušetrili priestor) a má EGR s chladením (návrat výfukových plynov späť do spaľovania=dokonalejšie spaľovanie+rýchlejší ohrev po štarte).
Má aj malé nedostatky (Common Rail by vraj mohol fungovať ešte lepšie), ale tie nezatienia to, že je fakt podarený (to priznali i Nemci).

Šťastným majiteľom gratulujem k dobrej kúpe.

--
19. Červen 2007 - 8:47
Iček
Obrázek uživatele Iček
příspěvků: 2643
5D 1.8 Comfort
mám od: 12.6. 2006

hondík napsal:
Zdravím majitele Civiků,hlavně ropáky a mám jeden námět do diskuze,který se tu už částečně řešil.
V příručce jsou doporučené rychlosti pro zařazení vyššího rychlostního stupně.
Při jízdě mám pocit,že u nafťáku se dá řadit o dost níže a motor to celkem bez problémů snese.Navíc to má dost velký vliv na spotřebu.
Nevím ale jaký to má vliv na životnost motoru.
Co mu vadí víc? Podtáčení nebo přetáčení(vlastně přetočit ho nemohu,když má omezovač otáček)? Hondík

Kliďánko si tak řaď a jezdí dál, ale teď už mazej spát! Dobrou noc!

SmileyCentral.comimage.gif

--
17. Červen 2007 - 0:19
hondík
Obrázek uživatele hondík
příspěvků: 53
5D 2.2 Executive
mám od: 20.6. 2008

Zdravím majitele Civiků,hlavně ropáky a mám jeden námět do diskuze,který se tu už částečně řešil.
V příručce jsou doporučené rychlosti pro zařazení vyššího rychlostního stupně.
Při jízdě mám pocit,že u nafťáku se dá řadit o dost níže a motor to celkem bez problémů snese.Navíc to má dost velký vliv na spotřebu.
Nevím ale jaký to má vliv na životnost motoru.
Co mu vadí víc? Podtáčení nebo přetáčení(vlastně přetočit ho nemohu,když má omezovač otáček)?

Hondík

--
17. Červen 2007 - 0:03
ReJa
Obrázek uživatele ReJa
příspěvků: 299
5D 1.8 Comfort
mám od: 16.8. 2006

To je diwný, že by byl filtr oleje nahoře. Ten musí být někde u olejové vany a ta je skoro vždycky v dolní části. Měl by tam být výpustní šroub a kousek vedle filtr. Logicky by to i tlak oleje měl hnát přes nejnižší část motoru, co je možné, tak bude možná ze zadní strany, směrem k přepážce kabiny, takhle to má např. Nissan a je to pěkně blbě přístupný, auto musí na zvedák.

--
15. Červen 2007 - 16:47
pepavasa
Obrázek uživatele pepavasa
Administrátor
příspěvků: 2241
4D Hybrid
mám od: 5.2. 2007

Já bych řekl, že tady nahoře.

pic1.jpg

pic2.jpg

honda_civic_23_2.jpg

mrkni do galerie na video

--
15. Červen 2007 - 7:42

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".