Hondik: podtacanie mu vadi viac, tomu som sa mal vyvarovat aj pri zabehavani auticka, teraz slape jako hodinky..!
--
16. Říjen 2007 - 13:51
TECH
příspěvků: 726
bývalý majitel
Gonda napsal:
Hoši, našiel som kompletnú analýzu 2,2 i-CTDi, ktorú si objednalo VW v roku 2005. Veľa vecí tam vychválili. Za všetko dobrá rada: v otáčkach od 1800 do 2800 ot/min, má tento motor najnižšiu špec. spotrebu ( gramm/kW ). Odporúčam teda držať tento motor v týchto otáčkach. Ušetríte najviac paliva.
Motor má veľa vychytávok: -sacie kanály majú rôznu geometriu kôli lepšiemu plneniu a víreniu vzduchu. Triska má nominálny tlak 1600 bar a má 6 dierok.
Motor má i elektrické ohrievanie paliva (aby nezamŕzalo v tuhej zime ... ja to poznám z čias minulých), ba dokonca i ručnú pumpu v prípade nutnosti (vyzerá ako ručný granát)
Motor má veľa komponent od európskych výrobcov (napr. hnacia časť vačkového mechanizmu je od Bosch).
Válce sú presadené (asi 6,5 mm) od vert. roviny kľuk. hriadeľa (ušetrili priestor) a má EGR s chladením (návrat výfukových plynov späť do spaľovania=dokonalejšie spaľovanie+rýchlejší ohrev po štarte).
Má aj malé nedostatky (Common Rail by vraj mohol fungovať ešte lepšie), ale tie nezatienia to, že je fakt podarený (to priznali i Nemci).
Šťastným majiteľom gratulujem k dobrej kúpe.
Nemáš odkaz kde je o tom celej článek???
--
11. Říjen 2007 - 18:46
Gonda
příspěvků: 363 5D 1.8 Sport
mám od: 5.2. 2006
v provozu od: 14.2. 2015
Hoši, našiel som kompletnú analýzu 2,2 i-CTDi, ktorú si objednalo VW v roku 2005. Veľa vecí tam vychválili. Za všetko dobrá rada: v otáčkach od 1800 do 2800 ot/min, má tento motor najnižšiu špec. spotrebu ( gramm/kW ). Odporúčam teda držať tento motor v týchto otáčkach. Ušetríte najviac paliva.
Motor má veľa vychytávok: -sacie kanály majú rôznu geometriu kôli lepšiemu plneniu a víreniu vzduchu. Triska má nominálny tlak 1600 bar a má 6 dierok.
Motor má i elektrické ohrievanie paliva (aby nezamŕzalo v tuhej zime ... ja to poznám z čias minulých), ba dokonca i ručnú pumpu v prípade nutnosti (vyzerá ako ručný granát)
Motor má veľa komponent od európskych výrobcov (napr. hnacia časť vačkového mechanizmu je od Bosch).
Válce sú presadené (asi 6,5 mm) od vert. roviny kľuk. hriadeľa (ušetrili priestor) a má EGR s chladením (návrat výfukových plynov späť do spaľovania=dokonalejšie spaľovanie+rýchlejší ohrev po štarte).
Má aj malé nedostatky (Common Rail by vraj mohol fungovať ešte lepšie), ale tie nezatienia to, že je fakt podarený (to priznali i Nemci).
Šťastným majiteľom gratulujem k dobrej kúpe.
--
19. Červen 2007 - 8:47
Iček
příspěvků: 2643 5D 1.8 Comfort
mám od: 12.6. 2006
hondík napsal:
Zdravím majitele Civiků,hlavně ropáky a mám jeden námět do diskuze,který se tu už částečně řešil.
V příručce jsou doporučené rychlosti pro zařazení vyššího rychlostního stupně.
Při jízdě mám pocit,že u nafťáku se dá řadit o dost níže a motor to celkem bez problémů snese.Navíc to má dost velký vliv na spotřebu.
Nevím ale jaký to má vliv na životnost motoru.
Co mu vadí víc? Podtáčení nebo přetáčení(vlastně přetočit ho nemohu,když má omezovač otáček)? Hondík
Kliďánko si tak řaď a jezdí dál, ale teď už mazej spát! Dobrou noc!
--
17. Červen 2007 - 0:19
hondík
příspěvků: 53 5D 2.2 Executive
mám od: 20.6. 2008
Zdravím majitele Civiků,hlavně ropáky a mám jeden námět do diskuze,který se tu už částečně řešil.
V příručce jsou doporučené rychlosti pro zařazení vyššího rychlostního stupně.
Při jízdě mám pocit,že u nafťáku se dá řadit o dost níže a motor to celkem bez problémů snese.Navíc to má dost velký vliv na spotřebu.
Nevím ale jaký to má vliv na životnost motoru.
Co mu vadí víc? Podtáčení nebo přetáčení(vlastně přetočit ho nemohu,když má omezovač otáček)?
Hondík
--
17. Červen 2007 - 0:03
ReJa
příspěvků: 299 5D 1.8 Comfort
mám od: 16.8. 2006
To je diwný, že by byl filtr oleje nahoře. Ten musí být někde u olejové vany a ta je skoro vždycky v dolní části. Měl by tam být výpustní šroub a kousek vedle filtr. Logicky by to i tlak oleje měl hnát přes nejnižší část motoru, co je možné, tak bude možná ze zadní strany, směrem k přepážce kabiny, takhle to má např. Nissan a je to pěkně blbě přístupný, auto musí na zvedák.
5D 2.2 Sport
mám od: 13.3. 2007
Tak filtr je opravdu nahoře, pěkně přístupnej.
5D 2.2 Sport
mám od: 27.9. 2007
Hondik: podtacanie mu vadi viac, tomu som sa mal vyvarovat aj pri zabehavani auticka, teraz slape jako hodinky..!
bývalý majitel
Nemáš odkaz kde je o tom celej článek???
5D 1.8 Sport
mám od: 5.2. 2006
v provozu od: 14.2. 2015
Hoši, našiel som kompletnú analýzu 2,2 i-CTDi, ktorú si objednalo VW v roku 2005. Veľa vecí tam vychválili. Za všetko dobrá rada: v otáčkach od 1800 do 2800 ot/min, má tento motor najnižšiu špec. spotrebu ( gramm/kW ). Odporúčam teda držať tento motor v týchto otáčkach. Ušetríte najviac paliva.
Motor má veľa vychytávok: -sacie kanály majú rôznu geometriu kôli lepšiemu plneniu a víreniu vzduchu. Triska má nominálny tlak 1600 bar a má 6 dierok.
Motor má i elektrické ohrievanie paliva (aby nezamŕzalo v tuhej zime ... ja to poznám z čias minulých), ba dokonca i ručnú pumpu v prípade nutnosti (vyzerá ako ručný granát)
Motor má veľa komponent od európskych výrobcov (napr. hnacia časť vačkového mechanizmu je od Bosch).
Válce sú presadené (asi 6,5 mm) od vert. roviny kľuk. hriadeľa (ušetrili priestor) a má EGR s chladením (návrat výfukových plynov späť do spaľovania=dokonalejšie spaľovanie+rýchlejší ohrev po štarte).
Má aj malé nedostatky (Common Rail by vraj mohol fungovať ešte lepšie), ale tie nezatienia to, že je fakt podarený (to priznali i Nemci).
Šťastným majiteľom gratulujem k dobrej kúpe.
5D 1.8 Comfort
mám od: 12.6. 2006
Kliďánko si tak řaď a jezdí dál, ale teď už mazej spát! Dobrou noc!
5D 2.2 Executive
mám od: 20.6. 2008
Zdravím majitele Civiků,hlavně ropáky a mám jeden námět do diskuze,který se tu už částečně řešil.
V příručce jsou doporučené rychlosti pro zařazení vyššího rychlostního stupně.
Při jízdě mám pocit,že u nafťáku se dá řadit o dost níže a motor to celkem bez problémů snese.Navíc to má dost velký vliv na spotřebu.
Nevím ale jaký to má vliv na životnost motoru.
Co mu vadí víc? Podtáčení nebo přetáčení(vlastně přetočit ho nemohu,když má omezovač otáček)?
Hondík
5D 1.8 Comfort
mám od: 16.8. 2006
To je diwný, že by byl filtr oleje nahoře. Ten musí být někde u olejové vany a ta je skoro vždycky v dolní části. Měl by tam být výpustní šroub a kousek vedle filtr. Logicky by to i tlak oleje měl hnát přes nejnižší část motoru, co je možné, tak bude možná ze zadní strany, směrem k přepážce kabiny, takhle to má např. Nissan a je to pěkně blbě přístupný, auto musí na zvedák.
příspěvků: 2241
4D Hybrid
mám od: 5.2. 2007
Já bych řekl, že tady nahoře.
mrkni do galerie na video