Byl jste tam někdo? Mě se poštěstilo, přivezl jsem i pár zajímavých fotek(nejenom CIVICA), tak kdyby byl zájem můžu je zaslat JC do galerie.
Taky jsem konečně utrpěl testovací jízdu z TYPE-R. Nejdříve mi bylo nabídnuto že mě pouze povozí jako medvěda, což jsem z díky odmítnul ! Poté jsem šel přímo za p.Bartůškem managerem prodeje Autoelegance Brno s.r.o., kterému jsem přednesl svoje přání a světe div se, byl jsem vyslyšen !!
Pan Bartůšek osobně zasedl na místo spolujezdce a já dostal důvěru ho svézt-)
Dojmy z jízdy mám jen ty nejlepší, přestože nebylo ideální počasí(přehaňky) a i testovací trasu by si Tajpár zasloužil lepší. Ale jak jsem psal, jsem velice vděčný za umožnění jízdy s tímto výborným autem!
Ve zkratce pár postřehů : Motor v Tajpáru je řekl bych vynikající, pracovat začíná opravdu kolem 6000rpm, ale i ve 3000rpm na 4ku je živý až jsem se divil.
Podvozek je oproti 5D velmi tvrdý, ale nikoliv nepříjemný. Řazení na mě působilo ještě přesněji než u 5D. (nevím jestli to nebyl jen můj dojem)
Co se týká interiéru,nemá chybu !! Červená a černá je to co tam patří, sportovní sedadla super, jenom si nedovedu představit nastupovat, vystupovat, připoutávat se a odpoutávat desetkrát za den, umřel bych na zkroucení páteře-)))
Bohužel jízda nebyla natolik dlouhá a na takové trase kde by se nechalo otestovat auto více. Přesto ještě jednou děkuji p. Bartůškovi za umožnění jízdy v tom nejlepším co HONDA v dané třídě nabízí !
5D 1.8 Comfort
mám od: 22.2. 2006
jj byli jsme tam v sobotu v tom největším horku.... Ale stálo to za to!!!S Type R jsem ještě nejel
Budu se muset stavit v Hondě a co nejdřív to napravit....
Jinak jsme tam pokukovali po Accordu. To je fakt pěknej sedánek... Jinak u stánku Hondy jsme byli asi půl hodiny (jestli né dýl...), protože jsem se chtěl zeptat kompetentní osoby na nějaký věci ohledně spojlerů atd. a nikdo nikde
Tak jsme teda šli a zeptat se musim až v Hondě až půjdem už na druhou garančku. Jinak tam měl i autogramiádu Roman Kresta.(to ale s Hondou nesouvisí
)
majitel jiné Hondy
Byl jsem se podivat vcera. Musim uznat, ze vyklapeci sedadla u Vasich mazlu maji cosi do sebe, akorat v 5D narazim vzadu hlavou o strop, coz se mi moc nelibilo. Naopak ve 4D si pochvaluji kratsi a presnejsi saltrpaku. Novy verze sedanu uz maji i VSA a hlavne, svete div se RDS!!! Ano tato vymozenost z doby jistojiste pred rokem 1992 se jiz dodava i do 4D.
jinak je to super auto, stejne jako FRV.
Vsim jsem si taky, ze hodne lidi bylo zmatenych z toho jak otvirat u japonce kufr, nekolika jsem to behem par minut ukazoval. A vsem potom prisel ten kufr malej. Mne teda taky, resp. uz jsem si zvykl, ale vsecky podobny auta (delka 4,55), jaxem si experimentalne overil, ho maji dvakrat takovej. Na stanku hondy to resili aspon tak, ze z kufru vytahli rezervu a vyplne z XPS, takze dno dosedlo o poznani niz.
Obletoval jsem jeste acco tourer (co kdyby nekdy) a dosel jsem k jedne zasadni veci: diesela ne panč se dela jenom ve verzi sport, ta ma jiny sedadla nez comf nebo exe, a na ty ja mam sirokou prdel
Akorat an hostesky Honda nic extra, tam vedli jednoznacne stari italove (a nemyslim tim Fehler In Allem Teile) a bentley.