Přetržený šroub

Při výměně kola došlo při utahování momentovým klíčem k utžení šroubu. Už se to někomu stalo???

Vložil mac, 13. Červenec 2011 - 7:39
 

barak
příspěvků: 1
5D 1.8 Sport
mám od: 10.4. 2014
v provozu od: 5.5. 2006

Prosím Vás , řekne mi někdo jaký rozměr má šteft na civic 1.8 ? Jsem možná slepej ale nikde jsem to nenašel Červenám se

--
17. Říjen 2016 - 18:43
Petr78
Obrázek uživatele Petr78
příspěvků: 1293
4D 1.8
mám od: 28.4. 2012
v provozu od: 27.7. 2006

hondak262 napsal:
Ahojte,

vie mi niekto povedat aky rozmer ma mat stift na kolesach UFO? Volal som do hondy a zevraj mu to "neukazuje" rozmer.
A original stift + matica = 11,37 eur je podla mna trosku uletene.

11 € za originální šteft a matici se ti zdá moc?
A jaká cena by podle tebe byla přijatelná za tento bezpečnostní prvek?
Nejlépe zadarmo, vid? Mrk

--
2. Únor 2016 - 8:58
mortein75
Obrázek uživatele mortein75
příspěvků: 479
5D 1.8 Executive
mám od: 29.10. 2014
v provozu od: 20.8. 2007

Ta cena mi přijde docela slušná, na to že to má být origo díl... Nevím co by jsi chtěl sehnat levnějšího, šteft má nízkou plochou hlavu s drážkovanou stopkou a dimenzovanou pevnost. V náhradách to budeš těžko hledat a navíc za ty prachy je to ztráta času..

--
1. Únor 2016 - 20:42
hondak262
příspěvků: 12
5D 1.8 Sport
mám od: 19.6. 2013
v provozu od: 11.3. 2009

Ahojte,

vie mi niekto povedat aky rozmer ma mat stift na kolesach UFO? Volal som do hondy a zevraj mu to "neukazuje" rozmer.
A original stift + matica = 11,37 eur je podla mna trosku uletene.

--
1. Únor 2016 - 9:47
Petr78
Obrázek uživatele Petr78
příspěvků: 1293
4D 1.8
mám od: 28.4. 2012
v provozu od: 27.7. 2006

bxCore:
kup si prosím ten nejlevnější momentový klíč (okolo 400,-Kč), utahuj kolové matky s momentem 110 Nm a lehce namaž závity šteftů vazelínou.
Máš holt moc velkou sílu. Směju se

--
7. Duben 2013 - 13:28
bxCore
Obrázek uživatele bxCore
příspěvků: 53
5D 1.8 Sport
mám od: 25.8. 2010

Ja neviem ci som taky silny alebo su tie stefty take krehke, ale mne sa pri vymene kolies uz zlomili dva a treti je asi naloneny. Zlomeny mam jeden steft na kazdom zadnom kolese a ten nalomeny je na pravom prednom. Matice dotahujem klasickym klucom co mam vo vybave. Vzdy sa ich snazim dostatocne dotiahnut, aby koleso poriadne drzalo na svojom mieste, ale asi je to na tie stefty privela. Pytal som sa v Honda servise kolko by ma stala vymena steftu a oni, ze okolo 50 eur, pricom najdrahsie z toho je samozrejme praca. Problem je v tom, ze by som tych steftov potreboval vymenit viac, lebo som si vsimol, ze casom odidu dalsie.

--
7. Duben 2013 - 13:14
sumy
příspěvků: 294
5D 1.4 Comfort
mám od: 14.10. 2012
v provozu od: 20.12. 2007

Tak beru zpět, ať nešířím bludy, kouknul jsem do dílenský příručky a sundavá se celý brzdič. Takže se místo jednoho šroubu povolí dva o kousek vedle. Díky za konstruktivní a přínosnou kritiku Palec nahoru Já se teď půjdu stydět do kouta Červenám seSmích

--
3. Duben 2013 - 7:58
Petr78
Obrázek uživatele Petr78
příspěvků: 1293
4D 1.8
mám od: 28.4. 2012
v provozu od: 27.7. 2006

sumy:
pokud 1,4 nemá brzdiče jako třeba Oktávka I, ale jako jiné Hondy, tak určitě musíš odmontovat celý třmen i s jeho držákem abys mohl sundat kotouč.

--
2. Duben 2013 - 18:00
sumy
příspěvků: 294
5D 1.4 Comfort
mám od: 14.10. 2012
v provozu od: 20.12. 2007

Nic se neřeže, tak to bylo jen u některých starších cívů(tušim u 6.g) Tady je v těhlici vybrání a jde to v pohodě. Proto se poškozený šteft natáčí dopředu. Minimálně u 1,4(ale dle mě i u 1,8 ) jde kotouč shodit i s jen vykloněnym brzdičem. Vždyť jsem měnil 2x během jednoho dne. Holt jsem se nejdřív spletl Červenám se a vyťuknul zdravej šteft. Na zvedáku je to práce na 15minut. Na hevírku tak 30-45min
Edit: Teď jsi mě znejistěl s tim sundavánim brzdiče Nechápu Už je to dlouho co jsem to dělal. Loni na podzim Smích a to je pro mou "bublinkovou" paměť již období daleké Smích

--
2. Duben 2013 - 11:41
Petr78
Obrázek uživatele Petr78
příspěvků: 1293
4D 1.8
mám od: 28.4. 2012
v provozu od: 27.7. 2006

sumy:
abys mohl sundat kotouč, tak musíš brzdič odmontovat celý stejně jako jeho držák.
Alespoň tak je to u mého Civica a i u všech starších co jsem měl.
A pak si nejsem jistej jestli šteftu při vytáhnutí nebude vadit těhlice.
Co jsem viděl videa s demontáží a montáží šteftu na autě, tak se starý musel přeříznout a u nového se musela z jedné strany obrousit hlavička aby šel nasadit.
Možná je to u 1,4 jinak, tak se nechci hádat.

--
1. Duben 2013 - 22:07

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".