příspěvků: 1 5D 1.8 Sport
mám od: 10.4. 2014
v provozu od: 5.5. 2006
Prosím Vás , řekne mi někdo jaký rozměr má šteft na civic 1.8 ? Jsem možná slepej ale nikde jsem to nenašel
--
17. Říjen 2016 - 18:43
Petr78
příspěvků: 1293 4D 1.8
mám od: 28.4. 2012
v provozu od: 27.7. 2006
hondak262 napsal:
Ahojte,
vie mi niekto povedat aky rozmer ma mat stift na kolesach UFO? Volal som do hondy a zevraj mu to "neukazuje" rozmer.
A original stift + matica = 11,37 eur je podla mna trosku uletene.
11 € za originální šteft a matici se ti zdá moc?
A jaká cena by podle tebe byla přijatelná za tento bezpečnostní prvek?
Nejlépe zadarmo, vid?
--
2. Únor 2016 - 8:58
mortein75
příspěvků: 479 5D 1.8 Executive
mám od: 29.10. 2014
v provozu od: 20.8. 2007
Ta cena mi přijde docela slušná, na to že to má být origo díl... Nevím co by jsi chtěl sehnat levnějšího, šteft má nízkou plochou hlavu s drážkovanou stopkou a dimenzovanou pevnost. V náhradách to budeš těžko hledat a navíc za ty prachy je to ztráta času..
--
1. Únor 2016 - 20:42
hondak262
příspěvků: 12 5D 1.8 Sport
mám od: 19.6. 2013
v provozu od: 11.3. 2009
Ahojte,
vie mi niekto povedat aky rozmer ma mat stift na kolesach UFO? Volal som do hondy a zevraj mu to "neukazuje" rozmer.
A original stift + matica = 11,37 eur je podla mna trosku uletene.
--
1. Únor 2016 - 9:47
Petr78
příspěvků: 1293 4D 1.8
mám od: 28.4. 2012
v provozu od: 27.7. 2006
bxCore:
kup si prosím ten nejlevnější momentový klíč (okolo 400,-Kč), utahuj kolové matky s momentem 110 Nm a lehce namaž závity šteftů vazelínou.
Máš holt moc velkou sílu.
--
7. Duben 2013 - 13:28
bxCore
příspěvků: 53 5D 1.8 Sport
mám od: 25.8. 2010
Ja neviem ci som taky silny alebo su tie stefty take krehke, ale mne sa pri vymene kolies uz zlomili dva a treti je asi naloneny. Zlomeny mam jeden steft na kazdom zadnom kolese a ten nalomeny je na pravom prednom. Matice dotahujem klasickym klucom co mam vo vybave. Vzdy sa ich snazim dostatocne dotiahnut, aby koleso poriadne drzalo na svojom mieste, ale asi je to na tie stefty privela. Pytal som sa v Honda servise kolko by ma stala vymena steftu a oni, ze okolo 50 eur, pricom najdrahsie z toho je samozrejme praca. Problem je v tom, ze by som tych steftov potreboval vymenit viac, lebo som si vsimol, ze casom odidu dalsie.
--
7. Duben 2013 - 13:14
sumy
příspěvků: 294 5D 1.4 Comfort
mám od: 14.10. 2012
v provozu od: 20.12. 2007
Tak beru zpět, ať nešířím bludy, kouknul jsem do dílenský příručky a sundavá se celý brzdič. Takže se místo jednoho šroubu povolí dva o kousek vedle. Díky za konstruktivní a přínosnou kritiku Já se teď půjdu stydět do kouta
--
3. Duben 2013 - 7:58
Petr78
příspěvků: 1293 4D 1.8
mám od: 28.4. 2012
v provozu od: 27.7. 2006
sumy:
pokud 1,4 nemá brzdiče jako třeba Oktávka I, ale jako jiné Hondy, tak určitě musíš odmontovat celý třmen i s jeho držákem abys mohl sundat kotouč.
--
2. Duben 2013 - 18:00
sumy
příspěvků: 294 5D 1.4 Comfort
mám od: 14.10. 2012
v provozu od: 20.12. 2007
Nic se neřeže, tak to bylo jen u některých starších cívů(tušim u 6.g) Tady je v těhlici vybrání a jde to v pohodě. Proto se poškozený šteft natáčí dopředu. Minimálně u 1,4(ale dle mě i u 1,8 ) jde kotouč shodit i s jen vykloněnym brzdičem. Vždyť jsem měnil 2x během jednoho dne. Holt jsem se nejdřív spletl a vyťuknul zdravej šteft. Na zvedáku je to práce na 15minut. Na hevírku tak 30-45min
Edit: Teď jsi mě znejistěl s tim sundavánim brzdiče Už je to dlouho co jsem to dělal. Loni na podzim a to je pro mou "bublinkovou" paměť již období daleké
--
2. Duben 2013 - 11:41
Petr78
příspěvků: 1293 4D 1.8
mám od: 28.4. 2012
v provozu od: 27.7. 2006
sumy:
abys mohl sundat kotouč, tak musíš brzdič odmontovat celý stejně jako jeho držák.
Alespoň tak je to u mého Civica a i u všech starších co jsem měl.
A pak si nejsem jistej jestli šteftu při vytáhnutí nebude vadit těhlice.
Co jsem viděl videa s demontáží a montáží šteftu na autě, tak se starý musel přeříznout a u nového se musela z jedné strany obrousit hlavička aby šel nasadit.
Možná je to u 1,4 jinak, tak se nechci hádat.
5D 1.8 Sport
mám od: 10.4. 2014
v provozu od: 5.5. 2006
Prosím Vás , řekne mi někdo jaký rozměr má šteft na civic 1.8 ? Jsem možná slepej ale nikde jsem to nenašel
4D 1.8
mám od: 28.4. 2012
v provozu od: 27.7. 2006
11 € za originální šteft a matici se ti zdá moc?
A jaká cena by podle tebe byla přijatelná za tento bezpečnostní prvek?
Nejlépe zadarmo, vid?
5D 1.8 Executive
mám od: 29.10. 2014
v provozu od: 20.8. 2007
Ta cena mi přijde docela slušná, na to že to má být origo díl... Nevím co by jsi chtěl sehnat levnějšího, šteft má nízkou plochou hlavu s drážkovanou stopkou a dimenzovanou pevnost. V náhradách to budeš těžko hledat a navíc za ty prachy je to ztráta času..
5D 1.8 Sport
mám od: 19.6. 2013
v provozu od: 11.3. 2009
Ahojte,
vie mi niekto povedat aky rozmer ma mat stift na kolesach UFO? Volal som do hondy a zevraj mu to "neukazuje" rozmer.
A original stift + matica = 11,37 eur je podla mna trosku uletene.
4D 1.8
mám od: 28.4. 2012
v provozu od: 27.7. 2006
bxCore:
kup si prosím ten nejlevnější momentový klíč (okolo 400,-Kč), utahuj kolové matky s momentem 110 Nm a lehce namaž závity šteftů vazelínou.
Máš holt moc velkou sílu.
5D 1.8 Sport
mám od: 25.8. 2010
Ja neviem ci som taky silny alebo su tie stefty take krehke, ale mne sa pri vymene kolies uz zlomili dva a treti je asi naloneny. Zlomeny mam jeden steft na kazdom zadnom kolese a ten nalomeny je na pravom prednom. Matice dotahujem klasickym klucom co mam vo vybave. Vzdy sa ich snazim dostatocne dotiahnut, aby koleso poriadne drzalo na svojom mieste, ale asi je to na tie stefty privela. Pytal som sa v Honda servise kolko by ma stala vymena steftu a oni, ze okolo 50 eur, pricom najdrahsie z toho je samozrejme praca. Problem je v tom, ze by som tych steftov potreboval vymenit viac, lebo som si vsimol, ze casom odidu dalsie.
5D 1.4 Comfort
mám od: 14.10. 2012
v provozu od: 20.12. 2007
Tak beru zpět, ať nešířím bludy, kouknul jsem do dílenský příručky a sundavá se celý brzdič. Takže se místo jednoho šroubu povolí dva o kousek vedle. Díky za konstruktivní a přínosnou kritiku Já se teď půjdu stydět do kouta
4D 1.8
mám od: 28.4. 2012
v provozu od: 27.7. 2006
sumy:
pokud 1,4 nemá brzdiče jako třeba Oktávka I, ale jako jiné Hondy, tak určitě musíš odmontovat celý třmen i s jeho držákem abys mohl sundat kotouč.
5D 1.4 Comfort
mám od: 14.10. 2012
v provozu od: 20.12. 2007
Nic se neřeže, tak to bylo jen u některých starších cívů(tušim u 6.g) Tady je v těhlici vybrání a jde to v pohodě. Proto se poškozený šteft natáčí dopředu. Minimálně u 1,4(ale dle mě i u 1,8 ) jde kotouč shodit i s jen vykloněnym brzdičem. Vždyť jsem měnil 2x během jednoho dne. Holt jsem se nejdřív spletl a vyťuknul zdravej šteft. Na zvedáku je to práce na 15minut. Na hevírku tak 30-45min
Edit: Teď jsi mě znejistěl s tim sundavánim brzdiče Už je to dlouho co jsem to dělal. Loni na podzim a to je pro mou "bublinkovou" paměť již období daleké
4D 1.8
mám od: 28.4. 2012
v provozu od: 27.7. 2006
sumy:
abys mohl sundat kotouč, tak musíš brzdič odmontovat celý stejně jako jeho držák.
Alespoň tak je to u mého Civica a i u všech starších co jsem měl.
A pak si nejsem jistej jestli šteftu při vytáhnutí nebude vadit těhlice.
Co jsem viděl videa s demontáží a montáží šteftu na autě, tak se starý musel přeříznout a u nového se musela z jedné strany obrousit hlavička aby šel nasadit.
Možná je to u 1,4 jinak, tak se nechci hádat.