Technické informace z manuálu

Co takhle dát nějaké užitečné informace z manuálu do Návodů nebo FAQ? Cool

Identifikační číslo vozidla:
SHHFK17206U000001
SHH-a FK1-b 7-c 2-d 0-e 6-f U-g 000001-h

a. Výrobce, model a typ vozidla
SHH: HONDA OF THE U.K. MFG., LTD. Anglie
HONDA osobní vůz

b. Typová řada, typ karosérie a motoru
FK1: 5dveřový CIVIC / L13A7
FK2: 5dveřový CIVIC / R18A2

c. Typ karosérie a typ převodovky
7: 4dveřový kombi / 6rychlostní mechanická

d. Verze vozidla (Série)
2: 1,4S, 1,4Base, 1,8S, 1,8Base, 1,8Exi
4: 1,4SE, 1,4Comfort, 1,8SE, 1,8Comfort, 1,8Vxi
6: 1,4Sport, 1,8Comfort Pack, 1,8Business Pack, 1,8Sport
8: 1,8Executive

e. Pevný kód

f. Modelový rok
6: 2006

g. Kód výrobního závodu
U: Závod SWINDON, Honda of U.K. MFG, Anglie

h. Výrobní číslo

Číslo motoru:
L13A7-1000001
L13A7-a 1000001-b

a. Typ motoru
L13A7: Motor 1,4 l SOHC s postupným vícebodovým vstřikováním paliva
R18A2: Motor 1,8 l SOHC i-VTEC s postupným vícebodovým vstřikováním paliva
N22A2: Dieselový motor 2,2 l DOHC se vstřikováním paliva, turbodmychadlem, mezichladičem a katalyzátorem

b. Výrobní číslo

Číslo převodovky:
SPLM-1000001
SPLM-a 1000001-b

a. Typ převodovky
SPLM: 6rychlostní mechanická
SPHM: 6rychlostní mechanická
PPG6: 6rychlostní mechanická (diesel)

b. Výrobní číslo

Vložil blik, 27. Únor 2007 - 12:24
 

Iček
Obrázek uživatele Iček
příspěvků: 2643
5D 1.8 Comfort
mám od: 12.6. 2006
jc
Obrázek uživatele jc
příspěvků: 2861
bývalý majitel

ok, hodil jsem do navodu tu identifikaci
ty zkratky zatim necham, nevim kam s tim

--
27. Únor 2007 - 21:23
blik
Obrázek uživatele blik
příspěvků: 111
5D 1.8 Comfort
mám od: 6.4. 2006

Seznam zkratek v oblasti automobilismu.

ABS Antiblokovací brzdový systém
Klimatizace Klimatizace
ACEA Association des Constructeurs Europeensd' Automobiles
ACL Čistič vzduchu
A/F Poměr vzduchu/paliva (bohatost směsi)
ALR Automatický blokovací navíječ bezpečnostního pásu
ALT Alternátor
AMP Ampér(y)
ANT Anténa
API American Petroleum Institute
APP Poloha pedálu akcelerátoru
CCA Přibližně
SESTAVA Sestava
A/T Automatická převodovka
ATDC Za horní úvratí
ATF Kapalina automatické převodovky
ATT Přípravek (Nástavec)
AUTO Automatická
AUX Přídavný, pomocný

BARO Barometrický
BAT Baterie
BDC Dolní úvrať
BTDC Před horní úvratí

CARB Karburátor
CAT nebo CATA Katalyzátor
CD Kompaktní disk
CHG Dobíjení
CKF Kolísání otáček klikového hřídele
CKP Poloha klikového hřídele
CLV Vypočtená hodnota zatížení
CMP Poloha vačkového hřídele
CO Oxid uhelnatý
COMP Kompletní
CPB Ventil spojky zpátečky
CPC Řízení tlaku spojky
CPU Procesor
CVT Převodovka s plynule měnitelným převodem
CVTF Kapalina převodovky s plynule měnitelným
převodem
CYL Válec
CYP Poloha válce

DIFF Diferenciál
DLC Konektor datového vedení
DLI Nefunkční rozdělovač zapalování
DOHC Dvojitý vačkový hřídel v hlavě válců
DOT Ministerstvo dopravy
DPF Filtr pevných částic
DPI Dvoubodové vstřikování
DPSF Kapalina systému dvou čerpadel
DTC Diagnostický kód závady

EBD Elektronické rozdělování brzdné síly
ECM Řídicí modul motoru
ECT Teplota chladicí kapaliny motoru
EGR Recirkulace výfukových plynů
EGT Teplota výfukových plynů
ELD Detektor elektrického zatížení
EPR Regulátor tlaku výparníku
EPS Elektrický posilovač řízení
EVAP Výparné emise
EX Výfuk

F Přední
FIA Vzduch vstřikování paliva
FL Levý přední
FP Palivové čerpadlo
FR Pravý přední
FRP Tlak palivového vedení
FSR Pojistné relé
FWD Pohon předních kol

GAL Galon
GND Uzemnění
GPS Družicový systém sledování polohy

H/B Hatchback
HBA Hydraulický brzdový asistent
HC Uhlovodíky
HDS Diagnostický systém Honda
HID Vysokonapěťový výboj
HIM Propojovací modul Honda
HO2S Vyhřívaná lambda sonda
HVAC Topení, ventilace a klimatizace

IAB Obtok nasávaného vzduchu
IAC Regulace vzduchu při volnoběhu
IACV Ventil regulace vzduchu při volnoběhu
IAR Rezonátor sání vzduchu
IAT Teplota nasávaného vzduchu
ICM Řídicí modul zapalování
ID Identifikace
ID nebo I.D. Vnitřní průměr
i-DSI Inteligentní - duální a sekvenční zapalování
IG nebo IGN Zapalování
IMA Seřizování směsi volnoběhu
Posilování integrovaným motorem
IMMOBI. Imobilizér
IMRC Spínací systém sacího potrubí
IMT Ladění sacího potrubí
IN Sací
INJ Vstřikování
INT Přerušované
IQA Nastavení množství vstřikovače (model s dieselovým motorem)
ISV Uzavírací ventil sání

KS Čidlo klepání

L Levý
L/C Uzavírací spojka
LCD Displej s tekutými krystaly
LED Světelná dioda
LEV Vozidlo s nízkými emisemi
LF Levý přední
LH Levostranný
LHD Levostranné řízení
LR Levý zadní
LSD Samosvorný diferenciál
L4 Řadový čtyřválec (motor)

MAF Hmotnost vzduchu
MAP Absolutní tlak potrubí
MAX. Maximum
MBS Systém brzdy hlavního hřídele
MCK Kontrola motoru
MCU Momentová řídicí jednotka
MICS Multiplexní integrovaný řídicí systém
MICU Multiplexní integrovaná řídicí jednotka
MIL Kontrolka nesprávné funkce
MIN. Minimální
MPI Vícebodové vstřikování
MTF Kapalina do manuální převodovky
M/S Mechanické řízení
M/T Mechanická převodovka

NOx Oxidy dusíku

OBD Palubní diagnostika
O2S Lambda sonda
OD nebo O.D. Vnější průměr
OPDS Systém detekování polohy cestujícího

PAIR Impulsní vstřikování sekundárního vzduchu
PCM Řídicí modul hnací jednotky
PCV Odvětrávání klikové skříně
Vyrovnávací řídicí ventil
PDU Budicí jednotka
PGM-FI Programované vstřikování paliva
PGM-IG Programované zapalování
PH Vysoký tlak
PL Kontrolka nebo nízký tlak
PMR Relé motoru čerpadla
P/N Číslo dílu
PRI Primární
P/S Posilovač řízení
PSF Kapalina posilovače řízení
PSP Tlak posilovače řízení
PSW Tlakový spínač

Qty Množství

R Pravý
REF Reference
RH Pravostranný
RHD Pravostranné řízení
RL Levý zadní
RON Oktanové číslo
RR Pravý zadní

SAE Svaz automobilových odborníků
SCS Servisní kontrolní signál
SEC Sekunda, sekundární
SOHC Jeden vačkový hřídel v hlavě válců
SOL Elektromagnet
SPEC Specifikace
S/R Střešní okno
SRS Přídavný zádržný systém
STD Standard
SW Spínač

T Točivý moment
TB Těleso škrticí klapky
T/B Rozvodový řemen
TC Měnič momentu
TCM Řídicí modul převodovky
TCS Systém trakční kontroly
TDC Horní úvrať
TFT Tenkovrstvý tranzistor
T/N Číslo přípravku / nástroje
TP Poloha škrticí klapky
TWC Třícestný katalyzátor

VC Viskózní spojka
VIN Identifikační číslo vozidla (VIN)
VSA Stabilizační systém vozidla
VSS Snímač rychlosti vozidla
VTEC Elektronické řízení proměnného časování a zdvihu ventilů
VVIS Systém měnitelného objemu sání
V6 Šestiválcový (motor) s válci do V

W S
W/O Bez
WOT Úplně otevřená škrticí klapka

2WD Náhon na dvě kola
4WD Náhon na čtyři kola
4AT 4rychlostní automatická převodovka
5AT 5rychlostní automatická převodovka
5MT 5rychlostní mechanická převodovka
6MT 6rychlostní mechanická převodovka
P Parkování
R Zpátečka
N Neutrál
D4 Převod (RS1 až RS4)
D3 Převod (RS1 až RS3)
D Pohon
M Manuální režim
S Druhý
L Nízké
O/D Rychloběh
RS1 Nízký (převod)
RS2 Druhý (převod)
RS3 Třetí (převod)
RS4 Čtvrtý (převod)
RS5 Pátý (převod)
RS6 Šestý (převod)

--
27. Únor 2007 - 12:40

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".