Hledat |
"Rachtání" v stropní desce - pouze ExecutiveNěkde jsem četl, že (možná HONDA Kolín), to vyřešila nějakou těsnící pěnou.(stropní deska)Nemáte někdo s opravou už nějaké zkušenosti??Kapku mi to tam rachtá a chtěl bych to vyřešit.Prosím pište jen k věci a řešíme zde výbavu Executive , t.j ten kdo má skleněnou střechu Vložil TECH, 15. Únor 2007 - 15:37
|
5D 1.8 Executive
mám od: 27.1. 2006
Jake jsou vysledky leceni stropu Executivu s casovym odstupem? Fakt je to trvale reseni? Byly by nejake detaily, jak preizolaci udelat? Predal bych je do Hondy v Koline, az pojedu treba s rucni brzdou nebo pri nejake jine prilezitosti.
_______________
Honda Civic 8G 1.8Executive - Milano Red since 27.01.2006
bývalý majitel
Tak konečně vyřešeno.To lupaní či jak to nazvat ze střechy dělali všechny ty dráty a cypoviny co tam vedou.Jsou obalené molitanem a ten to dělá.....Vše se "přeizolovalo" a už to nedělá....:)Ještě ale raději najedu pár km, a potvrdím to na 100%.
bývalý majitel
Tak nevydrželo...ačkoli dvakrát v opravě, tak střecha "lupe" pořád.Pokud by někdo věděl co to dělá, dejte prosím vědět...
bývalý majitel
Odstranili nějaké umělohmotné trny z výroby.Ty tam "cvakali" na nerovnostech.Tapecíruňk musel jít dolů.
5D 1.8 Executive
mám od: 8.2. 2006
Tak co jsi s tim stropem prosim te vlastne spachal?
Thx
bývalý majitel
Tak at ti to vydrzi...
bývalý majitel
Tak stropní deska opravena.Ještě to není úplně 100% ale už je v autě ticho.Palubka je taky OK.
bývalý majitel
Tak něco nového, nějaké poznatky z oprav??Dík za info..
5D 1.8 Executive
mám od: 3.1. 2007
Me se objevilo take rachtani odkudsi ze stropu. Podezrival jsem kde co a nakonec jsem zjistil, ze kdyz rukou pridrzim slunecni clonu, tak to prestane. Na vikend vyrazim za hranice vsednich dnu, takze bude prilezitost zkoumat dale
5D 1.8 Executive
mám od: 8.2. 2006
Palubni deska je u mne nastesti potichu. Za to strecha byla zpocatku k nevydrzeni. Mam auto uz rok a po prvni zime prichodem tepla se vrzani zmirnilo. Letos v zime kdyz byla nizsi teplota (asi -8°C )nastal zvlastni ukaz. Celni sklo jako by se odlepilo od delici pricky a jakoby se lehce nadzvedlo.
V tu chvili jsem konecne zjistotou zjistil, ze vrze celni sklo ve spoji, protoze kdyz jsem pritlacil na horni cast celniho skla, rachot definitivne zmizel, po uvolneni se opet objevil. Pritlak na horni sklo nezpusobi zadnou zmenu. Do te doby jsem marne patral odkud se vubec vrzani bere, protoze zvuky se v aute odrazeji a patrani je dosti obtizne.
Musim rici, ze jsem si loni opatril i vsechny jednorazove montazni trny, abych mohl strechu odcalounit a "krysu" konecne odchytit, ale v soucasne dobe se jiz zvuky temer neozyvaji , takze k demontazi stresniho calouneni mam cim dal mensi choutky (protoze to sebou nese jista rizika neco z neznalosti ponicit)
Podotykam, ze jsem nerezignoval jen se auto casem nejak samo vyvrzalo
Kazdopadne dnes uz je skoro jiste, ze to zpusobuji okna nejak ve spoji. Ze pricinou je tedy sklenena strecha protoze konstrukce je odlisna od plechove a spoj ma nejakou chybicku. Kdybych si auto vsak kupoval dnes, sklenenou strechu bych opet chtel, protoze je to s ni lahoda...
p.s. ...kdyz nevrze!