Při zapnutí klíčku do 2. polohy se mě okamžitě zobrazí hodnoty na spodním panelu, ale hodiny na vrchním panelu se rozsvítí až po cca 10 vteřinách.
Má s tím někdo zkušenost, o co by se mohlo jednat?
honzajak
VYŘEŠENO!!!
Provedl jsem amatérský test výkonnosti baterie.
Měl jsem v Civikovi 6 let starou originální baterii FB Hi Dash 46B24L(S) MF. Magické oko na baterii stále ukazovalo červený kroužek, což znamená nutnost nabít. Po dobití automatickou nabíječkou se objevila zelená barva a po cca 5 hodinovém klidu baterie měla 13,4 V.
Nyní jsem poprvé zkontroloval napětí baterie při zapnuté klimatizaci a dálkových světlech a naměřil jsem pouze 10,9 V. Na nízkou hodnotu napětí při zátěži jsem byl upozorněn v Hondě Liberec při jarní prohlídce, ale vzhledem k tomu, že startování vždy proběhlo na ťuknutí a bezproblémově, očekával jsem, že problém se zpožděným náběhem displeje hodin a rádia je v něčem jiném. Na základě tohoto výše popsaného testu jsem dnes zakoupil novou baterii Banner Power Bull 12 V 45 Ah 360 A, P4523. Baterie má vzhledem ke své konstrukci zvýšený výkon při studeném startu.
Abych předešel možným problémům s eventuelní ztrátou některých hodnot v PP, měl jsem zapojenou pomocí startovacích kabelů náhradní baterii.
Zapojením nové baterie byl okamžitě problém zpoždění náběhu displeje odstraněn.
O možných problémech se zobrazováním různých hodnot na displejích se zde již někteří kolegové ve svých příspěvcích též zmińovali.
Honzajak
5D 2.2 Executive
mám od: 28.1. 2013
v provozu od: 7.11. 2007
tak relátko za 1000 Kč, to musí být hi-tech transformer technologie
5D 1.8 Sport
mám od: 22.11. 2009
Tak po cca 2,5 roku od výměny baterie se problém s opožděným náběhem displeje hodin (rádia, klimatizace) začal opětovně projevovat. Zpoždění v počátku bylo v řádu vteřin, a to se protahovalo až na nesnesitelných 20 minut. Po návštěvě servisu Pelesi v Liberci jsem dal řeč s jejich elektromechanikem a výsledkem byl jeho odhad nefunkčního relátka displeje, které je uloženo někde pod přístrojovou deskou. Na týden mi k testu zapůjčili relátko z prodejního vozu na test. Okamžitě bylo vše funkční. Po týdnu, když přišlo nové relátko z Belgie, byla provedena výměna. Cena relátka 1000,- Kč. V období mého testovacího týdne k nim přijeli s nefunkčním displejem 3 zákazníci, kterým však museli vyměnit celé displeje, každý z nich byl za 10 000,- Kč.
5D 1.8 Sport
mám od: 1.4. 2011
v provozu od: 1.4. 2011
No promiň, ale mně to přijde závažné dost, zvlášť když se jedná i o rychlomer..
Jelikož sám mám s horním displejem taky potíže, doporučuju pokud je auto v záruce okamžitou návštěvu servisu a objednat jeho výměnu, pokud není tak bych se s tím zkusil smířit do té doby než se to posere úplně (a pak ho nechal vyměnit).
bývalý majitel
Ale nakonec se zobrazí ne? Tak co máš dalšího? Ne, mě se zdá , že občas tu opravdu řešíte takový blbosti ... promiň