Zmáčknutí tlačítka START při zařazené rychlosti...

Pro nás Hondaře trochu stupidní dotaz, nicméně se chci zeptat...

Když jsem občas své auto někomu na chvíli půjčil a sedl si třeba vedle, tak je každý kdo to auto nezná mimo z toho tlačítka ENGINE START a tak jsem začal mít obavy, aby jej nezmáčkli ještě v momentě, kdy je ještě zařazená zpátečka nebo 1.rychlostní stupeň... (samozřejmě již se zapnutým klíčkem v zapalování)
Jsem zděšený

Podařilo se to už někomu???
Udělá to co si myslím? » Auto naskočí a vystřelí do směru dle páky Tak to mrkám
Nebo je tam nějaká pojistka, že to nenastartuje?
To mi spadla čelist!

Vložil PK81, 5. Listopad 2010 - 3:49
 

niio
příspěvků: 1655
bývalý majitel

po nastartovani ho odpoji, takze mozes mackat podla chuti.
pred nastartovanim so zaradenou rychlostou si z toho mozes spravit skackajuci elektromobil....

--
18. Únor 2015 - 19:20
alex man
Obrázek uživatele alex man
příspěvků: 62
5D 1.8 Sport
mám od: 16.5. 2014
v provozu od: 10.1. 2009

To jsem rád,že to vím protože když stojím při nastartovaném motoru,mám vždy silné nutkání to vyzkoušet. 666

--
18. Únor 2015 - 18:07
Fanda
Obrázek uživatele Fanda
příspěvků: 857
bývalý majitel

PK81 napsal:
-aby to auto nevystartovalo dopředu a nenabouralo třeba do zdi před tebou...

Když jsem vědomě potřeboval popojet, jsa bez benzínu, tak START v kombinaci s I.stupněm byl silně plazivý - startér evidentně motor moc nad 1000 ot/min neroztočí... Nechca vymlátit AKU, další stupně jsem netestoval. Je to taková trochu nouzovka, jak u tramvaje průjezd mycím strojem - taky to má na tlačítko Mrk
--
22. Listopad 2010 - 18:24
PK81
Obrázek uživatele PK81
příspěvků: 105
5D 1.8 Sport
mám od: 17.3. 2010

Kubajsu napsal:
Tak to sem teda moc rád, že žádnou pojistku neudělali - nedokážu si představit ten vopruz při chcípnutí auta v křižovatce (nebo kdekoliv jinde) muset ještě vyřadit na neutrál a pak zase na jedničku.
PK81 napsal:

P.S.Nechápu, proč tam neudělali nějakou pojistku. Na motorce totiž, když máte zařazenou jedničku a sklopený stojánek, tak se motorka na startér prostě nereaguje

Spritmonitor.de
http://moje.auto.cz/Kubajsu/honda.html

Tak to není... Pokud držíš i na motorce spojku, tak nastartuješ (nemusíš dávat neutral a poté opět řadit) - stejně tak by to mohlo fungovat u Civica, to jsem myslel » že je dost nebezpečné (pro neznalé), že to tlačítko funguje samo i bez spojky (a hlavně i bez spojky a se zařazenou rychlostí » tam by měla být pojistka! - aby to auto nevystartovalo dopředu a nenabouralo třeba do zdi před tebou...

--
21. Listopad 2010 - 1:35
Kubajsu
Obrázek uživatele Kubajsu
příspěvků: 486
bývalý majitel

Tak to sem teda moc rád, že žádnou pojistku neudělali - nedokážu si představit ten vopruz při chcípnutí auta v křižovatce (nebo kdekoliv jinde) muset ještě vyřadit na neutrál a pak zase na jedničku.

PK81 napsal:

P.S.Nechápu, proč tam neudělali nějakou pojistku. Na motorce totiž, když máte zařazenou jedničku a sklopený stojánek, tak se motorka na startér prostě nereaguje

Spritmonitor.de
http://moje.auto.cz/Kubajsu/honda.html
--
19. Listopad 2010 - 8:56
PK81
Obrázek uživatele PK81
příspěvků: 105
5D 1.8 Sport
mám od: 17.3. 2010

No každopádně je to pro lidi, kteří to neznají hodně matoucí... Většina je zvyklá nastartovat se sešlápnutou spojkou při otočení klíčem ve startování. Tady otočení klíčů jen připraví auto na start, pak už se stačí jen trochu zakecat a nebo si to neuvědomit a někdo dotyčný zmáčkne start, když má jedničku ještě zařazenou - a stačí aby bylo auto zaparkované někde naproti zdi a malér ja hned tu... Palec dolu

Naštěstí se mi to ještě nikdy nestalo, ale díky za info - jsem rád, že jste to tu napsali Hlasitě se směju
Aspoň vím, jak to je a nemusím to zkoušet (ani někde na volném poli)

P.S.Nechápu, proč tam neudělali nějakou pojistku. Na motorce totiž, když máte zařazenou jedničku a sklopený stojánek, tak se motorka na startér prostě nereaguje

--
5. Listopad 2010 - 17:12
Dadyn
Obrázek uživatele Dadyn
příspěvků: 485
5D 1.8 GT
mám od: 21.10. 2008
v provozu od: 26.7. 2010

padam napsal:
džulio napsal:
potvrdzujem aj toto ja som si raz neuvedomil že mám naštartované a stlačil som ten gombík a nič sa nestalo

Hmm, to je zajímavé, mám pocit že je ten čudlík přepíná různé režimy motoru dle lokality vozidla, nevím jak je to možné ale když ho zmáčknu v Mostě na parkovišti před okruhem tak mi přepne motor do režimu spotřeby 30L/100km. Také máte někdo podobný problém? :whistle:

Máš to pokazené no. Měl bys toho Tajpara hned prodat. Za 50000 Kč ho beru, aj když má takovou vyrobní vadu. Smích

--
5. Listopad 2010 - 16:20
VAKOVLK
Obrázek uživatele VAKOVLK
příspěvků: 154
5D 1.8 Sport
mám od: 11.11. 2009

padam napsal:
džulio napsal:
potvrdzujem aj toto ja som si raz neuvedomil že mám naštartované a stlačil som ten gombík a nič sa nestalo

Hmm, to je zajímavé, mám pocit že je ten čudlík přepíná různé režimy motoru dle lokality vozidla, nevím jak je to možné ale když ho zmáčknu v Mostě na parkovišti před okruhem tak mi přepne motor do režimu spotřeby 30L/100km. Také máte někdo podobný problém? :whistle:

Vyplazuju jazyk mačkášto špatně,pro normální jízdu se startuje pravou rukou,pro ekojízdu palcem u pravé nohy hihi Mates
--
5. Listopad 2010 - 13:48
padam
Obrázek uživatele padam
Administrátor
příspěvků: 1893
bývalý majitel

džulio napsal:
potvrdzujem aj toto ja som si raz neuvedomil že mám naštartované a stlačil som ten gombík a nič sa nestalo

Hmm, to je zajímavé, mám pocit že je ten čudlík přepíná různé režimy motoru dle lokality vozidla, nevím jak je to možné ale když ho zmáčknu v Mostě na parkovišti před okruhem tak mi přepne motor do režimu spotřeby 30L/100km. Také máte někdo podobný problém? Pískám si
--
5. Listopad 2010 - 12:54
džulio
Obrázek uživatele džulio
příspěvků: 625
5D 1.8 Sport
mám od: 8.4. 2009

potvrdzujem aj toto ja som si raz neuvedomil že mám naštartované a stlačil som ten gombík a nič sa nestalo

--
5. Listopad 2010 - 12:45

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".