Hledat |
Zmáčknutí tlačítka START při zařazené rychlosti...Pro nás Hondaře trochu stupidní dotaz, nicméně se chci zeptat... Když jsem občas své auto někomu na chvíli půjčil a sedl si třeba vedle, tak je každý kdo to auto nezná mimo z toho tlačítka ENGINE START a tak jsem začal mít obavy, aby jej nezmáčkli ještě v momentě, kdy je ještě zařazená zpátečka nebo 1.rychlostní stupeň... (samozřejmě již se zapnutým klíčkem v zapalování) Podařilo se to už někomu??? Vložil PK81, 5. Listopad 2010 - 2:49
|
bývalý majitel
po nastartovani ho odpoji, takze mozes mackat podla chuti.
pred nastartovanim so zaradenou rychlostou si z toho mozes spravit skackajuci elektromobil....
5D 1.8 Sport
mám od: 16.5. 2014
v provozu od: 10.1. 2009
To jsem rád,že to vím protože když stojím při nastartovaném motoru,mám vždy silné nutkání to vyzkoušet.
bývalý majitel
Když jsem vědomě potřeboval popojet, jsa bez benzínu, tak START v kombinaci s I.stupněm byl silně plazivý - startér evidentně motor moc nad 1000 ot/min neroztočí... Nechca vymlátit AKU, další stupně jsem netestoval. Je to taková trochu nouzovka, jak u tramvaje průjezd mycím strojem - taky to má na tlačítko
5D 1.8 Sport
mám od: 17.3. 2010
Tak to není... Pokud držíš i na motorce spojku, tak nastartuješ (nemusíš dávat neutral a poté opět řadit) - stejně tak by to mohlo fungovat u Civica, to jsem myslel » že je dost nebezpečné (pro neznalé), že to tlačítko funguje samo i bez spojky (a hlavně i bez spojky a se zařazenou rychlostí » tam by měla být pojistka! - aby to auto nevystartovalo dopředu a nenabouralo třeba do zdi před tebou...
bývalý majitel
Tak to sem teda moc rád, že žádnou pojistku neudělali - nedokážu si představit ten vopruz při chcípnutí auta v křižovatce (nebo kdekoliv jinde) muset ještě vyřadit na neutrál a pak zase na jedničku.
http://moje.auto.cz/Kubajsu/honda.html
5D 1.8 Sport
mám od: 17.3. 2010
No každopádně je to pro lidi, kteří to neznají hodně matoucí... Většina je zvyklá nastartovat se sešlápnutou spojkou při otočení klíčem ve startování. Tady otočení klíčů jen připraví auto na start, pak už se stačí jen trochu zakecat a nebo si to neuvědomit a někdo dotyčný zmáčkne start, když má jedničku ještě zařazenou - a stačí aby bylo auto zaparkované někde naproti zdi a malér ja hned tu...
Naštěstí se mi to ještě nikdy nestalo, ale díky za info - jsem rád, že jste to tu napsali
Aspoň vím, jak to je a nemusím to zkoušet (ani někde na volném poli)
P.S.Nechápu, proč tam neudělali nějakou pojistku. Na motorce totiž, když máte zařazenou jedničku a sklopený stojánek, tak se motorka na startér prostě nereaguje
5D 1.8 GT
mám od: 21.10. 2008
v provozu od: 26.7. 2010
Máš to pokazené no. Měl bys toho Tajpara hned prodat. Za 50000 Kč ho beru, aj když má takovou vyrobní vadu.
5D 1.8 Sport
mám od: 11.11. 2009
mačkášto špatně,pro normální jízdu se startuje pravou rukou,pro ekojízdu palcem u pravé nohy hihi
příspěvků: 1893
bývalý majitel
Hmm, to je zajímavé, mám pocit že je ten čudlík přepíná různé režimy motoru dle lokality vozidla, nevím jak je to možné ale když ho zmáčknu v Mostě na parkovišti před okruhem tak mi přepne motor do režimu spotřeby 30L/100km. Také máte někdo podobný problém?
5D 1.8 Sport
mám od: 8.4. 2009
potvrdzujem aj toto ja som si raz neuvedomil že mám naštartované a stlačil som ten gombík a nič sa nestalo