zlomená ''tyčka'' prosím poraďte o co se jedná

IMG-20151112-WA0000.jpgPři výměně kol na zimní, jsem si všiml přelomeného čehosi mezi nádrží a zadní nápravou. Myslím si že to může být čidlo brždění při zatížení na zadní nápravu, netuším nevím. Prosím poraďte jestli někdo ví o co se jedná.IMG-20151112-WA0000.jpg">font> (16,52kilobajt)

Vložil Miki, 15. Listopad 2015 - 9:52
 

mortein75
Obrázek uživatele mortein75
příspěvků: 479
5D 1.8 Executive
mám od: 29.10. 2014
v provozu od: 20.8. 2007

Tak to by mohlo jít...

--
20. Listopad 2015 - 20:17
Storm
Obrázek uživatele Storm
příspěvků: 1389
majitel jiné Hondy

V průřezu je to takový křížek, tedy žebra do 4 stran.

--
20. Listopad 2015 - 17:14
mortein75
Obrázek uživatele mortein75
příspěvků: 479
5D 1.8 Executive
mám od: 29.10. 2014
v provozu od: 20.8. 2007

Tak samozřejmě předně musí být v pořádku oba kulové čepy...
Prostě bych zkusil tyčku přeplátovat.
Šlo by na to použít trubku o průměru cca o 0,5 mm větší než je průměr tyčky.
Materiál buď plast, silon apod. - tady bych použil dvousložkové lepidlo s fixovací mřížkou. Trubička by se navlékla na jednu stranu tyčky ke kulovému čepu, zlomené konce tyčky by se slepily nejdříve zvlášť a potom bych potřel tyčku zhruba v délce trubičky opět lepidlem a trubičku posunul aby se zlom dostal zhruba do středu její délky. Potom bych to celé ještě jednou přebandážoval fixační mřížkou (perlinka) a potřel další dávkou dvousložkového tmelu.
A nebo varinta s ocelovou trubičkou, která by byla delší než ta plastová, měla by délku jako ta tyčka od jednoho čepu k druhému, rozříznul bych ji napůl, obě její části navlékl postupně na jeden a pak druhý zlomený konec tyčky. Potom bych trubičky stáhl opět k sobě a bodnul je CO-čkem a spojil je tak opět v jednu trubku. Pak antikorozně ošetřit...

Přiznám se že jsou to jen mé úvahy dle fotek, neviděl jsem tu prasklou tyčku v reálu, tzn. hlavně její tvar, zda se např. nezesiluje směrem ke kraji k čepům a nebo zda nemá po straně třeba nějaké žebro jako vyztužení, což by použití překrývací spojovací trubičky značně ztížilo.. Mrk

Teď ještě znovu koukám že tam nějaké to zesilující žebírko je, ale nevypadá nějak kónicky, takže by to i s ním mohlo jít..
A taky bude dost záležet na tom, v kterém místě tyčka praskne. Ideální by bylo uprostřed své délky, čím blíže to bude k čepu, tím bude oprava složitější.

--
19. Listopad 2015 - 21:40
Miki
Obrázek uživatele Miki
příspěvků: 104
5D 1.8 Executive
mám od: 2.5. 2013
v provozu od: 1.11. 2008

Tak písej, co navrhuješ???

--
19. Listopad 2015 - 13:18
mortein75
Obrázek uživatele mortein75
příspěvků: 479
5D 1.8 Executive
mám od: 29.10. 2014
v provozu od: 20.8. 2007

Když se na to dívám, šlo by to i opravit a možná i bez demontáže z auta..

--
15. Listopad 2015 - 18:12
nexus_cz
Obrázek uživatele nexus_cz
příspěvků: 2438
bývalý majitel

Není zač, zřejmě poddimenzovaný díl, slyšel jsem o tom několikrát. Jsem smutný Přeju ať pochodíš.

--
15. Listopad 2015 - 14:46
Miki
Obrázek uživatele Miki
příspěvků: 104
5D 1.8 Executive
mám od: 2.5. 2013
v provozu od: 1.11. 2008

Díkes moc, je to ono a našel jsem tu podobné(stejné) téma, zkusím někde sehnat kde se dá. Ještě jednou díky Nexus Mrk

--
15. Listopad 2015 - 14:37
nexus_cz
Obrázek uživatele nexus_cz
příspěvků: 2438
bývalý majitel

Miki, není to 33146-SMG-E01? Díl 4 zde nastavovač sklonu xenonů nebo tak něco? Vím že na Civicu (nebo Acco?) a CRV to praskalo a dokonce tam byla možná nějaká záměna CRV-Civic, ale možná se pletu a není to ono.

--
15. Listopad 2015 - 10:25

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".