Hledat |
zle starty za teplaZdravim vas vsetkych. Som tu novy. Vlastnim UFO 8g uz dva tyzdne a uz mam prvy problem. Pri zohriati motoru na prevadzkovu teplotu a po jeho vypnuti je velky problem nastartovat. Baterku mam novu,mechanik povedal,ze asi vadne vstreky resp. prepad nafty ns vstrekoch alebo rampe vstrekovania. Neviete prosim niekto poradit. PROSIM. Dakujem vopred Vložil stefanpalou, 26. Březen 2016 - 21:25
|
4D 1.8
mám od: 28.4. 2012
v provozu od: 27.7. 2006
Další ukázka toho jak pracujou autorizované servisy.
To nejsou opraváři ale měniči dílů.
Občas se najde světlá vyjímka, ale takových je jako šafránu.
5D 1.8 Sport
mám od: 1.3. 2015
v provozu od: 1.9. 2006
Zas a raz sa ukazalo ze srdce (motor) je spolahlive a chyby su skoro vzdy v nejakej zbytocnej bizuterii ktoru pretlacili manazeri.
5D 2.2 Comfort
mám od: 13.3. 2016
v provozu od: 30.1. 2007
Takze ako som povedal na zaciatku,auto nestartovalo. Vymenili mi v servise vramci zaruky vstreky/repas/ a... nepomohlo,vrtali sa v tom 3servisne strediska,nevedeli najst chybu. Az nakoniec HOPLA dosiel jeden autoelektrikar z Bratislavy z obycajnou skusackou a zacal premeriavat chybu. A NASIEL. 49EUR aj s DPH je cena suciastky,vymena cca 7minut. Ked sa demontuje plastovy kryt pod volantom kde su kolena sofera,vlavo pod gombíkom START ENGINE je na rame auta upevneny maly gombik/tzv. Narazovy spinac/ktory po naraze auta odpoji privod paliva do motoru. Ten pravdepodobne zopnuty magneticky a ten magnet je asi uz slaby,lebo pri zohriati motora a miernych otrasoch auta pocas jazdy a naslednym vypnutim motora a zabuchnutim dveri sa spinac uvolnil a vypol privod dopravného cerpadla. Naskocil az ked ho zatlacite manualne alebo ked motor vychladne. /Asi kvôli tepelnej roztaznosti kovov predpokladam/Ten vypinac je cely obaleny v akomsi gumenom puzdre a je presne v mieste,kde na klasických autach byva mriezka cez ktoru prudi vzduch do vnutra auta,v lavej casti pod startovacim tlacidlom motora,presne ako doliehaju dvere o karoseriu. Tri tyzdne stalo v servise.Ha Ha Ha. Autorizovany autoservis honda len kukal,ked som im to vravel.Mechanik-moj znamy povedal ze keby som to ja nevydel na vlastne oci ako elektrikar buchol rukou po palubovke a auto prestalo ist,bol by rucil za to,ze je to chyba motora.Dufam,ze to dakomu bude uzitocne. Majte sa....
5D 2.2 Comfort
mám od: 13.3. 2016
v provozu od: 30.1. 2007
Nie,dal som to spat predajcovi,mam 3r zaruku. Vymenili paliv.filter,pretesnili vstreky a nic. Chybu vraj nasli pod volantom je vraj daky otrasovy senzor,ten po prudsom zabuchnuty dveri odpoji motor. Dako sa mi to prieci logike,lebo ked tresnem dvere,rano nastartujem normalne. Problem je len za tepla. Idem v pondelok pren,tak ti napisem,ako to vyzera. Pozeral som ten odkaz,moze to vraj sposobovat aj ten pretlak.ventil na rampe vstrekov ...uvidime,co povie intelig.mexanik.
5D 2.2 Executive
mám od: 25.11. 2011
v provozu od: 15.5. 2006
uz si to opravil?
5D 2.2 Executive
mám od: 25.11. 2011
v provozu od: 15.5. 2006
tiez uz som to spomenul tuna: http://8g.hondaclub.cz/forum/spatne-startovani
bývalý majitel
Precitaj si toto, mozno to je tvoj pripad:
http://www.civinfo.com/forum/how/111264-how-diagnose-replace-faulty-over-pressure-relief-valve-2006-2-2-ctdi.html