Hledat |
Zimní startyUž delší dobu zkouším po každém vypnutí motoru vypnout motor tzv. v otáčkách, kdy sešlápnu rychle plyn do vysokých otáček a vypnu motor. Při následném startu druhý den motor chytne okamžitě, bez prodlevy. Vložil Asterix, 10. Únor 2010 - 14:06
|
5D 1.8 Sport
mám od: 25.4. 2009
v provozu od: 25.4. 2009
http://www.youtube.com/watch?v=66Wvz9AIVVM
majitel jiné Hondy
U benzínů se stříkačkou je v okamžiku vypnutí zapalování utnutý přísun paliva do válců. Známe to z motorek, když to mělo karburátory a bylo trochu popito, držel se plný plyn a cvakalo se bezpečnostním spínačem zapalování. Krásně to střílelo do výfuku a lítaly plameny. Od tý doby co máme stříkačky tak to můžete tůrovat sebevíc a nestřelí to ani za ho.....
5D 1.8 Sport
mám od: 12.4. 2007
nejspíš to neocení turbo!
bývalý majitel
Souhlasím. jeden takovej článek je na motorkari.cz. Dělalo se to jen u dvoutaktů, aby tam zůstal benzín a následně to líp chytlo. Ovšem naše elektronika si s tím poradí sama. A hlavně pokud tam to palivo zůstane dlouho (ve válci), tak maximálně pomůže v narušení olejového filmu a přispěje tím k většímu opotřebení...
No je to diskutabilní ... každopádně u stříkaček není důvod to používat
5D 2.2 Sport
mám od: 28.5. 2008
v provozu od: 28.5. 2008
Tak nevím tohle bych nedělal na studené starty je elektronika. Když je vstik na plno otevřený a ty mu utneš elektriku no nevím je tam 1600 atmosfér. Já jsem teď stál přes tři týdny ve studené garáži -5 a na první šup start.
5D 2.2 Sport
mám od: 28.12. 2007
Kdysi na toto tema odpovidal odbornik na dieselove motory a sefredaktor casopisu AutoDiesel pan Vaculik. Nejenze je to zcela zbytecne, ale snad se tim i nici motor, pamatuju-li se dobre. Snad ten clanek lze i nekde dohledat...
příspěvků: 2241
4D Hybrid
mám od: 5.2. 2007
Vím, že se to dělalo u dvoutaktů, aby se naolejovaly stěny válců, takže vlastně promazání a konzervace. Jde vúbec něco do válců, když vypneš motor?