Chtěl bych jen slyšet váš názor, případně pokud tomu někdo rozumí, tak třeba i radu.
Koupil sem Civika s fóliemi na sklech. Fólie koupil i instaloval sám prodejce (Honda Ústí), takže sem auto koupil už s nimi a jejich cena byla zahrnutá v celkové ceně vozu. Teď mi na garančce (v Hondě MB) zjistili závadu proužků topení v zadním okně, shledali ji jako výrobní vadu a nabízí mi výměnu zadního okna zdarma v záruce. Jenže fólii už mi tam nevrátí, mám si ji prý koupit sám a montáž taky zaplatit sám. Zdá se mi to trochu divný. Fólie je v pořádku, neponičená, vydržela by na okně ještě roky. A teď ji musím zahodit a zaplatit novou jen kvůli výrobní vadě zadního okna. Neměla by Honda v takovémto případě fólii plně nahradit z vlastních prostředků?
Honda.cz mi na to odpověděla takto: "Na vozidla Honda je poskytována záruka pouze na originální díly a příslušenství Honda. Jelikož fólie nespadají do originálního příslušenství Honda, je nutné případnou kompenzaci za fólii projednat s dealerem, který fólie do vozu instaloval." Dealerovi(Honda Ústí) jsem ještě nepsal, napřed si chci poslechnout nějaké názory. Co si o tom myslíte?
5D 1.8 Sport
mám od: 8.4. 2009
predajca by sa mal k tomu postavit chlapsky a zacvakat to zo svojho
bývalý majitel
Myslim si ze maji pravdu, jejich vyjadreni je podle me srozumitelne a logicke. Jednani s dealerem (samotnym prodejcem) o nahrade skody nebo uvedeni do stavu pri koupi ale bude podle me dost slozite a bude zalezet jenom na jejich ochote (a tvem vystupovani). V zaruce bylo sklo a ne sklo s folii, vada nebyla ani na folii samotne.
____________________________________________
Civic Type-R 8G