Hledat |
Zamrzání nafty v zimě.Ahoj chci se vás zeptat jestli nemáte někdo problém se zamrzáním nafty v zimě při nízkých teplotách vzduchu??Díky. Vložil peterson, 4. Prosinec 2010 - 16:49
|
5D 1.8 Sport
mám od: 26.9. 2008
O to více platí to, co jsem napsal níže. Jirka.
5D 1.8 Sport
mám od: 29.6. 2009
To je snad jedno za jak dlouho se začne,jak píšeš,přibližovat normálním podmínkám. Důležité je ,že to funguje.Já to vždy naleju do nádrží,pak dotankuju a neměl jsem problém s naší obyč.zimní ani ve Švédsku při -26.
5D 1.8 Sport
mám od: 26.9. 2008
Jistě jste se mnohokrát přesvědčili, že psát se skoro všude může cokoli, aniž by to byla ba i jen okrajově pravda. Doporučuji nevěřícím, provést si zkoušku. Nechat dnes do rána v autě před domem aditivum např 1 dcl v PET láhvi a ráno do ní přitočit naftu 8°C teplou - ale ne v garáži, ale rovněž venku. Uvidíte, za jak dlouho se vám začne aditivum přibližovat normálním podmínkám. Jirka.
5D 2.2 Sport
mám od: 30.10. 2009
mr.Martin - to co napsal Jumbik5, to stejný psali v tom článku
5D 1.8 Sport
mám od: 29.6. 2009
Promiň,ale to je hloupost co píšeš.Aditivum ztuhlé zimou ti rozehreje a rozpustí nafta,která má z podzemního tanku +6až+8st.Obsluha ti to klidně může ukázat na monitoru.
5D 2.2 Executive
mám od: 19.12. 2007
no čo sa týka aditív, tak odporučujem používať po celý rok !!!. Nakolko všetci výrobcovia používajú dosť velkú časť bio prísad do nafty, tak je nafta v našich zemepisných šírkach moc suchá a nemastí dostatočne čerpadlo.
Hlavná zásada pri používaní aditív je že by sa mali primiešavať do nafty pri plusovej teplote. Takže ak si necháte flašku s aditívami v aute a v noci prejde mrazom tak pri tankovaní sa z naftou nezmieša !!!! POZOR na to !!!! Aditíva musíte najskôr zohriať.
5D 2.2 Sport
mám od: 30.10. 2009
pěkný článek
bývalý majitel
Pozor ne všechny přípravky jsou nějak zásadní proti zamrzání.To je mýtus.Připravkem můžete věc i zhoršit.Něco nedávno vyšlo ve světě motorů, takže kdo tankuje u Slovnaftu má vyhráno.Tam kde je vločka, tak by to mělo bejt taky v pohodě.Důležitá rada také je, že ten kdo jede někam na hory, tak rozhodně je potřeba natankovat tam(nebrat si zásobu nafty sebou,myšleno v nádrži), bó tam počíta j s tím, že je tam značně studeněji.
zde je docela zajímavej článek.
http://www.petrol.cz/magazin/pm012008/produkty1_08.pdf
5D 2.2 Sport
mám od: 13.2. 2010
Cawes, ja to davam pred tankovanim, zhruba 8 litrov v nadrzi, dolezite je aby sa to pri tankovani premiesalo s naftou. Malo by ist okolo pol deci do 50l nafty, ale davam to od oka. Kedze to ma dost neprakticky uzaver, tak si vzdy vyrobim doma s PET flase lievik a na pumpe ho po pouziti zahodim.
5D 2.2 Sport
mám od: 28.12. 2007
Zdravim,
nemam s pridavanim aditiv do nafty zadne zkusenosti, ale maj prijit kruty mrazy a je fakt, ze uz pri minus 10 ma motor po promrzly noci po nastartovani chvili nepravidelnej chod. A vubec, zda se, ze mu ta zima fakt nedela dobre ani pri jizde. Jak se ty aditiva pridavaj? Pred natankovanim do rekneme poloprazdny nadrze? Nebo nebrat uplne celou, nechat si nahore litr mista - a nalejt to potom? Navod bude predopkladam na lahvi, ale kdyby nekdo popsal presnej postup a davkovani, budu rad. Jinak beru celorocne az na vyjimky u stejny pumpy a stejnyho stojanu - OMV. Na pistoli maj sice Diesel Alpin a symbol vlocky, ale na stojanu je "mirne klima". Tak nevim.