Zdravim vas...
len kratke vtiahnutie do deja jedna sa o benzin 1.8, bola menena spojka, remen, a tiez komplet brzdy, snimace ABS na prednych kolesach sa nepodarilo vytiahnut kvoli hrdzy tak sa poskodili, objednal som nove, ale o co ide, auto bolo bez baterie asi 4 dni (neviem ci to ma nejaky suvis), ked sa vsetko nahodilo nasledoval start, pri ktorom auto chytilo na prvykrat, islo asi 20 sekund a potom vyplo, nastartovat sa uz nedalo, len tocilo, zacali postupne vyblikavat kontrolky VSA, Servo, Kontrola motora, Airbag, nasiel som doma kedysi davno objednavanu cinsku diagnostiku pre OBD II ELM327, do mobilu stiahol aplikaciu na vycitanie chyb, ELM327 dal do zasuvky, ale ziadne chyby nenaslo, no a teraz ten UFO problem... pokial je ELM327 zastrcena v zasuvke auto normalne nastartuje, jazdi bez problemov vsetko funguje, ked ELM327 vytiahnem motor nenaskoci, zacnu postupne vyblikavat kontrolky spominane vyssie, vsimol som si ze nieje pocut ani pumpu na natiahnutie benzinu a tiez rucicka teploty sa nepohne, momentalne jazdim s ELM327 v zasuvke, len ktovie dokedy to vydrzi...
5D 1.8 Comfort
mám od: 14.11. 2011
v provozu od: 18.3. 2007
srub nechybal, len nebol uplne dotiahnuty...
3D 2.0 Plus
mám od: 8.3. 2014
v provozu od: 17.2. 2010
Mam to chapat tak, ze ti chybel nejaky sroub na zem, po tech opravach?
5D 1.8 Comfort
mám od: 14.11. 2011
v provozu od: 18.3. 2007
vyriesenee... https://www.youtube.com/watch?v=UWnK1h0lkAg
3D 2.0 Plus
mám od: 8.3. 2014
v provozu od: 17.2. 2010
No tak v mem pripade Torque v telefonu, 500k/29bit.
5D 1.8 Comfort
mám od: 14.11. 2011
v provozu od: 18.3. 2007
nastavenie toho protokolu asi myslis napevno v PC, ze?
3D 2.0 Plus
mám od: 8.3. 2014
v provozu od: 17.2. 2010
Me se to deje naopak - pokud pripojim OBDLink s autodetekci protokolu, tak pristrojovka ma chyby komunikace, nebo tak neco.
Vyreseno nastavenim spravneho protokolu natvrdo.
5D 1.8 Comfort
mám od: 14.11. 2011
v provozu od: 18.3. 2007
podla autoelektrikara je problem niekde s kostrou riadiacej jednotky, ak som to dobre pochopil tak to ELM prave prepaja 4 a 5 pin, kde dochadza k ukostreniu a auto funguje, zial nemal casu to riesit detailnejsie, najskor tak o 2 tyzdne, nevie nahodou niekto, kde sa ta kostra moze nachadzat?
5D 1.8 Executive
mám od: 7.10. 2016
v provozu od: 1.8. 2008
Vim, že to moc neřeší problém - ale napadlo mě, že máš alespoň ochranu před zloději:) Bez adaptéru nikdo neodjede. Každopádně je to zajímavá "chyba" a netuším, proč se tak auto chová. ELM327 mám taky a nic naštěstí nepozoruju.
bývalý majitel
Asi bych zajel na "opravdovou" diagnostiku v Honde...tohle meneni dilu bez priciny je pak nekonecne...