Dobry den, pisu sem cca po roce bezproblemoveho jezdeni.
Vcera jsme prisel na to, ze mi nesviti "potkavaci svetla". vim, ze cca pred tydnem svitila obe bez problemu. Vcera ani jedno.
Parkovaci svetla sviti, dalkove sviti, vystrazne sviti. Kontrolka na palubovce ukazuje ze jsou zapnute, nicmene efekt nula. Zadni osvetleni taky bez problemu.
Doposud jsem provedl:
vizualni kontrolu obou zarovek pres sklo, levou jsem mel venku, ale zdaji se byt neporusene.
kontrola pojistek: 16. 17. 21. 2. Vsechny se zdaji OK
Procetl jsem vsech 27 stranek fora, o svetlech je max do 10 temat, ale resi se spise jake zarovky kam a jejich vymena, s timhle problemem jsem se nesetkal nikde. Jeste me napadlo, ze by to byla nejaka jina pojistka, ale vazne uz nevim jaka, budu jeste studovat manual. Pokud se nekdo s necm podobnym setkal, dejte prosim vedet.
dekuji
5D 1.8 GT
mám od: 11.1. 2019
v provozu od: 26.7. 2010
jj-je to tam psáno, ale dá se tam dostat i s nasazenou hadicí, ale je to trochu o krvi. A pak že na velikosti nezáleží ..
bývalý majitel
Tak strana u nádržky na ostřikovače ještě jde. Aniž by se muselo něco sundavat. Ale druhá strana je porod. Tam se fakt musí vytáhnout hubice sání. A to mám vcelku malé ruce. Myslím, že to i píšou v servisním manuálu.
5D 2.2 Sport
mám od: 29.12. 2015
v provozu od: 3.3. 2011
5D 1.8 Sport
mám od: 25.3. 2014
v provozu od: 26.5. 2006
Ziarovky v smerovkach sa montuju cez podbeh - aj gynekolog s dlhorocnou praxou dostane pri tomto zabrat..
5D 2.2 Sport
mám od: 30.10. 2009
čau, musíš oddělat nálevku-trychtýř na vodu do ostrikovacu, oddělat nadobku s chladici kapalinou (jde vyháhnout), vyndat si z drzaku ty hadicky co tam vedou a mas hned vic mista, ale stejne je to porod, hodne stesti
příspěvků: 5047
bývalý majitel
Hele přístup tam je špatnej a u nafťáka asi ještě horší než u benzínu, přeci jen je ten motor s turbem mohutnější.
U benzínu pomůže si tam dobře posvítit a prohlídnout si jak to tam funguje, ale samotnou montáž/demontáž řešit poslepu, pohmatem. Jelikož dostat tam rozumně ruce a ještě na to vidět je nereálné. Oreginální postup je holt s demontáží x věcí
bývalý majitel
Menil jsem obe nekolikrat a krom toho, ze si to chce posvitit baterkou a trochu nadpozemske sily na povoleni plastovych krytek, tak jsem to dal vzdy docela rychle...A ano mista tam neni uplne na rozdavani, ale porad lepsi, nez se tam dostavat pres podbehy...
5D 2.2 Sport
mám od: 29.12. 2015
v provozu od: 3.3. 2011
takze
s hambou priznavam, ze jsem idiot, co nepozna spalenou zarovku
ano, ta z nahradni sady sviti
ale uchytit ji tam zpatky tim dratkem mi trvalo snad pul hodiny aporad si nejsem jisty, ejstli jsem to dal , jak to ma byt
urcite je na to grif, ale ja ho neznam
mel jsem to vychytane na VW, tady je to neco jineho, nebo nevim
takze mam prosbu, ma nekdo nejaky trik, jak to vymenit na druhe strane, je tam nadrzka ostrikovace, spousta hadic atd...
byl bych moc vdecny
dekuji
pozn. Menil, renault Megane coupe, ale je to uz aspon 15 roku, tak si to nepamatuju
jenom vim, ze jsme nadaval jak spacek
příspěvků: 2249
bývalý majitel
To jste jeste nemenili zarovku treba na Jazzoj nebo na vozidlech francouzske vyroby
Petr Žitný - LinkedIn
příspěvků: 5047
bývalý majitel
Jo, přístup je na