Hledat |
vyskočený nárazníkPánové, zkoušeli jste sundávat přední nárazník a vlastně relativně celej předek (světla, masku, atd.). Jde mi o to,že mi nárazník a i maska vyskočily z nějakých těch úchytů, co se uvnitř skrývají a zajímá mě, jestli zvládnu, jako relativně úplnej amatér nárazník sundat. A další věc, ví někdo z vás označení těch černých zacvakávacích čudlíků, který v motorový prostoru drží kryt nad maskou? Potřebuju si je koupit, protože po nedávné návštěvě servisu mi téměř všechny zmizely. Díky za odpověď Vložil Buben, 23. Červen 2015 - 14:07
|
5D 1.8 Sport
mám od: 25.4. 2009
v provozu od: 25.4. 2009
Viaceri uzivatelia ma osovili o blizsi popis, tak to skusim sem este raz zhrnut aj s fotkami. Najskor demontujeme masku. Treba zacat plastom nad maskou, drzi ho par klipov, btw odporucam mat nejake v rezerve, lebo aj pri velkej opatrnosti sa niektore zlomia. Teraz ked je pristup k maske tu treba demontovat na dvoch sroboch zhora, zadrhel je v tom, ze je kusnuta do naraznika zospodu, pristup tam neni uplne idealny, s trochou sily ju treba odhaknut a maska je vonku.
Teraz idu na rad lemy, tie drzia dolu pri zasterke na dvoch sroboch (mozno iba na jednom, ale su tam kazdopadne dva) na kazdej strane. Lem je uvolneny a teraz ho treba iba vycvaknut. Staci iba po vrch blatnika, dolezite je, aby sa pod lemom odokryl srob, ktory drzi naraznik. Tie lemy dalej uz drzi dalsi srob, ten netreba demontovat, da sa tam dostat. Cvak cvak naraznik je dole. Este podotknem, ze ja som mal vela klipov zo spodu odtrhnutych, takze ten naraznik tam mozno bude trochu drzat, ten moj sa prilis nebranil ale
https://8g.hondaclub.cz/index.php?q=gallery&g2_itemId=67218
Pod naraznikom je este jeden vacsi plast, ten drzi na 4 oranzovych klipoch, je tam zly pristup, treba ho tiez vyhodit von. Klipy zostanu v karoserii, tie treba vyhodit von, lebo inak to tam naspat nedostanes. Teraz sa odhali miesto, kde som to mal pokrivene.
https://8g.hondaclub.cz/index.php?q=gallery&g2_itemId=67212
Najviac je to vidiet dole na chladici, diera, kam by mal dosadnut je uplne mimo. No a teraz riesenie lano uviazat o nieco dost pevne, druhy konec o spodok nosnika a teraz jemna praca spojka plyn a dokial sa diera nevycentruje a chladic nesadne jak pr.del na serbel. Ja som mal aj druhu stranu mierne pohnutu, tak aj tu som vytiahol von.
Vela ludi sa tu hralo s drziakmi pod svtelami, v mojom pripade to absolutne neriesilo problem. Niektore plechy na tychto drziakoch som iba trochu viac zovrel kombinackami, aby pevnejsie drzali naraznik. Thats it. Ked som to mal odstrojene, som ciernou farbou natrel vsetko, co bolo hrdzave, alebo sa tvarilo, ze by mohlo v blizkej dobe zacat kvitnut.
5D 1.8 Sport
mám od: 25.4. 2009
v provozu od: 25.4. 2009
Nemohol som sa pozerat uz na tu medzeru medzi svetlami a naraznikom, neustale to niekde odstavalo, vyskakovalo. Tak som to vcera cele odstrojil a hladal pricinu. No a po chvili som ju nasiel. Z hlavnych pozdlnych nosnikov, su smerom nadol kolmo vyvedene dalsie dva (1 na L strane druhy na P). Na tieto sa dalej ukotvuje vsetko od naraznika, chladicou atd... Tento maly nosnik na vodicovej strane bol vyhnuty dozadu, za normalnych okolnosti ma byt cca pod 90 stupnovym uhlom. Ale aj po celkom nevinnom suchnuti spodku (obrubnik, u mna sa to stalo na vyvysenom prechode pre chodcov) sa stane, ze sa to pretlaci. Vysledkom je, ze tento drziak potom taha cely naraznik dole, cim sa zvacsuje medzera pod svetlami a nikdy to tam nejde uz poriadne nacvaknut. U mna to bolo tak zle, ze prvy chladic vyletel z tych spodnych gumovych ulozeni, a vysel iba zhora. Mam k tomu aj nejaku foto dokumentaciu pre nadejnych grazovych majstrov
Rovnym sparam zdar
5D 1.8 Sport
mám od: 19.10. 2011
v provozu od: 1.6. 2008
Ja som mal naraznik dolu a vsetko drzi ako ma.
bývalý majitel
Tusim som tu niekde cital, ze ak sa da raz naraznik dole, tak uz nemusi na tych hokejkach drzat. Mali by sa vymenit. Neviem najst ten post, ale aj Palmexman pisal v tomto vlakne nieco podobne:
5D 1.8 Executive
mám od: 29.10. 2014
v provozu od: 20.8. 2007
Vysvětlil jsi to velmi dobře. Díky.
Zatím to řešit nebudu, není to skoro vidět, ale až na to bude čas a nebo mě něco přinutí (třeba prasklá žárovka blinkru) odšroubit a odklapnout z boku nárazník, tak ho vyvěsím a zkusím s tím něco vymyslet.
Prý by měla pomoci výměna těch "hokejek", ale nejsem si tím jistý, nepřipadají mi nějak poškozené.
5D 1.8 Sport
mám od: 16.5. 2014
v provozu od: 10.1. 2009
No asi takto: Nic profesionálního,ale když jsem sundaval nárazník po třetí,a pořád mně vyskakoval,
tak jsem při sundaném akvárium ty dvě packy nárazníku pod akváriem vzal samo řezným šroubem do plechu.
A pod světlama jsem si vyrobil s kaleného drátu takový háčky a zaháknul jsem je za to obdélníkové očko
nárazníku a ten zajištovací plech.Zatím to drží.Jedna nevýhoda při demontáži nárazníku,musíš nejdříve
sundat akvárko ,na ty spodní packy jde blbě došáhnout.
Snad jsi to pochopil těžko se to vysvětluje.
5D 1.8 Executive
mám od: 29.10. 2014
v provozu od: 20.8. 2007
No a jak jsi to teda nakonec vyřešil? Mě to začíná dělat to, že pod hlavními světlomety mi nárazník na obou stranách začíná vylízat a je tam tak 1-2 mm mezera. Jde to zatlačit, chvíli to drží, ale zapár minut a nebo po ujetí pár km je to zas zpátky. V zimě jsem měl boky a horní hranu nárazníku komplet vycvaknutou, opravoval jsem úchyty světlometu po předchozím majiteli. Jednu tu "hokejku" jsem v rukách a ve svěráku a rovnal podle té druhé. Předtím to vyskakovalo, ale hodně, ale jen na jedné straně. Po sundání nárazníku, dopasování světla a dotvarování té hokejky je to mnohem lepší, ale začali se mi dělat na obou stranách ve spod pod světly a nárazníkem ty mezery, jak už jsem psal. Tak by mě zajímalo, co to dělalo tobě a jestli jsi nad tím nějak vyzrál jak píšeš. Dík..
5D 1.8 Sport
mám od: 28.1. 2013
v provozu od: 31.10. 2006
Jen tak pro zajímavost, objednal jsem si pro jistotu oba rozměry, 8mm se prodávají po 10ks v balení, 9,6 mm po 5ks. Cena za celý balíček všech je +- 150 Kč, to jen pro vás ostatní, pokud to budete někdy potřebovat
5D 1.8 Sport
mám od: 28.1. 2013
v provozu od: 31.10. 2006
tak ještě se zeptám, ty šrouby, co drží v podběhu nárazník...jsou to nějaký spešl šrouby co dává jen Honda, nebo to jsou šrouby, který bych mohl sehnat téměř kdekoliv díky
5D 1.8 Sport
mám od: 16.5. 2014
v provozu od: 10.1. 2009
Na ty "čudlíky"bacha je tam pokaždé jiný průměr průměr 8 jsou v motorovým prostoru,ty na krytu
motoru jsou delší a mají průměr 9,6.ale v auto kely ti je objednají.
jinak s tím vyskakováním nárazníku jsem si pěkně užil,ani přimáčknutí plíšku kleštěma nepomohlo.
Chudák kdo to bude po mě rozdělávat,asi já.