Hledat |
Vypnutí ABSJsem milovník novejch gum a proto rád gumuju a jezdím "bokem". Ale to na co se chci zeptat je, jak toho dosáhnout i u Civica. Protože nestačí vypnout VSA, pokaždé smyk překazí ABS-ko. Nevíte jak by se dalo na tu chvíli vypnout i to ?? Vložil Moder, 5. Prosinec 2013 - 16:30
|
bývalý majitel
ja vypinam VSA dlhsim podrzanim a teda po vypnuti nebol vobec problem dostat sa do smyku na snehu s rucnou brzdou. v podstate sa brzdovy pedal ani nepouziva.
5D 1.8 Sport
mám od: 9.10. 2011
v provozu od: 9.10. 2011
Podrzim asi 3sekundy VSA a vypne sa, mam r.v 2011.
Tak teda by som si pozrel ako sa jadi bokom so zatiahnutou rucnou brzdou , kedze rucnu pouzivam iba nato aby som sa dostal do smyku ,ale ked ju necham zatiahnutu dlhsie trochu tak hned idem do hodin . A v idealnom pripade zatiahnem rucnu iba raz a potom uz iba korigujem plynom a volantom a idem bokom zo strany na stranu ako zo zadnym nahonom.
bývalý majitel
Jak vypínáte VSA, u mě 2007 stačí jen stisknout krátce, jinde se prý drží déle. Jak to je?
bývalý majitel
Mozna ma na mysli spis "jizdu" se zatazenou rucni brzdou..
____________________________________________
Civic Type-R 8G
5D 1.8 Sport
mám od: 9.10. 2011
v provozu od: 9.10. 2011
Ja tiez rad jazdim bokom cez zimu, ale ABSko mi ani raz nic neprekazilo ..Staaci vypnut VSA. Ako ti prekaza abs ?
5D 2.2 Sport
mám od: 1.3. 2013
v provozu od: 2.5. 2006
U C7G mě abs vyřadit šlo stačilo za jízdy přitáhnou trošku ručku a šlápnout na brzdu.Po chvili se rozsvítila kontrolka abs a bylo vyřazeno:-) a k další aktivaci abs stačilo chcípnout motor a znovu natočit
U 8g nemám ještě vyzkoušeno
majitel jiné Hondy
No na jednotku ABS je zvlášť pojistka, ale i tak bych se tedy do takových akcí nepouštěl.
5D 1.8 Sport
mám od: 25.4. 2009
v provozu od: 25.4. 2009
Ked vyberies poistku, tak je dost mozne, ze sa ti vypne posilnovac riadenia, tachometer a mozno rada inych zariadeni... teda aspon u VW to takto funguje. Stoji za to pokusat to kvoli takej blbosti?
5D 1.8 Executive
mám od: 11.4. 2008
v provozu od: 11.4. 2008
To s tou vetšinou předokolek máš trochu pravdu, ale s Nissanem Micra 1.3Litru to jde báječně. Jenže to je jiná vozová kategorie (lehoučká) takže se to snadněji v takové situaci ovládá. A samozřejmě že to není jako zadokolka.
A pro trénování smyků mě osobně více vyhovuje situace po dešti, tam se tolik neprojevuje nedotáčivost a není to tolik citlivé na rozdíly mezi předo. a zadokolkou. Člověk poté dokáže tu jízdu bokem déle udržet než se to "Díky" ABS srovná.
majitel jiné Hondy
Bokem si s Civicem moc nezajezdíš, ostatně jako s většinou předokolek, které jsou většinou nedotáčivé. Mně se to povedlo jen trochu na sněhu. ABS nevypneš, ostatně jako u snad všech aut. Na vlatní nebezpečí a mimo silnici si můžeš vyndat příslušnou pojistku, ale nevím, jestli nemá toho na starosti více, takže bych se do takových věcí ani nepouštěl.