Zdravim ufonci.
Zase dalsie prekvapenie. Tentokrat je cerstvo vymeneny palivovy filter a chvilku sa auto spravalo normalne. Ovsem ze pri vymene natiahlo do systemu vzduch a radovo par sekund a par pokusov o startovanie to napravilo. Potom sa motor spraval par kilometrov ok ale pri zopnuti turba z autom cuklo/koplo a po par kopnutiach motor proste zdochyna ked sa dostane nad 2tisic otacok. Prosim nejake napady???
Nieco zle s filtrom, alebo cerpadlo, ci vstreky???
Neviem si rady.
Vdaka za kazdu pomoc ufonci.
bývalý majitel
Vec sa ma nasledovne. Kedze auto bolo chipovane tak sme.len odpojili chip. Bud po tych dlhychcrokoch uz umiera chip, alebo je len niekde zly kontakt. No staci to na taketo problemi. A po odpojeni chipu auto ide ako japonske hodinky
bývalý majitel
A jeto to. Auto zase vykazuje priznaky sklbania a zdochynania pri rozbiehani a akceleracii. Vysledok vyzera na zaneseny EGR. Vid odkaz nizsie.
Po vycisteni/vymeneni za novy EGR napisem ci pomohlo.
http://www.autorubik.sk/clanky/co-je-to-a-ako-funguje-egr-ventil
bývalý majitel
190 tis.km
5D 2.2 Sport
mám od: 28.5. 2008
v provozu od: 28.5. 2008
Mužu se ještě zeptat kolik máš naježděno, abych naplanoval kdy se podívat do nádrže.
bývalý majitel
Odvzdusnene bolo spravne, samozrejme ze motor par krat zdochol a po dotlaceni paliva pumpickou zase isiel. Pricin mohlo byt viac. Bolo by to tuna na dlhu debacu. Od elektroniky, cez vstreky a palivo s chudobnou zmesou cez filtre.
Neviem konkretne kde chyba bola ale po vycisteni filtra v nadrzi auto ide ako hodinky.
Mozno zaneseny palivovy filter pri motore v kombinacii zo zanesenim filtrom v nadrzi bola pre motor a cely system silna kava a preto to neslo. Ale uz motor ide ako hodinky. V lete sa chystam na kompletne vycistenie nadrze.
Snad to ma nejaku skrutku ci uzaver na odkalenie a vypustenie necistvot. Ak nie tak to bude na dlho ale pojde to. Vdaka zatial pani
5D 2.2 Sport
mám od: 22.7. 2009
Jak se píše níže ,příčin může být několik. nejdříve to pořádně odvzdušni (pumpičkou ,pak nastartuj ,zdechni a zase natlač pumpičkou a opakuj) ,filtr tam máš ten co tam má být?
5D 2.2 Sport
mám od: 28.5. 2008
v provozu od: 28.5. 2008
Něco jsi nebo kdo ti to dělal udělal chbu při odzdušnování, motor musí naskočit po vyměně na poprvé příčin může být několik.
Mačkej tu ruční pumpičku tak dlouho až bude uplně tvrdá a toto opakuj někde v systému je vzduch.
bývalý majitel
odvzdusnil si palovovy system podla dielenskeho manualu?