Hledat |
Výměna žárovky směrového světlaAhoj, docela by mě zajímalo, kdo vymýšlel ten skvělý systém přístupu k předním směrovým světlům V manuálu to vypadá velice jednoduše...krásně vytočím kolo, oddělám pouze 2 čepy a hned jsem u žárovky...leda prd! I přes vytočené kolo přístup úplně na kulový, oddělám oba čepy a ten posr... krycí plast stejně nešel oddělat ani odchlípnout aby jsem aspoň žárovku zahlédl!...20 minut mrcasení v chumelenici (jelikož mi přestal jet přední blinkr a tak jsem ho chtěl operativně vyměnit) a výsledek je pouze ten, že jsem akorát tak vytočen do vrtule. Mohl by mi někdo poradit kde může být zakopaný pes, že mi plast nešel oddělat? Jaké přesně dva čepy oddělat, protože ikdyž jsem uvolnil ty, o kterých jsem si myslel že jsou ty pravé, tak s ním nešlo ani hnout. Případně nějaká obrazová příloha, video...prostě cokoliv co by mi pomohlo?...nebo jsem fakt taková lama že ani žárovku nevyměním? Vložil Hory88, 2. Duben 2015 - 15:13
|
majitel jiné Hondy
Taky jsem si to před měsícem vyzkoušel, ale na levé straně. Tam jde navíc nějaká trubka, kterou jsem po slepu demontoval, jinak bych se ani k té žárovce nedostal. Nechápu, proč tam nemohli udělat nějaké víčko, jak to mají některé jiné značky.
5D 1.8 Sport
mám od: 28.1. 2013
v provozu od: 31.10. 2006
Tak dneska se to uskutečnilo i u mě, přestala mi fungovat žárovka pravého předního blinkru. V Hondaknížce to nevypadalo nijak hrozně, venku mírně poprchalo, dával jsem tomu maximálně 10 minut( přece jen knížka lhát nemůže, 2 "šroubky", odchlípnout podběh a je to)...a ono prd...47 minut, totálně promočenej, sundanej pravej podběh a lem a hodinářská práce, protože dostat tam ruku, to bylo umění. Ven to bylo "celkem" v pohodě, ale vrátit to zpátky,naslepo, aby ty zobáčky držáku žárovky zapadly...horor...
5D 2.2 Executive
mám od: 10.1. 2013
v provozu od: 1.12. 2007
Dobře pánové, přesvědčili jste mě že Civic asi nemá nejhůře řešenou cestu k výměně žárovky od blinkru Ale i tak je to na šišku stavěné, aby člověk lezl pod autem jak apač když chce udělat naprosto primitivní úkon...ale to se asi mým stěžováním si nezmění, že?
Žárovka dnes zase svítí, nejspíš tam je jen blbej kontakt, takže to nespěchá zase až tak moc a místo toho, aby jsem podtím sakroval na ulici, zajedu za někým na zvedák a provedu to se sundáním kola a všech těch čepů
5D 1.8 Executive
mám od: 29.10. 2014
v provozu od: 20.8. 2007
No já když minule dopasovával PP světlomet a měl ho přitom venku, protože jsem lepil jeden držák, tak po zpětné montáži světla, pravé části nárázníku a plastového lemu jsem zjistil, že vše krásně lícuje, ale hned vzápětí, že jsem zapoměl zapojit nazpět svorkovnici směrového světla (spěchal jsem).
Protože mi vše krásně sedělo, pokoušel jsem se dostat k žárovce přez plastový podběh kola spodem. Už přesně nevím, jestli mi bránila ta nádobka ostřikovačů (mám taky xenony), ale spíš si tak matně pamatuju že tam byla nějaká výztuha nebo uzavřený plechový profil, který mi bránil se k objímce žárovky dostat.
Takže znova vycvaknout lem, povolit a odtáhnout nárazník a vyndat světlo... pěkně jsem si nadával
A až mi někdy žárovka praskne, tak zvolím stejný postup, nakonec je to rychlejší...
bývalý majitel
zitnyp:
a jestli ti prijde vymena zarovek komplikovana u Mazdy (u Civica mne jen tak normalne s zarovkou manipuloval Stel na parkovisti ), pak muzes postoupit jeste o dalsi level a zkusit to u Lotusu
____________________________________________
Civic Type-R 8G
příspěvků: 2249
bývalý majitel
Hory88: jestli ti prijde vymena zarovky u Civica voser, stav se, muzes me vymenit pravej xenon na Mazde, pak ti prijde Civic jako lahoda (jo zvazoval jsem, ze sundam naraznik a pujde to se svetlem)
Petr Žitný - LinkedIn
5D 1.8 Sport
mám od: 25.3. 2014
v provozu od: 26.5. 2006
Daj dole koleso a vsetky tie plastove cvoky v prednej casti podblatnika, aby sa dal lahko odkryt. Je to na nervy, tiez som si tym presiel...
Vela trpezlivosti..
5D 2.2 Executive
mám od: 10.1. 2013
v provozu od: 1.12. 2007
A s kolem mě nestraš Na co soudruzi od Hondy mysleli, když tohle vymýšleli? Žárovky by měli jít přeci vždy vyměnit lehce, a ne aby když mi přestane jet někde na cestě, tak jsem sundaval kolo a rozebíral půl blatníku
5D 2.2 Executive
mám od: 10.1. 2013
v provozu od: 1.12. 2007
No právěže potřebuju vlézt k té v pravo a xenony mám. Drží to tam krom těch tvou čepů ještě za něco? Ten plast fakt nešel vůbec oddělit aby tam byl aspoň malý průzor a zase jsem za to nechtěl nějak silně rvát, aby jsem tam něco neoddělil na trvalo Navíc jak je ten plast zajetej mezi kapotou a těma černýma plastama co jsou podél celého auta, tak se to úplně na pytel vrací zpátky...
příspěvků: 2249
bývalý majitel
Ja sundaval kdysi kolo, pak to docela slo. Leva predni je lepsi, ta prava je minimalne u xenonovy verze (velka nadobka na vodu do ostrikovacu) horsi.
PS: na porod s vymenou parkovacky na RX8 to nema
Petr Žitný - LinkedIn