Hledat |
Výměna tlumičůZdravím všechny na fóru, po dlouhém čtení všech příspěvků týkající se bouchání zadních tlumičů, bych byl rád za názor jestli se vyplatí investice do výměny zadních tlumičů Kayaba. Cena je velmi slušná a jestli se odstraní to zvláštní bouchání na našich p.. silnicích, tak bych si je vyměnil za tento typ tlumiče. http://www.automatejcek.cz/nahradni-dily/autodily/tlumic-perovani/AE90A5/ Díky všem za vyjádření. Vložil Aldamore, 29. Březen 2012 - 21:07
|
5D 1.8 GT
mám od: 7.9. 2017
v provozu od: 8.9. 2011
Tak dnes provedena geometrie a auto jede jak po kolejích. A k tomu mému předchozímu dotozu proč před výměnou netahalo a po výměně tahá. Asi někdo udělal geo na vybitých tlumičích a když se nasadily nové tlumiče geo se rozhodila.
5D 1.8 GT
mám od: 7.9. 2017
v provozu od: 8.9. 2011
Tak jsem zjistil proč mi to po výměně tlumičů tahá doprava. Dneska jsme jen tak provázkem od zadních gum po přední zjistili že pravé kolo se sbíhá tak 1cm dovnitř. Tak jsme to na čepu stáhli a už netahá. Ještě se objednám na geometrii aby to bylo v cajku. Jen nechápu jak to že před výměnou tlumičů to netahalo
5D 1.8 Comfort
mám od: 12.1. 2010
v provozu od: 7.1. 2006
Ne je to v pohodě.
5D 1.8 GT
mám od: 7.9. 2017
v provozu od: 8.9. 2011
A taky tahá lehce doprava?
5D 1.8 Comfort
mám od: 12.1. 2010
v provozu od: 7.1. 2006
AHOJ,DĚLAL JSEM JE V SOBOTU,TAKY PRAVÝ ŠEL BLBĚ.Na rozdíl od tebe mě poloosa vypadla.
5D 1.8 GT
mám od: 7.9. 2017
v provozu od: 8.9. 2011
Ale je to dost nepříjemné. S vymláceným levým tlumičem to tak moc nedělalo. Aso to vyrovnával Dneska js si toho všiml i v náklaďáku,že tahá doprava
1.8 Sport
mám od: 1.5. 2015
v provozu od: 19.4. 2017
Dělá to náklon cest. Mně to taky trochu táhne doprava. Když jedu po rovné cestě bez náklonu, tak je to ok. Taky to mám odzkoušené i v jiných autech. Většina cest je ve středu výš než na krajnici.
5D 1.8 GT
mám od: 7.9. 2017
v provozu od: 8.9. 2011
Tak dneska jsem jel v Citroenu Jumpy s najetými 2000km a taky tahal doprava. Né tak moc jako ten můj civa, ale tahal. Pak jsem jel s úplně novým Citroénem Jumpy s 3km a taky tahal doprava
5D 1.8 GT
mám od: 7.9. 2017
v provozu od: 8.9. 2011
Minulý víkend jsem na svém ufu vyměnil přední tlumiče KYB a horní uložení SNR a začlo táhnout velmi lehce doprava. Přehodil jsem přední gumy a pořád stejné. Dneska jsem povolil všechny šrouby a ma zemi opět utáhnul a stále táhne doprava. Tak jsem zkusil na rovné okresce vjet do protisměru a hle auto táhlo doleva. Může to tajáni doprava způsobovat náklon silnice, který je zleva do prava? Ono najít opravdu rovnou silnici je umění. Navíc to strmé řízení + gumy 225 r17 tomu tahání na šikmé silnici asi taky dost pomůže. Vím že je tady téma o taháni doprava, ale tam řeší přes 2 strany nějaké energie, ale výsledek žádný. Při výměně byl levý Sachs úplně vybitý ani po stlačení nevyjel. Když jsem nasazoval pravý tlumič KYB na těhlici spojil jsem tlumič s těhlicí spodním šroubem, ale dostat tam ten horní byl obrovský porod. Musel jsem vynaložit hodně síly abych těhlici zaklopil dovnitř na tlumič a vrazit tam ten šroub. Levý tlumič šel naprosto v pohodě. Nejdřív jsem měl obavy jestli nevyjela poloosa z převodovky, ale ne. Tak mechápu co to bylo.
5D 1.8 GT
mám od: 7.9. 2017
v provozu od: 8.9. 2011
Ahoj budu v sobotu měnit přední tlumiče. Je tam něco na co si dát pozor? Díval jsem se do dílenské příručky a je tam něco s šipkama na horním uložení a s úhlem 3°.