Hledat |
Výměna oleje - zvýšená spotřebaZdravím, minulí víkend jsem si sám vyměnil olej a od té doby mám astronomickou spotřebu cca 8.5 l/100. Původní olej měl viskozitu 5W40 - dohledáno podle servisní knížky (značku/typ nevím) Také jsem měnil olejoví, vzduchoví a kabinoví filtr. Každý den jezdím úsek DOMOV-ŠKOLA-PRÁCE-DOMOV cca 30km + sem tam nějaký nákup apod... Teďka se nemohu dostat pod 8.5 i když jedu úsporně. Napadá někoho čím by to mohlo být? Motor 1.4 I-VTEC Vložil xdanik, 8. Říjen 2016 - 15:21
|
5D 1.8 Executive
mám od: 29.10. 2014
v provozu od: 20.8. 2007
Váhu vzduchu i lambda sondu kontroluje vnitřní diagnostika. Pokud by tam byl problém, rosvítilo by mu to kontrolku motoru!!!
V tom problém určitě nebude. Jinak Lambda je už širokopásmová, tam na osciloskopu můžeš měřit jen čerpací proudy a to se v praxi nikde nedělá. Její činnost vyhodnocuješ přes sériovou diagnostiku, většinou dle skutečného součinitele vzduchu lambda = 1 a dle hodnoty lambda 1 řada 1 - regulace a výhřev aktivní..
U váhy si ted nejsem jistý, HFM 3 - HMF 5 lze měřit osciloskopem výstupní napětí při akceleraci z volnoběhu, u HMF 6 a výš už měříš frekvenci a tím pádem zase necháváš vyhodnocení hlavně na tom co máš ve skutečných hodnotách (aktuální/předepsaná hmotnost vzduchu).
Ale už nevím jestli má 1.8 i-Vtec HFM 5 a nebo 6.
bývalý majitel
na starych civicoch pomahal reset ECU, neviem, ci sa nieco podobne robi aj tu.
vycistil by som kontakty na kontektore vahy vzduchu.
dalej by som dal skontrolovat lambdu - nie som si isty, ale ak vstrekuje viac benzinu (vyssia spotreba), zmes je presytena a z vyfuku ide typicky zapach studeneho motora, aj ked je motor zahriaty + nizsi vykon auta. inac lambdu vedia skontrolovat v servise alebo aj sam mozes osciloskopom.
bývalý majitel
Palubak dost keca, zmer to podle skutecny a pak bych neco resil.
5D 1.4 Comfort
mám od: 30.7. 2016
v provozu od: 18.10. 2011
Všechny spotřeby jsou podle palubáku.
Naopak jsem byl překvapen, jak tam ten nový vzduchoví filtr padnul - naprosto dokonale a na těsno.
Ten původní se v tom mohl trošičku viklat. Ten nový se ani nehne.
bývalý majitel
Ta spotreba je podle palubniho pocitace, nebo realna zmerena?
majitel jiné Hondy
Na váze je packa, která ten konektor jistí. To není moc pravděpodobné ho jen tak rozpojit.
5D 1.8 Sport
mám od: 16.5. 2014
v provozu od: 10.1. 2009
Jenom mě napadlo,že při výměně filtru jsi mohl omylem rozpojit konektor k váze vzduchu.
Když jsi dělal jen ty tři věci,nechápu jak se mohla zvýšit spotřeba,ještě skus vyjet benzín,
vynulovat průměrnou spotřebu,a uvidíš.
Ještě jsem si všiml,že rozměry toho tvého filtru jsou nějaký podezřelí,škoda že jsi starý
vyhodil.radši to zkontoluj
5D 1.8 Comfort
mám od: 12.1. 2010
v provozu od: 7.1. 2006
Já dávám Mann nebo Meile.Může to dělat také benzín.
5D 1.4 Comfort
mám od: 30.7. 2016
v provozu od: 18.10. 2011
Za topic se omlouvám.
co myslíš tím "váha vzduchu"?
Filtr na první pohled vypadal stejně - nenapadlo by mě, že to může být tím...
Původní filtr už bohužel nemám.
Nový jsem kupoval http://www.autokelly.cz/Product/NI-N1324073/8988723
5D 1.8 Sport
mám od: 16.5. 2014
v provozu od: 10.1. 2009
Předem jsi ten příspěvek měl řešit někde jinde,kolem spotřeby jsou tu jiné příspěvky
Olej ti schvaluji tím to není. Leda ten vzduchoví filtr(+váha vzduchu)