Vybíjení baterie - motorová pojistka č. 16

Dobrý den,

jak předmět indikuje, při snaze identifikovat problém ve vybíjení autobaterie jsem přišel na to, že problém je u pojistky č. 16 v motoru.

Dle manuálu se jedná o pojistku "zpátečky". No, po vyndání této 15A pojistky zpátečka plně funguje (nebo jsem nenašel, co by na ní nefungovalo), ovšem nelze otevřít kufr, nefunguje centrální zamykání (dálkové i při snaze zamknout klíčkem v zámku)...

Zpět k problému, na multimetru to ukazuje cca 0,5-0,6A, po vyndání této pojistky (č. 16 v motorové skříni) a novém měření je na multimetru poté de facto nulová hodnota... (testováno přes odpojený záporný pól autobaterie a jeho svorku).

Jak dále mohu svépomoci pokračovat v další, přesnější, identifikaci problému? Co vše je na motorové pojistce č. 16 reálně standardně zapojeno a lze nějak otestovat/odpojit různá zařízení postupně? Nebo další diagnostika je již nad um garážového a elektrikou nepolíbeného samouka a nezbývá než to předat elektromechanikovi?

předem děkuji za rady či tipy.

Vložil Drahomir, 2. Duben 2024 - 18:18
 

optimas
příspěvků: 318
5D 1.8 GT
mám od: 7.9. 2017
v provozu od: 8.9. 2011

Taky mám problém s vybíjením baterie. Odjíždím na 10 denní prac. cyklus a po návratu nenastartuju. Musím odpojit + kontakt a po 10 dnech ho připojím a auto chytne na první drc. Měl jsem odpojené z + pólu beterie vše co je možné a stejně to nepomohlo. Vím, že bych měl zajít k elektromechovi, ale nemám na to čas, tak jsem šel vylučovací metodou a nepovedlo se. Nevím co to vybíjí, že by na to přišel Drahomír?

--
18. Září 2025 - 19:03
Lukáš Civic 8g
příspěvků: 1
majitel

Zdravím, mám naprosto stejný problém. Podařilo se tento problém někomu vyřešit? Děkuji za odpověd

--
11. Červenec 2025 - 10:46

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".