Hledat |
Vybíjení baterie - motorová pojistka č. 16Dobrý den, jak předmět indikuje, při snaze identifikovat problém ve vybíjení autobaterie jsem přišel na to, že problém je u pojistky č. 16 v motoru. Dle manuálu se jedná o pojistku "zpátečky". No, po vyndání této 15A pojistky zpátečka plně funguje (nebo jsem nenašel, co by na ní nefungovalo), ovšem nelze otevřít kufr, nefunguje centrální zamykání (dálkové i při snaze zamknout klíčkem v zámku)... Zpět k problému, na multimetru to ukazuje cca 0,5-0,6A, po vyndání této pojistky (č. 16 v motorové skříni) a novém měření je na multimetru poté de facto nulová hodnota... (testováno přes odpojený záporný pól autobaterie a jeho svorku). Jak dále mohu svépomoci pokračovat v další, přesnější, identifikaci problému? Co vše je na motorové pojistce č. 16 reálně standardně zapojeno a lze nějak otestovat/odpojit různá zařízení postupně? Nebo další diagnostika je již nad um garážového a elektrikou nepolíbeného samouka a nezbývá než to předat elektromechanikovi? předem děkuji za rady či tipy. Vložil Drahomir, 2. Duben 2024 - 18:18
|
5D 1.8 GT
mám od: 7.9. 2017
v provozu od: 8.9. 2011
Taky mám problém s vybíjením baterie. Odjíždím na 10 denní prac. cyklus a po návratu nenastartuju. Musím odpojit + kontakt a po 10 dnech ho připojím a auto chytne na první drc. Měl jsem odpojené z + pólu beterie vše co je možné a stejně to nepomohlo. Vím, že bych měl zajít k elektromechovi, ale nemám na to čas, tak jsem šel vylučovací metodou a nepovedlo se. Nevím co to vybíjí, že by na to přišel Drahomír?
majitel
Zdravím, mám naprosto stejný problém. Podařilo se tento problém někomu vyřešit? Děkuji za odpověd