nejako mi to zily netrha, ale tak by ma zaujimalo, ze cim to je:
v bratislave, ked idem 40tkou po rovnej ceste (rovny povrch), tak sa mi auto vlni. teda ani nie tak auto, ale so mnou to vo vnutri vlni, ako ked clovek sedi na stolicke a kmita zadkom do stran
robi to iba na jednej ceste-ruzinovska v celej dlzke, ako je 40tka, tam,ako je nemocnica. ostatne cesty su rozbite, tak tam sa to vlnenie asi straca v tych nerovnostiach.
inac je auto pokojne a stabilne v celom rozsahu 0-205kmhod,pneu som skusal prehadzovat a su zjazdene rovnomerne, tiez otacky motora nemaju vplyv. tak ma napadlo,ze to moze byt tym, ze predsa len ta cesta je vlnita a od tej spojenej zadnej napravy sa to prenasa dovnutra. nejazdievate niekto po tej ceste?
5D 1.8 Sport
mám od: 13.2. 2020
v provozu od: 12.8. 2009
No já jsem po tom pátral a našel jsem podle oem čísel že poface type s 2.2 má hrubší stabík
3D 1.8 Sport
mám od: 15.5. 2019
v provozu od: 15.5. 2019
Áno, o 1 mm a type R má ešte o 1 mm viac. Nespomínam si presne kde som to našiel, tak ak to niekto vie presne nech kľudne píše.
5D 1.8 Sport
mám od: 13.2. 2020
v provozu od: 12.8. 2009
Čau. Hrubší stabilizátor? Jako vepředu? A to víš jistě nebo si to jen myslíš? Nerypu jen se ptám. Mě by se třeba líbil tužší stabík
3D 1.8 Sport
mám od: 15.5. 2019
v provozu od: 15.5. 2019
Mám Type S 2006, 102 000 a podvozok je absolútne vysypaný. Neviem ako jazdí OEM 5D vs OEM Type S, ale je tam hrubší stabilizátor, takže menej sa to nakláňa. Kúpil som to so 70 000 km a podvozok už bol K.O. Teraz to idem kompletne vymeniť. Záleží ktorý ročník a aký servis tam bol. V skratke, predface OEM v akýchkoľvek kilometroch je zlo. Sachs už nikdy
5D 1.8 Executive
mám od: 29.10. 2014
v provozu od: 20.8. 2007
Může mi někdo potvrdit,jestli má tu zkušenost, že je na 3D oproti 5D C8g podvozek ještě tvrdší? 5D dobře znám, mám doma dva C8g před i pofacelift a dle mě při nájezdech 110, respektive 60 tkm neznatelný rozdíl. Na špatný cestě to tluče úplně stejně. Ale známému se hrozně líbí TypeS-ko, ale já se i za něj bojím, že to bude ještě tvrdí než 5D hatchback. Díky za postřehy..
bývalý majitel
Tak zase prr, C8G je prikladem auta spis se sportovnim charakterem, tuzsiho (a predevsim tvrdsiho). Rozhodne by nemel vznikat dojem ze je nestabilni a ze se vlni behem jizdy, tyhle vlastnosti jde prisuzovat drtive vetsine konkurence v jeho tride podstatne vic nez zrovna UFOnovi.
Druha vec je rozdil v tuhosti 5D vs. 3D a podvozek u jinych verzi nez TypeR je taky naladeny ..., ne zrovna dokonale. A jak tu uz zaznelo, uz druh obuti- pocinaje rozmerem kol a pneu a konce typem pneumatiky udela i ze stejneho auta casto 2 rozdilne modely
____________________________________________
Civic Type-R 8G
příspěvků: 5047
bývalý majitel
Pánové a což teprve po přezutí na 18" s Potenzama, to je žrádlo... Jen pak všude poslouchám, že zatáčky jezdím jak prase
5D 1.8 Sport
mám od: 29.9. 2011
v provozu od: 29.9. 2011
mal si niekedy na aute obute 17inch kolesa a siroke ako su na origo 8G verzia sport lebo ja som to akurat prezul a isiel sa previezd tu nedaleko od nas na velmi klukatu cestu a zistil som ze na tych 16inch kolesach je to take gumove aj ked uz vyrovnam volant tak sa zda ze zadok ma chce predbehnut a na 17 mi to nerobylo no ale musim uznat je na 16 je to ovela pohodlnejsie
bývalý majitel
Ještě pár dní a pochopiš, že 8G prostě pokud nejedeš po pěkné silnici, nemá moc dobrej podvozek, tedy hlavní problém je v tom, že se tomu auto kroutí "hodně" kastle.Zase má ale jiné přednosti.
bývalý majitel