Omlouvám se všem kterým jsem nevěřil !
Včera při sprintech,kdy mě dávali auta o několik desítek kw slabší,jsem konečně zjistil, jak moc výkonu zebere teplej vzduch,když máš všechno pěkně v motoru včetně bavlněného filtru kousek od žhnoucího katu a motoru Tak lenošnej vodpal měla snad jen moje stará fabka.
Normálně plnej plyn - otáčky jdou nahoru, pak jak kdyby se to začalo dusit výkon klesá,pak to chytne druhej dech od spodu a to už je pozdě.To byla ostuda a ještě zdokumentovaná.No jo patří mi to bahno na mojí hlavu.
Takže je tu někdo kdo mi bude schopnej poradit funkční sání studenýho vzduchu popřípadě nabídne i nějaké odkazy na zajimavou koupi nebo vlastní zkušenosti?Ty jsou obvzláště k nezaplacení!
Děkuju předem.
Pro ty kdo neví co tam mám : http://www.knfilters.com/search/product.aspx?prod=69-1013TS plus simota filtr...něco k tomu Kn co by mi pomohlo zase dýchat :/ Do včerejška jsem si myslel jak to není fajn věc
příspěvků: 5047
bývalý majitel
Když jsi na to už koukal, tak si neměl zakládat zbytečně další vlákno... Ale pokračovat v jednom z již existujících
Zamykám.
1.8
mám od: 19.2. 2011
v provozu od: 20.7. 2007
Díky, na to už sem koukal .)
5D 2.2 Sport
mám od: 30.10. 2009
http://8g.hondaclub.cz/forum/sportovni-vzduchovy-filtr¨
http://8g.hondaclub.cz/node/1011¨
http://8g.hondaclub.cz/forum/vlozka-vzduchoveho-filtru-frekvence-vymeny
http://8g.hondaclub.cz/forum/ma-nekdo-zkusenosti-s-timto-vzd-filtrem
třeba tam něco najdeš