Hledat |
Uchycení poklic na šestnáctkáchPředem se omlouvám jestli se to už někde řešilo, ale poctivě jsem hledal a nenašel. Mám předfacelift. Na zimní období jsem pořídil nějaký neoriginál plecháče a na tuhle zimu se mi podařilo splašit pofaceliftové poklice (ty sedmipaprskové), které drží kolové matky. Problém mám v tom, že mě je nedrží- díry v poklicích mají větší průměr než moje matky. Patří tam ještě nějaké podložky s osazením, nebo snad dokonce jiné matky? Vložil Kropi, 24. Listopad 2015 - 15:37
|
bývalý majitel
a co obyč stahovací pásky? používal jsem je třeba na zajištění kvůli odcizení či ztrátě.
4D 1.8 LS
mám od: 1.12. 2011
v provozu od: 13.11. 2008
mam taky 16ks a 4 bezpecaky-no problem.poklice udrzi i po 4 kusech na kole
5D 2.2 Executive
mám od: 11.7. 2013
v provozu od: 10.8. 2007
Tak díky, aspoň už vím, co mám shánět. Nevíte zhruba na kolik to přijde korunek a jestli musím koupit 20ks? Já mám bezpečnostní matky od OZ a používám je i na zimu, protože na sídlišti člověk nikdy neví, co kterýho mamlase napadne. Zkrátka by mi stačilo 16 kousků, každá poklice by držela na čtyřech matkách...
Netoč to když je to studený!
náhodný návštěvník
Tento isty problem teraz riesim aj ja
5D 1.8 Executive
mám od: 29.10. 2014
v provozu od: 20.8. 2007
Ano, takto to Hondy mívaly. Budeš muset sehnat ješty ty origo matky s plastovou podložkou k poklicím. Zkusil bych možná i nějaké neorigo, ale bude to asi hůř sehnatelné než neorigo matky na hliníkáče.
4D 1.8
mám od: 28.4. 2012
v provozu od: 27.7. 2006
Ano, originální poklice s dírama uchytíš pouze speciálníma matkama, které na sobě mají jakousi plastovou černou podložku pro uchycení poklice.